ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران

🔴 عباس لطفی

🔹 عباس لطفی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عباس لطفی :

✅ لوله بازکنی بادستگاه

✅ شبانه روزی باتراکم قیمت ۸

✅ قیمت مناسب

و….

 

🔸 شماره تماس 09127394806

🔸آدرس تهران – پردیس

ویژگی های دستگاه لوله بازکنی با فنر

در دستگاه لوله بازکنی با فنر، سری فنرهای به کار برده شده به نحوی است که هرگونه گرفتگی را در لوله تخریب می‌کند و سبب باز شدن لوله می شود همچنین اگر دستگاه لوله بازکنی با فنر حرکتی به سمت جلو داشته باشد، می تواند تمامی اشیاء و مواد اضافی را از سر راه خود بردارد. بهتر است بدانید که سری فنر لوله بازکنی قابل تعویض می باشد و می توان آن را برای گرفتگی های مختلف تغییر داد و از انواع مختلف سری فنر برای دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد.

جالب است بدانید در صورتی که انگشتر یا شئ با ارزشی درون لوله فاضلاب افتاده باشد، می توانید از فنر دستگاه لوله بازکنی که به شکل حلقوی بوده استفاده کنید. این فنر حلقوی می تواند انگشتر یا شئ را به داخل خود کشیده و از چاه و لوله بیرون بیاورد. دستگاه لوله بازکنی با فنر بسیار کوچک و قابل حمل می باشد. این دستگاه نیاز به برق فشار قوی نداشته و با برق معمولی شهری و یا حتی باتری های صنعتی نیز کار می کنند.

در روش لوله بازکنی با فنر برای لوله های فاضلاب مختلف و در مکان های مختلف فنر های مخصوص به خود و با قطر و طول متفاوت وجود دارد که یک لوله بازکن باتجربه، با توجه به نوع گرفتگی لوله از هر کدام به شیوه خاص خود استفاده می کند. مثلاً در لوله های ظرفشویی از فنرهای باریک و در لوله های فاضلاب از فنر های ضخیم تر استفاده می کنند. اگر در شهر مشهد حضور دارید و نیاز به لوله بازکنی در مشهد داشتید می توانید از طریق همین سایت به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.
روش کار با دستگاه لوله بازکنی با فنر

در این روش با استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر ابتدا دستگاه را به برق برق شهری یا باتری صنعتی متصل کنید. با روشن شدن دستگاه بعد از انتخاب فنر متناسب با نوع گرفتگی لوله آن را از قسمت مخصوص فنر دستگاه عبور دهید و تا محل گرفتگی لوله داخل ببرید تا از ضربه به دیواره های لوله جلوگیری شود. با روشن شدن دستگاه، فنر شروع به چرخش می کند. بعد از آن با نیروی وارد شده به درون چاه یا لوله گرفته شده فنر وارد شده و با معکوس کردن جهت دوران یا چرخش دستگاه، فنر به بیرون کشیده می‌شود و شئ که سبب گرفتگی لوله شده است را خارج می‌کند.

در زمان انجام عملیات لوله بازکنی با فنر می توانید آب را وارد لوله کنید، این کار علاوه بر اینکه عامل گرفتگی را راحت‌تر از بین می برد، باعث می شود تا در هنگام فنرزنی و باز شدن لوله، متوجه باز شدن لوله شویم. سپس می‌توانید فنر را از لوله یا چاه خارج کنید تا همه ی مواد و اشیائی که باعث گرفتگی لوله یا چاه شده است از آن خارج شود، بعد از پایان استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر می توانید داخل لوله مقداری آب ریخته تا کاملاً از باز شدن راه آن مطمئن شوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران