تولید کننده و وارد کننده انواع چمن مصنوعی درسراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی تولید کننده و وارد کننده انواع چمن مصنوعی درسراسر کشور

🔴 مجموعه هانا چمن

🔹 مجموعه هانا چمن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و واردات انواع چمن مصنوعی درسراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه هانا چمن  :

✅ تولید کننده و وارد کننده انواع چمن مصنوعی ، گرین وال (دیوار سبز) چمنی ، قلوه سنگ ، ترمو چوب

✅ فروش عمده و خردانواع چمن مصنوعی بهاره و پاییزه

✅ تک بافت و دوبافت،واش بتن نواری،تایلی و …

✅ دارای گارانتی،تزیینی وورزشی،دارای آنتی uv

✅ خرید آنلاین و حضوری

✅ اجرای تمام کارها توسط تیم تخصصی

✅ ارسال ۴۸ساعته درسراسر کشور

و….

جهت مشاوره وسفارش تماس بگیرید

 

🔸 بامدیریت شایگان

🔸 شماره تماس 09934014045

🔸آدرس تهران

چمن مصنوعی چیست؟

این محصول نوعی کفپوش شبه چمن است. چمن مصنوعی ترکیبی است از الیاف یا رشته های چمن مانند که اغلب از جنس پلی پروپیلن یا پلی اتیلن ساخته می شوند. این پوشش مصنوعی کف از چندین لایه کف، لایه های زهکشی و الیاف چمنی تشکیل می شود. برای پوشش فضای بیرونی و داخل ساختمان می توان از این نوع چمن ها استفاده کرد. از اصل طراحی و ساخت چمن مصنوعی برای فضای بیرونی و به خصوص زمین های ورزشی بوده است اما استفاده های دکوراتیو در محوطه داخلی ساختمان نیز دارد.

کاربرد چمن مصنوعی چیست؟

این چمن ها در دو نوع ورزشی و تزئینی تولید شده اند. اگر چه خیلی ها گمان می کنند که چمن مصنوعی فقط پوششی است برای زمین های بازی ولی حقیقت این است که این کفپوش در خیلی جاها کاربرد داشته و به مصارف دیگری جز مصرف ورزشی هم می رسد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

محوطه مجتمع مسکونی

رسیدگی به چمن طبیعی کار بسیار وقت گیری است و در زندگی پر مشغله امروزی کمتر کسی پیدا می شود که وقت کافی برای پرورش چمن طبیعی و رسیدگی به آن را دارا باشد، به همین علت در بسیاری از مجتمع های مسکونی، افراد اقدام به تهیه و نصب چمن مصنوعی می کنند تا هم از فضای سبز دائمی بهره مند باشند و هم نیازی به رسیدگی مداوم به چمن نداشته باشند. این چمن ها را می توان به همراه آبنما، آلاچیق و … برای دکوراسیون محوطه باز مجتمع مسکونی به کار گرفت.

زمین های ورزشی

قدیمی ترین چمن های مصنوعی برای زمین های ورزشی تولیدشده اند. زمین هاکی و سپس زمین فوتبال، گلف،هاکی و دیگر ورزش ها نمونه هایی از چمن مصنوعی را نصب کردند. امروزه شاهد نصب چمن ورزشی در اغلب باشگاه های ورزشی و زمین های روباز هستیم.از آنجایی که بافت چمن مصنوعی بسیار نرم و با کیفیت است و احتمال آسیب رسیدن در حین مسابقه را به بازیکنان کاهش می دهد در بسیاری از زمین های ورزشی مورد استفاده برای ورزش های مختلف مثل گلف، لاکراس، بیس بال و… از این نوع پوشش استفاده می شود.

چمن مصنوعی در برابر فشار و ضربه و حرکت بازیکنان بسیار مقاوم است و فرسوده نمی شود. الیاف چمن مصنوعی، کوبیده و لهیده نمی شود و در هر 4 فصل می توان از ورزشگاه استفاده کرد.

محوطه بازی کودکان

بالکن، پاسیو، گلخانه و بهار خواب

باشگاه های ورزشی

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران