شرکت خدمات نظافتی در تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی شرکت خدمات نظافتی در تهران و حومه

🔴 شرکت خدمات نظافتی بهاره

🔹 شرکت خدمات نظافتی بهاره یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات نظافتی در تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت خدمات نظافتی بهاره :

✅ نظافت منزل

✅ نظافت راه پله

✅ نظافت پارکینگ

✅ نظافت آسانسور

✅ نظافت حیاط

✅ پذیرایی

✅ شستشوی فرش درمنزل ومحل کار

✅ علف زنی وحاشیه زنی بادستگاه مدرن

✅ اره درخت بادستگاه برقی پیشرفته

✅ هرس درخت وسایر خدمات

✅ باغبانی،درخت کاری،گل کاری

✅ انجام کلیه امورباغبانی

✅ بامناسب ترین قیمت ها درخدمت شما عزیزان هستیم.

و….

 

🔸 شماره تماس 09144796140

🔸 شماره تماس 09369334677

🔸 شماره تماس 09902782825

🔸آدرس تهران محدوده شهریار،باغستان،خادم

مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت خدمات نظافتی چیست ؟

معتبر بودن

معتبر بودن، اولین و مهم‌ترین فاکتوری است که هنگام استفاده از خدمات هر شرکتی باید به آن توجه کنید. چون به‌هرحال می‌دانید که در صورت بروز هر مشکلی چه مراحل سختی برای پیگیری و بازپس‌گیری حقمان داریم. علی‌الخصوص در این مورد که ما می‌خواهیم اجازۀ ورود کسی به خانه‌مان را بدهیم که شخصی‌ترین حریم ما است.

شرکت‌های معتبر حتما دارای پروانه کسب هستند و در سازمان ثبت اسناد کشور با یک شمارۀ معتبر ثبت شده‌اند. چنین شرکت‌هایی معمولاً مورد اعتمادند و به مشتری‌ها اطمینان می‌دهند که یک کار قانونی و دقیق انجام می‌دهند.

کادر مجرب

خب این یکی دیگر واقعاً اصل ماجراست. یک شرکت خدمات نظافتی باید نظافتچیان مجرب و کاربلد را برای حل مشکل ما بفرستد. ما که نمی‌خواهیم همۀ وقت و هزینه‌مان را تلف کنیم.

شاید از خودتان بپرسید ما از کجا بفهمیم یک شرکت کارکنان معتبر دارد یا نه، آن هم وقتی هنوز از خدمات آنها استفاده نکرده‌ایم؟ خب بله. این یک حقیقت است که تا وقتی یک شکلات را نخورده‌اید نمی‌توانید مزه‌اش را بفهمید و بدانید از آن راضی هستید یا نه.

اما در این مورد می‌توانید به سراغ مشتریانی که از این شرکت خدمات گرفته‌اند بروید. آدم‌هایی که از خدمات یک شرکت راضی بودند حتماً برای بار بعدی هم سراغش ‌می‌آیند و در بین این رفت‌وآمدها احتمالاً بازخورد خوبشان را منتقل می‌کنند. تشکر می‌کنند یا نه اگر ناراضی بودند آن را ابراز می‌کنند.

یک کادر خوب حتما باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

· مهارت بالا داشتن

· سرعت در انجام وظایف در عین کیفیت

· خوش برخورد بودن

· منظم و آن‌تایم بودن

· ظاهر مناسب

· و…

تشریح وظایف شرکت نظافتی

برای مثال یک شرکت خدمات نظافتی در سایتش این طور بیان می کند که “ما بهترین خدمات را برایتان ارائه می‌کنیم و خانه و شرکت شما را برق می‌اندازیم، طوری که هیچ کثیفی‌ای جرئت نزدیک شدن به محل زندگی‌تان را نداشته باشد. پس هرچه زودتر با ما تماس بگیرید” اما آیا باید دل به همین کلمات زیبا و وسوسه‌انگیز ببندیم؟ پاسخ عقل سلیم مسلماً خیر است.

حالا که قرار است ما از راه دور به کسی اعتماد کنیم، او هم باید به طور کامل برای ما اعتمادسازی کند. یعنی واضح و شفاف به ما بگوید چه خدماتی را و در چه سطحی می‌توانند برایمان انجام دهد. این موقع است که ما به درستی می‌توانیم تصمیم بگیریم به کدام خدمات نیاز داریم و به کدام نه.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران