بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور تجربی با تضمین قبولی در رشته مورد نظر در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور تجربی با تضمین قبولی در رشته مورد نظر در تهران

🔴 گروه مشاوره رتبه

🔹 گروه مشاوره رتبه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدامت مشاوره تخصصی کنکور تجربی با تضمین قبولی در رشته مورد نظر در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

⭕گروه مشاوره رتبه برای اولین بار در کشور با امضای قرارداد محضری قبولی شما در رشته دلخواهتان را تضمین می کند

صفر تا صد کنکور شما با قوی ترین تیم مشاوره تحصیلی در زمینه کنکور تجربی:

✅ارائه منابع اموزشی برتر و برنامه ریزی مناسب سطح شما

✅تحلیل و رفع اشکال دروس و ازمونها با بهترین اساتید

✅برگزاری کنفرانس مطالعاتی به همراه پرسش و پاسخ

✅ارائه همه ازمونهای استاندارد و شبیه ساز

✅اموزش روشهای نوین جهت بالابردن سرعت مطالعه

✅افزایش درصد دروس و ازمونها با ارائه بهترین روش های تست زنی

درصورت قبول نشدن در سه رشته برتر ما کل هزینه مربوط به مشاوره رو به شما پس میدیم
پس منتظر چی هستی زودتر اقدام کن که ایندت تضمین شدس

⭕یک هفته اول رایگان است

⭕یه معجزه برای کنکورت در راهه پس زودتر اقدام …

 

🔸 با مدیریت  محمد حسینی

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۷۶۱۳۹۷۸

🔸 آدرس  تهران میدان انقلاب نبش سینما مرکزی پلاک۶ طبقه ۳

 

ضرورت مشاوره تحصیلی یا مشاوره کنکور چیست؟

ضرورت مشاوره ی تحصیلی

مشاور تحصیلی با دانش؛ با شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان به آنها برای استفاده ی هرچه بهتر از توانایی های بالقوه شان کمک می کند. او همچنین با آموزش مهارت های مطالعه و یادگیری ، روش های برنامه ریزی درسی، ارائه راهکارهایی برای غلبه بر افت تحصیلی ، استرس و اضطراب امتحانات و حتی کمک به انجام یک انتخاب رشته صحیح و منطقی؛ زمینه لازم برای موفقیت تحصیلی و شغلی دانش آموزان و حتی دانشجویان را فراهم می سازد.

ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه انتخاب رشته مشاغل

رتبه نخست رشته علوم تجربی در آزمون سراسری نودوپنج؛ دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه شریف بود. متأسفانه تحقیقات نشان داده است که اغلب انتخابهایی که دانش آموزان در زمینه رشته تحصیلی خود در مقطع مدرسه و نیز رشته دانشگاهی خود انجام می‌دهند عاری از هر گونه دلیل منطقی و اطلاعات مناسب است. معیارهایی که دانش آموزان در چنین مواردی برای انتخابهای خود برمی‌گزینند ملاکهایی کاذب و نامناسب و اساساً بر اساس انتخابهای دیکته ی شده ی اطرافیان است به همین دلیل یک مشاور تحصیلی آگاه و حرفه ای می تواند به دانش آموز در انتخاب رشته دانشگاهی منطبق با استعدادها و خواسته های او کمک شایانی نماید.

ضرورت مشاوره تحصیلی برای جلوگیری از افت تحصیلی

برخی از دانش آموزان به خاطر شرایط ویژه‌ای که دارند بیشتر در معرض افت تحصیلی هستند ، بررسی ها نشان می دهد افت تحصیلی به عوامل بیرونی مثل خانواده ، مدرسه و … مربوط می‌شود، همچنین برخی از علل ، علل فردی هستند مثل انگیزه خود دانش آموز ، عدم آشنایی با روشهای مطالعه و برنامه ریزی، علایق و استعدادها و غیره. مشاور تحصیلی برای این دسته از دانش آموزان نقش بسیار کلیدی ایفا می کند، او در جریان مشاوره تحصیلی علت افت ها و شکستهای بچه ها را شناسایی کرده و راهکارهای مناسبی را ارائه می دهد.

ضرورت مشاوره تحصیلی در زمینه سرعت بخشیدن به فرآیند تحصیل و مطالعه

برخی از دانش آموزان و خانواده‌های آنها مایلند عملکرد بهینه خود را در زمینه تحصیل بهبود ببخشند. این دانش آموزان ممکن است دانش آموزانی متوسط و یا بالا باشند. به هر حال تمایل دارند روشهایی علمی و مفید را از مشاور تحصیلی خود بیاموزند تا کارآیی آنها را در زمینه تحصیلی بالا ببرد. مشاور تحصیلی چنین راهکارهایی را برای افراد فراهم نموده و بر احتمال موفقیت آنها در سطح پیشرفته‌تر می‌افزاید.

ضرورت مشاوره تحصیلی یا مشاوره کنکور

بدون شک مشاور تحصیلی نقش بسیار مهمی در موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری دارد. بویژه که در طی سالهای اخیر گرایش داوطلبین برای شرکت در کنکور رشته علوم تجربی به شدت افزایش یافته است و همین مسئله رقابت برای تصاحب صندلی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاههای تهران را سخت و پیچیده کرده است. بررسی ها نشان می دهد بیش از نوددرصد رتبه های زیر صد کنکور از مشاور کنکور بهره گرفته اند هرچند اغلب آنها بنابه دلایلی داشتن مشاور کنکور را کتمان می کنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران