بهترین مرکز انجام خدمات کراتین و احیای مو در اصفهان و نجف آباد

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز انجام خدمات کراتین و احیای مو در اصفهان و نجف آباد

🔴 مینا ابراهیمی

🔹 مینا ابراهیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات کراتین و احیای مو در اصفهان و نجف آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مینا ابراهیمی :

✅ انجام کلیه خدمات کراتین و احیای مو با بهره مندی از بهترین مواد

✅ ارائه انواع خدمات پروتئین تراپی، بوتاکس مو، پروتئین پلکس و خاویار تراپی با بهترین کیفیت در شهرهای اصفهان و نجف آباد

و…

 

🔸 شماره تماس  09379516074

🔸 آدرس  اصفهان، بزرگمهر، هشت بهشت شرقی

 

کراتین مو چیست؟

کراتینه مو یکی از این روش هاست که در سال های اخیر به طرز چشمگیری مورد استقبال افراد قرار گرفته است. با وجود اینکه این فرایند با عنوان یک روش زیبایی-ترمیمی شناخته شده اما باید توجه داشت که کراتینه مو هم مانند هر روش شیمیایی دیگری، معایبی دارد. این ماده یکی از شگفت‌انگیزترین تحولات در صنعت زیبایی امروز است که بسیار موردتوجه واقع شده است. می‌خواهید کراتین مو را امتحان کنید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید چرا و چگونه کراتین می‌تواند موهایتان را به آبشاری ابریشمی تبدیل کند.

کراتین چیست؟
کراتین یک پروتئین ساختاری است که به‌طور طبیعی در مو، پوست و ناخن یافت می‌شود؛ همچنین در برخی از محصولات مراقبت از مو نیز وجود دارد. موها نه‌تنها حاوی کراتین هستند بلکه از پروتئین‌های مرتبط با کراتین نیز تشکیل شده‌اند.

این ماده به‌عنوان یک پروتئین محافظ خارجی و داخلی برای محافظت از موهای شما و سالم نگه‌داشتن آن‌ها عمل می‌کند. عوامل بیرونی مانند گرمای خورشید، آلودگی یا مواد شیمیایی و یا تغییر در سبک زندگی می‌تواند سبب کاهش کراتین موجود در موها شود. این کمبود کراتین چیزی است که سبب خشکی، آسیب‌دیدگی و کدر شدن موها می‌شود.

منظور از کراتین مو چیست؟
کراتین مو یک روش شیمیایی است که سبب استحکام و درخشندگی موها شده و معمولاً در سالن‌های آرایشی انجام می‌شود. در طول فرایند کراتین مو، کراتین به‌طور مصنوعی به موها اضافه می‌شود تا صاف، براق و بدون فر به نظر برسند؛ ازاین‌رو در بین خانم‌ها و آقایان بسیار محبوب است.

با از بین رفتن کراتین طبیعی مو، منافذی در مو ایجاد می‌شود که زیبایی و لطافت آن را از بین می‌برد؛ این منافذ سبب مجعد شدن، دوشاخه شدن و شکنندگی بیش‌ازحد مو می‌شوند. کراتین مو اساساً به بازگرداندن پروتئین ازدست‌رفته تارهای مو کمک کرده و مو را دوباره احیاء می‌کند.

کراتین مو اغلب ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارد؛ درواقع کراتین مو یک روش صافی نیمه دائم است که سبب صاف شدن و درخشش موهای مجعد می‌شود. این روش درمانی برای هرکسی که موهای خشک و فری دارد یا می‌خواهد به‌طور مرتب موهایش صاف و درخشان باشد توصیه می‌شود.

این فرایند با شستشوی موها آغازشده و سپس مواد کراتین با استفاده از یک برس روی موها به مدت ۳۰ دقیقه قرار می‌گیرد. برخی آرایشگران ترجیح می‌دهند که ابتدا موها را خشک کرده و سپس مواد کراتین را روی موهای خشک بمالند سپس موها را به دسته‌های کوچک تقسیم کرده و اتو می‌کنند. کل این فرایند ممکن است چند ساعت طول بکشد.

کراتینه بر روی مو های دکلره و رنگ شده چگونه عمل میکند؟
دکلره در واقع رنگدانه های مو و همچنین بافت مو طبیعی را از بین برده و در نهایت موجب خشکی موی شما می‌شود.نوعی از عملیات کراتینه کردن مو مخصوص مو های آسیب دیده ناشی از دکلره و رنگ مداوم است. در این نوع کراتینه بسته به عمق آسیب مو ها در چند نوبت صورت میگیرد و با ویتامینه کردن مو باعث احیای مو میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران