شستشوی مبلمان و فرش و موکت و صفرشویی ماشین در منزل و محل کار در اصفهان – بهارستان

در اصفهان ، بهارستان

معرفی مرکز شستشوی مبلمان و فرش و موکت و صفرشویی ماشین در منزل و محل کار در اصفهان – بهارستان

🔴 مصطفی صبوری

🔹 مصطفی صبوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه شستشوی مبلمان و فرش و موکت و صفرشویی ماشین در منزل و محل کار در اصفهان – بهارستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مصطفی صبوری :

✅ شست وشوی مبلمان . موکت وانواع فرش . صفرشویی ماشین . تشک تخت و….

✅ در منزل و محل کار شما

✅ با بهترین مواد کادر

✅ با ۱۵ سال سابقه

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۷۴۱۲۹۸۷

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۸۶۵۲۹۸۷

🔸 آدرس  اصفهان شهرجدید بهارستان. خیابان فرهنگ

مزایای شستشوی مبل با دستگاه چیست؟

شستشوی مبل با دستگاه
امروزه دیگر هر کسی می داند که نباید مبل ها را با آب فراوان شست. وقتی مبل ها را مثل لباس خیس می کنید و کلی پودر و آب برای شستن مبل ها هدر می دهید، نتیجه خراب شدن پارچه و اسفنج مبلمان است. حتما قبول دارید که این روش مدتهاست که منسوخ شده. دستگاه مبل شور یک ماشین کوچک همه کاره است که برای تمیز کردن همه نوع مبل پارچه ای به کار می رود. با وجود این دستگاه دیگر نیازی نیست برای شستشو مبل ها از منزل خارج شوند. صفر تا صد شستشوی مبل ها در محل و توسط همین دستگاه انجام می شود. حتی می توانید خودتان از نزدیک روی شسشتوی مبلمان نظارت داشته باشید. بعد از شستشو از دیدن این همه آب آلوده متعجب خواهید شد.

آیا شستن مبل با دستگاه، بهداشتی است؟
گاهی سوال می شود که چگونه بدون آب می توان مبل ها را تمیز شست! سرویس خشک شویی مبل هوم سرویز با یک دستگاه مخصوص انجام می شود. استفاده از دستگاه به این معناست که همه فرایند شستشو داخل همین دستگاه کوچک انجام می شود. در واقع آب و شوینده در محفظه مخصوص دستگاه وجود دارد. اگر چه به ظاهر آبی روی مبل ها ریخته نمی شود ولی محفظه آب و شوینده دستگاه نشان می دهد که همه کارها هماهنگ شده است. دمای آب، شوینده مناسب و شیوه شستن مبل ها با دستگاه طوری است که همه میکروب ها و باکتری های درون پارچه رو مبلی به همراه کثیفی خارج می شود. از نظر بهداشتی شیوه های مدرن بسیار کارامدتر از شستشوی سنتی و دستی هستند.

مزایای شستشوی مبل با دستگاه چیست؟
بیشترین مزایای استفاده از دستگاه مبل شور برای شستن مبل ها اینست که مبلمان آسیب نمی بیند. افزایش طول عمر مبلمان در این آشفته بازاری که هر روز قیمت خرید مبل بیشتر می شود، یک نعمت است. از سویی دستگاه مبل شویی همه آلودگی های بافت پارچه و اسفنج را خارج می کند در حالی که شستشوی دستی فقط لایه رویی پارچه را تمیز می کند. در واقع هنوز موجودات ریز ذره بینی و عوامل آلرژی زا درون بافت پارچه مبلمان جا خوش کرده اند. یکی دیگر از مزایای شست و شوی مبل با دستگاه اینست که این سرویس در محل ارائه می شود و در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی می شود. برخی از مزایای شستن مبل ها با دستگاه عبارتند از:

شستشوی سریع تر مبلمان
افزایش طول عمر مبل ها
نظافت و تمیزی عمیق مبلمان
عدم جا به جایی مبل ها
خشک کردن مبل ها پس از شستن
هزینه مناسب

آیا شستشوی مبل با دستگاه همان خشک شویی مبل است؟
برای شستن مبل ها و خشکشویی مبلمان از دستگاه مخصوص مبل شور استفاده می شود. این دستگاه دارای یک سری مخصوص پاشش آب و شوینده است که با موتور قوی کار می کند. پس از پاشیدن شوینده لازم است تا تکنیسین مربوطه با استفاده از سری فرچه مانند دستگاه همه سطح مبلمان را شستشو دهد. مهارت متصدی دستگاه در کیفیت شستن مبل ها تاثیر دارد. بعد از اینکه همه قسمت ها به خوبی تمیز شد لازم است تا کف و آب آلوده ازسطح مبل ها خارج شود. این کار توسط سری مکنده دستگاه انجام می شود. یک بازوی مکنده قوی در دستگاه مبل شور وجود دارد که همه آب و کف و آلودگی را با مکش به محفظه دیگر دستگاه وارد می کند. به این ترتیب مبل ها تقریبا به طور کامل خشک تحویل داده می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران