تولید و نصب شیشه سکوریت بالکن ریلی با یراق آلات ترکیه در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی تولید و نصب شیشه سکوریت بالکن ریلی با یراق آلات ترکیه در تبریز

🔴 سپهر جام ایمن

🔹 سپهر جام ایمن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و نصب شیشه سکوریت بالکن ریلی با یراق آلات ترکیه در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سپهر جام ایمن :

✅ بالکن شیشه ای، ریلی و شیشه سکوریت

✅ طراحی، تولید و اجرای تخصصی بالکن شیشه ای ریلی تمام بازشو، یراق آلات ترکیه و درزگیری 100% بدون نفوذ گرد و غبار و باران

✅ با ضمانت کتبی ( بی قید و شرط) 24 ماهه

✅ با شرایط نقد و اقساط ( با اقساط 6 ماهه)

✅ مشاوره، اندازه گیری و برآورد قیمت بالکن رایگان می باشد

و….

 

🔸 شماره تماس 09143503172

🔸آدرس تبریز – خيابان بهار کوی فروردين روبروی مدرسه شیخ شمس سیشه سکوریت واعظ

شیشه سکوریت چیست ؟

شیشه سکوریت نوعی شیشه است که با اعمال شوک حرارتی بر شیشه معمولی تولید می شود . برای تهیه این نوع شیشه ابتدا جام های شیشه در اندازه های مورد نظر برش خورده و پس از انجام عملیات دیاموند بر روی لبه های آن بر روی غلطک کوره قرار گرفته و به صورت افقی وارد کوره شده و تا دمای خمیری حدود 650 درجه سلسیوس حرارت داده می شود ، پس از هدایت به قسمت بعدی در این مرحله توسط هوای پرفشار به سرعت سرد می گردد . این سرد شدن سریع در سطح شیشه تنش فشاری بالایی ایجاد می نماید و باعث افزایش استحکام حرارتی و مکانیکی شیشه می گردد . این نوع شیشه ها در مقایسه با شیشه های معمولی با مشخصات یکسان در مقابل بارهای مکانیکی ، ضربه و تنشهای حرارتی تا پنج برابر مقاوم تر می باشد .

نحوه خرد شدن این شیشه به قطعات ریز و غیر برنده ، مانع از بروز جراحت ناشی از شکستگی شیشه ها می گردد . از این لحاظ این نوع شیشه ها محصولات مناسبی جهت استفاده در نماهای خارجی ساختمانها و فضاهای داخلی اماکن عمومی و بطورکل در کلیه مکانهایی که شیشه در مساحت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد به صورت تک جداره و یا جدار خارجی شیشه های دوجداره و لمینت می باشد .

مزیت های شیشه سکوریت نسبت به سایر شیشه ها

با توجه به اینکه امروزه در صنعت ساخت ساز یکی از پارامتر های مورد توجه استفاده از مواد مرغوب و مقاوم و عایق است از این رو شیشه سکوریت با دارا بودن این ویژگی ها یکی از بهترین گزینه ها می باشد. در واقع استحکام این نوع از شیشه نسبت به مدل معمولی آن تا شش برابر بیشتر است.
نشکن بودن شیشه سکوریت یکی از مزایایی است که آن را نسبت به موارد مشابه ممتاز خواهد کرد. در واقع این نوع از شیشه به راحتی شکسته نخواهد شد به همین جهت استفاده از آن در مواردی مانند نمای ساختمان بسیار مورد توجه است.
از شیشه سکوریت به دلیل زیبایی و استحکام می توان به عنوان پارتیشن استفاده کرد. با این روش ساختمان یا فضای مورد نظر به زیبایی تقسیم بندی خواهد شد.
شیشه سکوریت به دلیل عایق بودن از اتلاف انرژی جاوگیری می کند. این مورد در شیشه های سکوریت نسبت به شیشه معمولی، شیشه دوجداره و …با اختلاف دارای برتری می باشد.
در صورت شکست شیشه سکوریت قطعات کوچک حاصل از آن فاقد نوک تیز می باشند و اغلب به قطعات ریز با دهنه گرد شکسته می شوند و معمولا نمی توانند صدمه ای برسانند. اما در شیشه های معمولی در صورت شکستن تماس با آن ها موجب آسیب خواهد شد.
مقاومت در برابر حرارت یکی دیگر از مزایای شیشه سکوریت خواهد بود. این نوع از شیشه ها به آسانی در برابر تغییرات دمایی تغییر نخواهند کرد و شکسته نمی شوند.
شیشه های سکوریت در برابر حوادثی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و … دارای مقاومت لازم می باشند. در واقع نسبت به انواع دیگری از شیشه می توانند فشار بیشتری را تحمل کنند و در صورت تخریب کمترین آسیب را خواهند رساند.
شیشه های سکوریت دارای استانداردهای بین المللی می باشد و به عنوان یک شیشه پر کاربرد، با دوام و زیبا شناخته می شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران