پودر پسته جایگزین – بهترین مرکز فروش پودر پسته در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی پودر پسته جایگزین – بهترین مرکز فروش پودر پسته در تبریز و سراسر کشور

🔴 مجموعه پودر پسته جایگزین

🔹 مجموعه پودر پسته جایگزین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پودر پسته در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پودر پسته جایگزین :

✅ فروش پودر پسته جایگزین

✅ مناسب برای قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی و باقلوا

✅ فروش به صورت جزئی و کلی

✅ کیفیت بالا

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 با مدیریت  یعقوب باقری

🔸 شماره تماس  09146157489

 

کاربرد پودر پسته چیست؟

پسته یکی از مفیدترین و خوشمزه‌ترین آجیل‌های دنیا است. پسته خندان همیشه در ظرف‌های آجیل ما خودنمایی می‌کند و همه ایرانیان با آن آشنا هستند. اما آیا تا به حال اسم کره پسته را شنیده‌اید؟ از مشتقات پسته کدام یک از آن‌ها را می‌شناسید؟ در این مقاله با تمام مشتقات پسته آشنا می‌شوید و کاربردها و فواید هر کدام را می‌شناسید. با ما همراه باشید.

 

تمام مشتقات پسته
استفاده از پسته فقط به آجیل‌ها محدود نمی‌شود. پسته، مشتقات خوشمزه و متنوعی دارد که فواید پسته را در خودشان حفظ کرده‌اند. خلال پسته، کره پسته و قاووت پسته از مهم‌ترین مشتقات پسته به حساب می‌آیند. از خواص بی‌شمار پسته و مشتقات آن برای تقویت بدن و درمان بیماری‌های مختلف در سراسر جهان استفاده می‌شود. شما هم می‌توانید از این مشتقات خوشمزه و مفید در انواع غذاها و دسرهای خود استفاده کنید.

کره پسته
یکی از مغذی‌ترین و خوشمزه‌ترین مشتقات پسته، کره پسته است. این محصول خوشمزه از آسیاب و برشته کردن پسته خام به دست می‌آید. معمولا برای شیرین و طعم‌دار کردن آن، از شکر یا عسل استفاده می‌کنند. ممکن است در ترکیب کره پسته از هل یا گل سرخ هم استفاده شود؛ که به خوش‌طعم و معطر شدن کره پسته کمک می‌کنند. حالت خمیری شکل کره پسته به خاطر وجود خود روغن پسته است و هیچ روغن دیگری به آن اضافه نمی‌شود. خوب است بدانید چربی کره پسته، بدون کلسترول است و خوردن آن توسط کسانی که کلسترول بالا دارند هیچ ایرادی ندارد. اگر می‌خواهید از کیفیت و طبیعی بودن کره پسته مطمئن شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم آن را از تولیدکنندگان معتبری مثل کلوپ لرد تهیه کنید.

پودر پسته
یکی دیگر از مشتقات پرطرفدار پسته، پودر پسته است. بیشتر ما ایرانی‌ها با پودر پسته آشنا هستیم و از آن استفاده می‌کنیم. برای تهیه پودر پسته، باید پسته خشک و سبز را آسیاب کرد. انواع آماده‌ی پودر پسته در بازار وجود دارد و شما می‌توانید براساس میزان نیاز خود از آن‌ها خریداری کنید.

کاربردهای پودر پسته
بیشترین استفاده از پودر پسته به دسرها تعلق دارد. در انواع مختلفی از شیرینی‌جات و دسرها مثل فرنی، شیرینی پسته‌ای، سوهان و گز از پودر پسته استفاده می‌شود. یکی دیگر از استفاده‌های پودر پسته مانند کره پسته، بر روی بستنی است.

خلال پسته
بیشتر افراد به خلال پسته سبز رنگ، بیشتر از زرد علاقه دارند؛ چراکه خلال پسته سبز زیبایی بیشتری به غذا و دسرها می‌بخشد. برای تهیه خلال پسته سبز معمولا از پسته قزوینی استفاده می‌شود که سبزرنگ است. خلال پسته هم مثل پودر پسته در سفره ایرانی آشنا و کاربردی است. بیشترین مصارف خلال پسته به تزئین غذاها برمی‌گردد. شما هم می‌توانید خلال پسته را به صورت آماده و بسته‌بندی شده خریداری کنید؛ هم خودتان در خانه آن را درست کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران