رادیاتور سازی اکبری – تعمیر رادیاتور ماشین ایرانی و خارجی در سبزوار

در خراسان رضوی ، سبزوار

معرفی رادیاتور سازی اکبری – تعمیر رادیاتور ماشین ایرانی و خارجی در سبزوار

🔴 مجموعه رادیاتور سازی اکبری

🔹 مجموعه رادیاتور سازی اکبری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر رادیاتور ماشین ایرانی و خارجی در سبزوار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه رادیاتور سازی اکبری :

✅ تعمیرات رادیاتور ماشین های ایرانی و خارجی و ماشین های سبک و سنگین و تعمیر رادیاتور های آلومینیومی و مسی

✅ همراه با جوشکاری های، آلومینیوم،برنج، نقره،لحیم کاری و جوشکاری قلع

✅ انواع رادیاتور های بخاری سبک و سنگین پذیرفته میشود

✅ با قیمت های مناسب

✅ انواع رادیاتور برای همه نوع ماشین

و…

 

🔸 با مدیریت محمد اکبری

🔸 شماره تماس  09192158557

🔸 شماره تماس  09026906938

🔸 آدرس  استان خراسان رضوی ، شهرستان سبزوار، بلوار آیت الله شهرستانی، شهرستانی 1، روبه‌روی دوربرگردان، جنب تاکسی تلفنی پوریا، پلاک 20، رادیاتور سازی اکبری (نام قدیم بلوار،بلوار هفت تیر )

 

علائم خرابی رادیاتور ماشین چیست؟

داغ شدن بیش از حد

وقتی که رادیاتور به درستی کار نکند موتور به خوبی خنک نمی شود و این گرما می تواند حتی به اتاق خودرو هم برسد. اگر احساس کردید که داخل ماشین شما بیش از اندازه و به طور غیرمعمول گرم است یا ساده تر از آن اگر دیدید که درجه آمپر به بالاتر از نصف رسیده است سریعاً ماشین را متوقف کرده و آن را چک کنید. داغ شدن بیش از حد قطعات موتور می تواند خسارت های شدیدی به ماشین وارد کند.

نشت آب رادیاتور

هر از چند گاهی زیر ماشین را نگاه کنید تا از عدم نشت مایعات موجود در خودرو مطمئن شوید. اگر در زیر ماشین قطرات زرد یا سبز دیدید حتما باید رادیاتور را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنید.

روشن شدن چراغ آمپر آب

اگر چراغ مربوط به مایع خنک کننده رادیاتور در جلوی داشبورد روشن شد نشان دهنده آن است که ماشین شما از یک جایی در حال نشتی این مایع است. بنابراین سریعا خودرو را به یک مکانیک نشان بدهید.

چسبناک شدن آب رادیاتور

وقتی رادیاتور ماشین به خوبی کار نکند غلظت مایع ضد جوش افزایش پیدا کرده و تبدیل به یک ماده چسبناک می شود که نمی تواند خودش را به موتور اتومبیل برساند و آن را خنک کند. این وضعیت می تواند علاوه بر موتور به گیربکس اتومبیل هم خسارت بزند.

از بین رفتن لوله های رادیاتور

خراب شدن رادیاتور می تواند باعث شکستن لوله های آن بشود. هر چند ممکن است که این لوله ها بدون این که برای رادیاتور مشکلی به وجود آمده باشد هم دچار شکستگی بشوند.

نشت بخار از رادیاتور

نشت بخار در اطراف کاپوت یا در زیر ماشین هم به دلیل خراب بودن رادیاتور است. در این شرایط ماشین را خاموش کنید و آن را به نزدیک ترین مکانیکی قابل اعتماد برسانید. ادامه دادن رانندگی در یان شرایط اصلا کار درستی و معقولی نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران