آموزش و خدمات رمز ارز، کریپتوکارنسی ، بیت کوین در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آموزش و خدمات رمز ارز، کریپتوکارنسی ، بیت کوین در تهران

🔹 ساخت جیمیل.آموزش کار باجیمیل.ساخت کیف پول برای ارزدیجیتال.آموزش کارباکیف پول.معرفی صرافی امن.آموزش کاربا صرافی.معرفی سایت معتبرکسب درآمد.آموزش نحوه ی سرمایه گذاری مبتدی.

🔹 انجام تمام موارد فوق توسط بنده درصورت تمایل نداشتن به آموزش ، سرمایه گذاری توسط بنده ودریافت تنها ۱۰درصد از سود شما.وپرداخت ۵۰درصد ضرراگر ضرر کردید.

 

🔸 شماره تماس 09399871511

🔸آدرس تهران

کریپتوکارنسی چیست و چه کاربردی دارد ؟

کریپتوکارنسی، ابزارهای دیجیتالی مبادله‌ای هستند که توسط افراد یا گروه‌های خصوصی ایجاد می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. کریپتوکارنسی توسط دولت‌های ملی تنظیم نمی‌شود، لذا به عنوان ارزهای جایگزین در نظر گرفته می‌شود. آن‌ها واسطه‌های مبادله مالی هستند که خارج از مرزهای سیاست پولی دولت وجود دارند. بیت کوین برجسته‌ترین نوع کریپتوکارنسی است و از همان اوایل که وارد بازار شد به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفت. با این حال، صدها کریپتوکارنسی وجود دارد و هر ماه تعداد بیشتری از آن‌ها به بازار می‌آید. کریپتوکارنسی برای امنیت واحدهای مبادله خود از پروتکل‌های کریپتوکارنسی یا سیستم‌های کد بسیار پیچیده‌ای که انتقال داده‌های حساس را رمزگذاری می‌کنند، استفاده می‌کند.

به عبارت دیگر کریپتو در ابتدای کلمه کریپتوکارنسی، به الگوریتم‌های رمزگذاری مختلف و تکنیک‌های رمزنگاری اشاره دارد که از این ورودی‌ها محافظت می‌کنند، مانند رمزگذاری منحنی بیضوی، جفت کلید عمومی-خصوصی و توابع هش. توسعه دهندگان کریپتوکارنسی این پروتکل‌ها را بر اساس اصول ریاضیات پیشرفته و مهندسی کامپیوتر ایجاد می‌کنند که شکستن آن‌ها و در نتیجه کپی یا جعل ارزهای محافظت شده را غیرممکن می‌کند. این پروتکل‌ها همچنین هویت کاربران کریپتوکارنسی را پنهان می‌کنند و باعث می‌شوند معاملات و جریانات مالی به افراد یا گروه‌های خاصی نسبت داده نشود.
کنترل غیرمتمرکز

کریپتوکارنسی با کنترل غیرمتمرکز شناخته می‌شوند. میزان عرضه و ارزش کریپتوکارنسی توسط فعالیت‌های کاربران و پروتکل‌های بسیار پیچیده موجود در کدها کنترل می‌شود نه تصمیمات آگاهانه بانک‌های مرکزی یا سایر مراجع نظارتی. در این میان، فعالیت‌های استخراج کنندگان(Miners) برای ثبات و عملکرد روان ارزها بسیار مهم است. ماینرها کاربران کریپتوکارنسی هستند که از قدرت محاسباتی زیادی برای ثبت معاملات، واحدهای کریپتوکارنسی تازه ایجاد شده و هزینه‌های معاملاتی استفاده می‌کنند.

بیت کوین

بیت کوین پرکاربردترین کریپتوکارنسی در جهان است و به طور کلی اعتبار ورود این جریان به مسیر اصلی را دارد. ارزش بازار و ارزش واحد فردی آن به طور مداوم کوتاه‌تر(با ضریب 10 یا بیشتر) از محبوب ترین کریپتوکارنسی بعدی است. محدودیت عرضه برنامه ریزی شده آن، 21 میلیون بیت کوین است. بیت کوین به طور فزاینده‌ای به عنوان یک وسیله مبادله قانونی در نظر گرفته می‌شود. بسیاری از شرکت‌های معروف پرداخت‌های بیت کوین را قبول می‌کنند، اگرچه اکثر آن‌ها قبل از دریافت وجوه خود، بیت کوین را به دلار آمریکا تبدیل می‌کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران