بهترین دفتر خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین دفتر خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه در تهران

🔴 دکتر بهنام اسمعیلی

🔹 دکتر بهنام اسمعیلی متخصص در زمینه مشاوره یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکتر بهنام اسمعیلی:

✅ خرید و اخذ اقامت با خرید ملک در ترکیه

✅ اولین نمایندگی شرکت Turk kvartira در ایران

✅ در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه

و…

 

🔸 با مدیریت  دکتر بهنام اسمعیلی

🔸 شماره تماس  09126984341

🔸 آدرس  تهران خیابان سپهبد قرنی نبش خیابان کلانتری ساختمان بانک ملت پلاک ۵۵ طبقه ۴

 

مزایای اخذ اقامت ترکیه چیست؟

افتتاح حساب‌های بانکی در ترکیه
در صورت افتتاح حساب بانکی در ترکیه امکانات زیر برای شما فراهم می‌شود:
امکان دریافت وجه از کشورهای دیگر به صورت مستقیم و به نام شخص شما
امکان مدیریت حساب های خود از طریق آنلاین بانکینگ
امکان دریافت ویزا کارت برخی از بانکها
امکان دریافت مسترکارت برخی بانکها
امکان باز کردن حساب سپرده برای دریافت سود
افتتاح حساب بانکی در ترکیه به دلایل فوق اهمیت فوق العاده ای دارد. از طرفی ترکیه یکی از مراکز مهم تجاری به شمار می رود و شما برای اینکه بخواهید وارد دنیای تجارت شوید مجرای خوبی خواهد بود.

دریافت وام‌های بانکی با بهره بسیار پایین(1 تا 4 درصد)
قوانینی که در سال ۲۰۱۲ جمهوری ترکیه برای دریافت وام بانکی به تصویب درآمده دریافت وام بانکی را برای اتباع خارجی سهولت بخشیده است. طبق این قوانین مانعی برای دریافت وام برای اتباع خارجی وجود ندارد. اتباع خارجی می‌توانند با داشتن اقامت این کشور و یک کفیل که شهروند ترک باشد به انجام گرفتن وام سرعت ببخشند. حداکثر مبلغی که برای باز پرداخت اقساط وام بانکی تعیین می گردد معادل پنجاه درصد از حقوق یا درآمد ماهانه متقاضی است که میزان این درآمد قبلا در مدارک ارائه شده به بانک ذکر شده است.

خرید ملک اقساطی در ترکیه
برای خرید خانه، بانک عامل بعد از بررسی شرایط میتواند ۷۵ درصد ارزش ملک را به متقاضی تسهیلات ارائه نماید که رقم جذابی است. باز پرداخت این تسهیلات عموما 15ساله میباشد. البته برای این ارزش گذاری بانک نماینده ای برای بازدید از ملک شما می فرستد. البته راه های دیگری نیز وجود دارند که می توانند جایگزین خرید ملک در ترکیه با وام بانکی باشند. یکی از این راه ها خرید ملک در ترکیه از پروژه های در حال ساخت است‌. زیرا شما هنگام خرید پروژه ها در حال ساخت مبلغ ۲۰ تا ۳۰ درصد را به عنوان پیش پرداخت می پردازید و بقیه مبلغ را بر طبق جدول زمان بندی پروژه و همچنین بر اساس توافق با صاحب پروژه به صورت اقساط می پردازید. علاوه بر این مورد، روش دیگری نیز به عنوان جایگزین خرید ملک در ترکیه با وام بانکی وجود دارد.شما می توانید اقدام به خرید پروژه های آماده تحویل کنید که به مشتری خود شرایط خرید ۱ تا ۵ ساله می دهند و سند ملک پس از تسویه کامل به نام مشتری می زنند. در این موارد شرایط پرداختی به صورت توافقی تنظیم می شود.

خرید خودرو به صورت اقساطی در ترکیه
افراد خارجی به سه طریق امکان خرید خودرو از ترکیه را دارند:
خرید از کمپانی های تولیدکننده
خرید از مراکز خرید و فروش خودرو
خرید خودرو از صاحب خودرو.
کسانی که اجازه اقامت قانونی ترکیه را دارند به راحتی می‌توانند اقدام به خرید خودرو نمایند. توجه به این نکته الزامیست ؛ کسانی که اقدام به خرید خودرو از افراد غیر ترک یا خارجی می‌کنند بعدها در خرید و فروش خودرو به محدودیت‌هایی برخورد خواهند کرد.

خودروی معاف از مالیات
هر فرد خارجی که اجازه اقامت معتبر در ترکیه را دارد میتواند یک ماشین جدید و یا دست دوم از یک خارجی دیگر خریداری کند و یا خودرو مورد نظر خود را از هر کشور خارجی وارد ترکیه کند. این استثناء مالیات بر خودرو به این معنی است که یک خارجی می تواند از یک فروشنده مجاز، بدون پرداخت مالیات ویژه مصرف ÖTV)) یا مالیات بر ارزش افزوده (KDV) یک خودروی جدید خریداری کند. تنها مالیاتی که باید پرداخت شود مالیات بر جاده سالیانه ( باندلر) است. این مزایای مالیاتی رایگان فقط برای یک ماشین و یک اجازه اقامت می‌باشد. فقط اعضای خانواده مرتبط می‌توانند این ماشین را رانندگی کنند.

سهولت و دریافت ویزای کشورهای دیگر
در صورتی که شما کارت اقامت ترکیه را دارا باشید با داشتن موجودی حساب بانکی در حدود ۲۰ هزار دلار به راحتی می‌توانید برای ویزای آمریکا اقدام نمایید و احتمال رد شدن درخواست ویزای شما بسیار پایین است. لازم به یاد اوری است که سهولت اخذ ویزای شینگن و ویزای کشور امریکا از مزایای کارت اقامت ترکیه می‌باشد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران