شیشه و آینه زاهدان فلوت – بهترین مرکز ساخت ، فروش ، برش و نصب شیشه و آینه در زاهدان

در سیستان و بلوچستان ، زاهدان

معرفی شیشه و آینه زاهدان فلوت – بهترین مرکز ساخت ، فروش ، برش و نصب شیشه و آینه در زاهدان

🔴 مجموعه شیشه و آینه زاهدان فلوت

🔹 مجموعه شیشه و آینه زاهدان فلوت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت ، فروش ، برش و نصب شیشه و آینه در زاهدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شیشه و آینه زاهدان فلوت :

✅ ارائه کلیه خدمات ساخت شیشه و آینه

✅ مشاوره و راهنمایی در ارتباط با شیشه و آینه

✅ برش و نصب انواع شیشه های تک و دوجداره

✅ ساخت انواع آینه های دکوراتیو

✅ تهیه و نصب انواع طلقها

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا عبدی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

شیشه سکوریت استاندارد دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

شیشه های سکوریت شده نوعی از شیشه هستند که در معماری و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها کاربرد داشته و در قسمت های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله موارد به کارگیری شیشه سکوریت شده می توان به استفاده از آن به عنوان کابین دوش، پارتیشن بندی، پنجره و … اشاره نمود. شیشه سکوریت شده با توجه به نوع ساختار و روش تولیدی که دارد، دارای خصوصیات و ویژگی هایی خاص و منحصر به فردی از قبیل تقسیم شدن شیشه به قطعات کوچک در زمان شکستن، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، مقاومت بالا در مقابل حرارت و دمای بالا، تحمل و مقاومت در برابر فشار، نداشتن تاب، نبود موج و پستی بلندی در سطح شیشه، عدم تغییر در رنگ شیشه در طول مدت و دقیق بودن ابعاد شیشه در سفارشات و خواسته ها می باشند. در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

1-تقسیم شدن شیشه به قطعات کوچک در زمان شکستن

یکی از ویژگی های شیشه های سکوریت این است که در زمانی که بشکنند، به قطعات بسیار ریزی تقسیم می شوند. شیشه های سکوریت معمولاً از ناحیه گوشه و لبه شکننده می باشند. این شیشه ها را نمی توان به راحتی پودر کرد.

2- مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه

یکی دیگر از ویژگی های شیشه سکوریت، مقاومت بالای آن در برابر ضربه است. نوع ساختار این شیشه ها به گونه ای است که قادر به تحمل ضربه می باشند و به راحتی قابل شکستن نیستند.

3- مقاومت بالا در برابر حرارت و دمای بالا

از دیگر ویژگی ها و مزیت های شیشه های سکوریت مقاومت بالای آن در برابر حرارت و دمای بالا است. این مقاومت در مقابل تغییر ناگهانی دما نیز می باشد. این ویژگی سبب می شود تا در مکان ها و قسمت هایی از ساختمان که در معرض تغییر ناگهانی دما قرار دارند، همانند قسمت بالایی اجاق گاز و بین کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه های سکوریت قابلیت تحمل حداقل 320 و حداکثر 370 درجه سانتی گراد را در زمان حداقل 25 دقیقه و حداکثر 30 دقیقه دارد.

4- تحمل و مقاومت در برابر فشار

تحمل و مقاومت در برابر فشار از ویژگی های دیگر شیشه سکوریت شده می باشد. شیشه های سکوریت شده مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار تا وزن 40 کیلوگرم را دارند.

5- نداشتن تاب و موج

از دیگر ویژگی های شیشه سکوریت استاندارد، نداشتن موج و پستی و بلندی و …. است. زمانی که تاب و موج روی شیشه وجود نداشته باشد، شیشه سکوریت استاندارد است.

6- عدم تغییر در رنگ شیشه در طول مدت

یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی هایی که بیانگر استاندارد بودن و کیفیت بالای شیشه سکوریت شده است، عدم تغییر رنگ شیشه در دراز مدت است.

7- دقیق بودن ابعاد شیشه در سفارشات

ابعاد شیشه سکوریت به گونه ای است که دقیقاً به همان صورتی که مشتری سفارش داده شده است، تولید می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که در زمان انتخاب و خرید آن از یک متخصص برای اندازه گیری دقیق ابعاد شیشه مورد استفاده، کمک بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران