پخش مواد غذایی و سوغات امیررضا در ملایر

در همدان ، ملایر

معرفی پخش مواد غذایی و سوغات امیررضا در ملایر

🔴 پخش مواد غذایی امیر رضا

🔹 پخش مواد غذایی امیر رضا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع مواد غذایی ، ظروف یکبار مصرف و سوغات در ملایر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پخش مواد غذایی امیر رضا :

✅ پخش سوغات ملایر:نقل،نبات،شیره،عسل،باسلق،بادام،گردو

✅ ظروف یکبارمصرف: سفره،لیوان پلاستیکی،کاغذی،فویل،سلفن،ظروف یکبار مصرف

✅ پخش مواد غذایی وشوینده،لبنیات،بستنی،سیگار،اسباب بازی،تنقلات

✅ به صورت آنلاین در خدمت دوستان و آشنایان

✅ از ساعت ۷صبح الی ۲۳ تحویل در محل می باشد

و…

 

🔸 با مدیریت مهدی شیرزادی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

 

سوقات ملایر چیست؟

انگور ملایر

اولین سوغات ملایر انگور است. شهرستان ملایر دارای بیش از ۶۳ هزار هکتار باغ است که از این میزان ۲۰ هزار و ۷۲۳ هکتار مربوط به تاکستان های انگور است که سالانه با تولید بیش از ۳۵۱ هزار تن انگور رتبه اول تولید این محصول را در کشور دارد. ملایر سه برار متوسط جهانی انگور تولید میکند .این شهرستان از نظر سطح تاکستانهای انگور ، در رده ششم جهانی قرار دارد. سطح ۱۰ هزار هکتار از تاکستان های انگور این شهر و تولید ۲۰۵ هزار تن قطب تولید انگور استان و یکی از مناطق تولید عمده انگور کشور محسوب می شود. کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در همین ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت : متوسط عملکرد در هکتار باغ های انگور استان۱۷ هزار و ۳۰۰ کیلو گرم است و در هر هکتار از باغ های انگور ملایر نیز بطور میانگین ۲۰ تن محصول بر داشت می شود. مهرماه هر سال روستای مانیزان، دیار سرسبز تاک های زرخیز، میزبان گردشگران و مسافرانی است که مذاق خود را با طعم شیرین شیره انگور، شیرین تر کرده و خاطره های به یادماندنی را در ذهن خود حک می کنند.

شیره انگور ملایر

دومین سوغات ملایر شیره انگور است : محصولی است بسیار شیرین که از شهد انگور گرفته می شود و پس از جوشاندن و زمانی که حجم ان به یک چهرم کاهش یافت شیره حاصل می شود که هم شکل شیره سفید آن تولید می شود و هم شیره عسلی که مهم ترین سوغاتی ملایر محسوب می شود . مهمترین مرکز تولید شیره در ملایر روستای مانیزان در ۳۵کیلومتری جنوب شرقی ملایر است.

باسلق ملایر

دیگر سوغات ملایر باسلق می باشد. باسلق یکی دیگر از محصولاتی است که از ترکیب کردن شهد انگور و نشاسته بدست می آید . نحوه تولید آن شبیه به حلوا می باشد که با ترکیب کردن شهد انگوری که پس از جوشیدن یه یک سوم کاهش یافته نشاسته اضافه می کنند و پس از مقداری هم زدن و سرد شدن آن را به شکل گرد گلوله گلوله می کنند و پس از خشک شدن در آفتاب به بازار عرضه می کنند.

کشمش و سایه خشک ملایر

دیگر سوغات ملایر انگور کشمش و سایه خشک ملایر است . انگور تازه را اگر بدون هر نوع افزودنی در معرض تابش آفتاب قرار داده و خشک کنند کشمش آفتابی بدست می آید و اگر ماده شیمیایی روغن و کربنات به آن اضافه کنند و در آفتاب قرار دهند کشمشش تیزآبی بدست می آید که عمدتا جنبه صادراتی دار. اما اگر همین انگور را در سایه قرار دهند تا خشک شود به آن سایه خشک می گویند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران