پذیرش در رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور در قبرس شمالی از اصفهان و سراسر کشور

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز پذیرش در رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور در قبرس شمالی از اصفهان و سراسر کشور

🔴 علی دری

🔹 علی دری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پذیرش در رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور در قبرس شمالی از اصفهان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی دری :

✅ تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی

✅ تحصیل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، فیزیوتراپی، کلیه ی رشته های مهندسی و …

✅ بدون نیاز به داشتن مدرک زبان و کنکور

✅ بورسیه ی تحصیلی شهریه

✅ پذیرش دبیرستان و کالج

✅ سیستم آموزشی آمریکا

✅ تمامی دانشگاه ها مورد تائید اتحادیه اروپا

✅ ادامه ی تحصیل در انگلستان، کانادا، آمریکا و اروپا

و…

 

برای اطلاعات بیشتر با واتس آپ تماس بگیرید یا پیام دهید

🔸 شماره واتس آپ  09136425564

🔸 لینک واتس آپ ورود

🔸 شماره واتس آپ 00905338387877

🔸 لینک واتس آپ ورود

🔸 آدرس  اصفهان

مزیت تحصیل در خارج کشور چیست؟

فرصت های شغلی زیاد

یکی از مهم ترین مزیتی که تحصیل در خارج از کشور دارد فرصت شغلی بالا آن است. همین مورد نکته قابل توجهی برای بسیاری از محصلین است که می خواهند آینده روشنی داشته باشند.

با تحصیل در خارج، علاوه بر بهره مندی از تحصیلات آکادمیک بالا، اخذ اقامت، فرصت های شغلی زیادی در پیش رو خواهید داشت. در برخی از کشورها امکان تحصیل و اشتغال به طور همزمان وجود دارد.

پس از فارغ التحصیلی، فرصت های شغلی زیادی پیش روی شما خواهد بود و متناسب با سطح تحصیلات خود از مزایا و امکانات فوق العاده ای برخوردار خواهید شد.

کسب تجربه های جدید

تحصیل در خارج از کشور تجربه ای نیست که هر کسی بتواند آن را بگذراند این تجربه میتواند در آینده شغلی و کاری و حتی زندگیتان تاثیر به سزایی داشته باشد.

پس از قبولی در دانشگاه مقصد، فرصت های جدیدی پیش روی شماست. شما علاوه بر تحصیل در تاپ ترین دانشگاه های دنیا، تجربه های جدیدی نظیر مستقل شدن، یافتن دوست و نزدیکان و آشنا شدن با فرهنگ جدید نیز تجربه خواهید کرد.

یادگیری زبان جدید

یکی از مزایای تحصیل در خارج، یادگیری زبان جدید است. برای تحصیل در کشور مورد علاقه خود نیاز است تا به زبان رسمی آن کشور مسلط شوید.

آزمون های TOEFL IBT, IELTS برای ورود به دانشگاه های خارج ضروری می باشد.

افزایش اعتماد به نفس

مسلما زندگی در خارج مشکلات و سختی های زیادی دارد و حل کردن این مشکلات، اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند و توان شما را در رویا رویی با مشکلات قوی تر می کند و این موضوع زندگی شما را مستقل می سازد.

تحصیل در رشته مورد علاقه

بیشتر محصلین در ایران، برای رسیدن به رشته دلخواه خود، با سدی به نام کنکور برخورد می کنند. ظرفیت کم دانشگاه های کشور و تعداد زیاد داوطلبان باعث می شوند که دانشجویان از رسیدن به رشته دلخواه خود نا امید شوند.

اما این محصلین می توانند با تحصیل در خارج از کشور به علایق خود دست یافته و با شور و اشتیاق در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

اخذ اقامت بعد از فارغ التحصیلی در خارج از کشور

بیشتر کسانی که قصد مهاجرت از کشور را دارند از طریق تحصیل اقدام می کنند چرا که آسان ترین راه برای مهاجرت، اقدام برای تحصیل در کشور مد نظر است و معمولا بیشتر کشور ها پس از فارغ التحصیلی، اجازه اقامت دائم را می دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران