آموزش اجرای نقش برجسته و گچبری مدرن به سبک اروپایی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی آموزش اجرای نقش برجسته و گچبری مدرن به سبک اروپایی در اصفهان

🔴 فلاح کریمی دهناشی

🔹 فلاح کریمی دهناشی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش اجرای نقش برجسته و گچبری مدرن به سبک اروپایی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فلاح کریمی دهناشی :

✅ گروه هنری معماری فلاح کریمی اجرا و اموزش نقشبرجسته گچبری مدرن اموزش واجرای پتینه کاری

✅ گچ بری درفضای لوکس ولاکچری

✅ انجام پتینه کاری و ورق طلا ساختمان

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۶۹۶۶۲۸۶

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۵۹۱۲۰۷۳

🔸 آدرس  اصفهان

 

گچبری چیست؟

هنر گچ‌ بری یکی از هنرهای وابسته به معماری است که در هر منطقه و هر دوره زمانی، شکل و شیوه مخصوص به خود را داشته‌است. همان‌طور که از نام این هنر پیداست، مصالح اصلی بکار رفته در این هنر گچ می‌باشد. در ایران نیز گچ‌بری در دوره‌های مختلف تاریخی همراه با تفاوت‌هایی بوده‌است. گچ به دلیل داشتن خاصیت شکل‌پذیری، چسبندگی، رنگ مطلوب، کاربرد آسان، فراوانی و ارزانی کاربرد زیادی در هنرهای تزئینی دارد.
گچبری در واقع خلق آثار هنری و نقش برجسته به روی دیوارها، سقف و نقاط مختلف خانه است که نقش مهمی در دکوراسیون خانه ایفا می‌کند. گچکاری با دو نوع مواد انجام می‌گیرد، آهک یا سنگ گچ. نگاهی به این دو خواهیم داشت.
گچبری با آهک

در اوایل سال‎‌های ۱۹۰۰، آهک اتصال دهنده اولیه هر نوع گچکاری بود. تا آن زمان، آهک انجام کار گچکاری را ارزان‌تر از گچکاری با گچ می‌کرد. گچ آهک از ترکیب آهک و آب که یک فرآیند نسبتا دشوار به شمار می‌رود ایجاد می‌شود. پس از ترکیب این دو باید منتظر ماند تا آهک پیش از اینکه آماده استفاده در کنار ماسه شود، به خوبی در آب حل شده و فروکش کند. برای تقویت این ترکیب و برای اینکه آهک استحکام بیشتری روی دیوار داشته باشد نیاز به اضافه کردن الیافی نظیر موی اسب است. همچنین گچکاری با آهک زمان زیادی برای خشک شدن و کاملا مستحکم شدن می‌برد بنابراین گاهی حتی ممکن است یکسال نیاز باشد تا صبر کنید دیوار آماده رنگ زدن یا کاغذ دیواری شود.
گچبری با سنگ گچ

اگر اصطلاح گچبری پاریس را شنیده باشید باید بگوییم اشاره به این نوع گچبری دارد. نام پاریس به این علت به روی این گچبری گذاشته شده که در سال‌های ۱۷۰۰، پاریس برترین منبع سنگ گچ طبیعی در جهان به شمار می‌رفت. بنابراین هر گچکاری که با سنگ گچ پاریس انجام می‌شد با نام گچکاری پاریس نیز شناخته می‌شد. برخلاف گچکاری با آهک، سنگ گچ خیلی سریع می‌بندد و فقط چند روز طول می‌کشد تا خشک شده و شکل بگیرد. همچنین برای استحکام و مقاومت بیشتر نیز نیازی به هیچ الیافی ندارد.
گچبری با سنگ گچ برای داخل ساختمان انجام می‌گیرد چرا که این ماده در برابر بارش باران و خیس شدن‌های مداوم حساس است و آسیب می‌بیند. به همین دلیل می‌توان گفت به طور کلی اغلب گچکاری‌های داخل ساختمان با سنگ گچ انجام می‌گیرد. از آهک می‌توان برای گچکاری نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد چرا که آهک در برابر آب مقاوم‌تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران