کلاس خصوصی زبان انگلیسی ویژه شاغلین به صورت آنلاین در سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی مرکز کلاس خصوصی زبان انگلیسی ویژه شاغلین به صورت آنلاین در سراسر کشور

🔴 خانم شیما تیریان

🔹 خانم شیما تیریان  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی ویژه شاغلین به صورت آنلاین در سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانم شیما تیریان :

✅ کلاسهای خصوصی و (آنلاین)ما مناسب افراد شاغل و تمامی کسانی که محدودیت زمانی و مکانی برای آموزش دارند می باشد. پذیرای زبان آموزان خانم و آقا سنین بالای ۱۸سال و با هر سطح زبانی هستیم.

✅ تعداد دفعات و ساعت کلاسها مطابق برنامه شخصی شما تنظیم میگردد و امکان برگزاری کلاسهای شبانه( تا دوازده شب) نیز داریم.

✅ آموزش چهار مهارت اصلی زبان : خوانداری، نوشتاری، گفتاری و شنیداری+ سنجش نهایی هر چهار مهارت انتهای هر کتاب با آزمون های کتبی و شفاهی

✅ تدریس خط به خط کتاب های استاندارد آموزشی و مرور تمام مباحث پس از اتمام هر کتاب. + حل تمرین و رفع و اشکال در هر جلسه

✅ بررسی منظم تکالیف توسط شخصِ مدرس + امکان پرسش و پاسخ مستقیم و مکالمه آنلاین زبان آموز و مدرس

✅ جهت اطلاع از شهریه دوره ها، تعیین سطح و ثبت نام با شماره ذکر شده تماس حاصل فرمائید یا از طریق پیام رسان واتس اپ ارتباط برقرار کنید.

✅ کلاسها در پیامرسان واتس اپ برگزار میشود.

و…

 

🔸 شماره تماس  09105967559

🔸 آدرس  تهران

فواید یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟

تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی در هر مقطعی از زندگی ایده فوق العاده ای است. طبق تحقیقات علمی، یادگیری زبان مزیت های شگفت انگیزی خواهد داشت. یکی از کاربردی ترین زبان های موجود در دنیا، زبان انگلیسی است. فواید یادگیری زبان بسیار است.

امروزه بیش از 1.5 میلیارد نفر در حال صحبت کردن با این زبان هستند. در سرتاسر جهان زبان انگلیسی انتخاب اول بسیاری از کشورهای پیشرفته و صنایع گوناگون است. با درک زبان انگلیسی طیف گسترده ای از فرهنگ های متنوع در اقصی نقاط کره زمین قابل فهم و تحلیل خواهند بود. به طور خلاصه، فهم این زبان مزیت هایی بیکران خواهد داشت.

فایده اول: ذهن را هشیارتر می کند
یادگیری هر زبانی ذهن شما را فعال و آماده مقابله با چالش ها می کند. در واقع با این کار فعالیت ها و ابعاد جریان های الکتریکی نورون های مغز دستخوش تغییراتی خواهند شد. اصلاً مهم نیست از چه سنی یادگیری را آغاز می کنید اما باید بدانید در هر مقطعی که این کار را انجام دهید، ذهن خود را پرورش خواهید داد.

فایده دوم: فرصت های شغلی بهتر و بیشتر
زبان انگلیسی ممکن است زبان رسمی و یکتای جهان نباشد، اما زبان پیش فرض تعداد بیشماری از کشورها بوده و از آن برای برقراری ارتباط بین المللی استفاده می شود. از آن گذشته، اگر به آگهی های استخدامی اکثر شغل ها نگاهی بیندازید در لیست نیازمندی های احراز، دانش زبان انگلیسی در جایگاه های اول گرفته است که اهمیت آنرا نشان می دهد.

اگر به دنبال یافتن کار در کشوی دیگر هستید در آن صورت دانستن زبان الزامی است.

فایده سوم: یکی از بهترین زبان ها برای سفر کردن است
اگر تصور می کنید با دانستن زبان انگلیسی فقط قادر به سفر به کشورهایی مثل انگلیس، آمریکا و کانادا هستید، سخت در اشتباهید! بیش از 50 کشور انگلیسی زبان در سطح جهان وجود دارد. تازه استثناهایی هم وجود دارد؛ در بسیاری از شهرهای اروپایی دنیا، انگلیسی زبان دوم و غیر رسمی این شهرها بوده وتوریست ها از این زبان برای برقراری ارتباط با شهروندان آن شهرها استفاده می کنند. حتی در بعضی شهرهای کشور 1.3 میلیارد نفره چین هم افرادی را پیدا خواهید کرد که انگلیسی صحبت خواهند کرد.

فایده چهارم: تحصیل در برترین مدرسه ها و دانشگاه های جهان
همانند یافتن شغل بهتر، یکی دیگر از برتری های یادگیری زبان انگلیسی فرصت تحصیل در بهترین مدرسه ها و دانشگاه هاست. اگر رویای تحصیل در دانشگاهایی مانند هاروارد، استنفورد، آکسفورد، کمبریج و MIT را در سر می پرورانید، دانستن زبان انگلیسی حتمی خواهد بود. طبق تحقیقات صورت گرفته انتظار می رود تا 10 سال آینده، چیزی نزدیک به 2 میلیارد نفر در سطح جهان زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

پس یکی دیگر از فواید یادگیری زبان، پذیرش از بهترین و معتبرترین دانشگاه ها و مدارس جهان است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران