تابلو فرش سالار – چاپ عکس شخصی شما روی فرش در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی تابلو فرش سالار – چاپ عکس شخصی شما روی فرش در کاشان

🔴 تابلو فرش سالار

🔹 تابلو فرش سالار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات چاپ عکس شخصی شما روی فرش در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تابلو فرش سالار :

✅ چاپ عکس شخصی شما روی فرش در سایز دلخواه شما

✅ بهترین و ماندگار ترین هدیه برای عزیزانتون

✅ فرش ۱۲۰۰ شانه

✅ تراکم ۳۶۰۰

✅ قابل شستشو حتی با مواد شوینده و بنزین و تینر

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۳۷۶۳۹۳۷۳

🔸 آدرس  کاشان – شهرک صنعتی سلیمان صباحی

 

چاپ روی فرش چیست و چگونه انجام می شود؟

ممکن است در جاهای مختلف نمونه ای از فرشهای زینتی زیبا را دیده باشید که دارای طرح های متفاوت، مانند قاب عکس می باشند. به طوریکه شما نمیتوانید تفاوت بین عکس و فرش را از فاصله دورتر تشخیص دهید. این مدل فرشها از طریق بافندگی چه صنعتی و چه سنتی تولید نمی شوند بلکه این یکی دیگر از روشهای چاپ سابلیمیشن (چاپ روی فرش) می باشد. این روش نیز مانند دیگر روشهای سابلیمیشن امروزه دارای بازار کار گسترده ای شده است و خریداران زیادی را به خود جذب کرده است زیرا میتوانند عکس خود یا عزیزانشان را به شکل یک تابلو فرش زیبا زینت دیوارهای منازلشان کنند. اگر شما به دنبال یک شغل پردرآمد هستید می توانید به چاپ سابلیمیشن روی فرش یا تابلو فرشهای سابلیمیشن نیز به عنوان یک گزینه فکر کنید.

البته اگر این کار در کنار دیگر مجموعه ی چاپ های سابلیمیشن نشان دهنده ی تننوع کاری شما باشد بسیار بهتر است زیرا گویای حرفه ای بودن شماست.

انواع تابلو فرش:
تابلو فرش دستباف

تابلو فرش ماشینی

تابلو فرش سابلیمیشن

در کلیه چاپهای سابلیمیشن یک روش کلی وجود دارد و همانطور که به آن واقف هستید انتخاب یک عکس با کیفیت و چاپ آن روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن. سپس انتقال عکس روی مدیایی که به انتخاب شما یا خریدار است، این کار توسط یک پرس بزرگ انجام می شود که عملکرد آن مانند اتو می باشد.

فرش خام برای چاپ سابلیمیشن:
همانطور که برای انجام هرکدام از شاخه های سابلیمیشن در ابتدا احتیاج به نوع خام آن دارید، برای تابلو فرش سابلیمیشن نیز احتیاج به فرش خام دارید که مانند تیشرت، باید از جنس پلی استر باشد و به رنگ سفید. این فرشها دارای ابعاد متفاوتی هستند که به اندازه ای که مشتری سفارش می دهد و البته به اندازه ی سایز دستگاه و پرینتر شما نیز بستگی دارد.

ابعاد فرش خام:
فرش خام در ۴ سایز موجود می باشد:

۲۰ در ۳۰ سانتی متر

۳۰ در ۴۰ سانتی متر

۶۰ در ۴۰ سانتی متر

۶۰ در ۸۰ سانتی متر

برای چاپ روی سایزهای ۲۰ در ۳۰ سانتی متر و ۳۰ در ۴۰ سانتی متر شما احتیاح به پرینتری که سایز A4 چاپ کند و دستگاه پرسی که کمتر از ۳۰ در ۴۰ باشد دارید. اما برای سایز های بزرگتر از این شما دیگر احتیاج به پلاتر پیدا می کنید و دستگاههای پرس حرارتی بزرگتر.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران