نصب سنگ شکن در بردسکن – خراسان رضوی

در خراسان رضوی ، بردسکن

معرفی مرکز نصب سنگ شکن در بردسکن – خراسان رضوی

🔴 علی عباسی

🔹 علی عباسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب سنگ شکن در بردسکن – خراسان رضوی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 دیگر نگران فناوری مس نباشید با رسیدن به فناوری جدید دیگر نیاز به دستگاهای می فیلتر خشکن ماسه شور ندارید

🔹 باکمترین هزینه خاک معدن تان را فناوری کنید

🔹 حتی زیریک ملیارد

🔹 با کمترین نیروی انسانی

🔹 با ما تماس بگیرید هر جای ایران باشه

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی عباسی :

✅ نصب سنگ شکن زیرقیمت بازار

✅ فراوری مس بدون نیاز به فیلتر ماسه شور خشکن با ریکاوری 90 عیار 80 به بالا

و…

 

🔸 شماره تماس  09114505324

🔸 آدرس  خراسان رصوی برذسکن

دستگاه سنگ شکن چیست؟

در یک جمله، هر دستگاهی که قابلیت خرد کردن سنگ ها و مواد معدنی را داشته باشد، سنگ شکن نامیده می شود. این دستگاه ها یکی از مهم ترین اجزای خط تولید در صنایع استخراج هستند. چرا که دستیابی به ابعاد مناسب کلوخه ها را برای ورود به آسیاب، برای ما فراهم می کنند.

سنگ ها در هنگام خردایش، رفتار متفاوتی دارند
همۀ سنگ ‌ها در برابر خرد شدن، رفتار یکسانی ندارند. برخی از سنگ ها به راحتی خرد می شوند. چون ساختار ترد و شکننده آن ها در برابر رشد ترک های سطحی مقاومت نمی کند. این سنگ ها در برابر فشار و ضربه، انواع مختلفی دارند. مثلا بعضی سنگ ها وجود دارند که هنگام خردایش، کاملا پودر می شوند.

اما معمولا بیشتر سنگ ها بسیار مقاوم و ساینده هستند و برای شکست و خردایش آن ها نیاز به نیرویی زیاد و استفاده از سنگ شکن هایی با تکنیک های خاص است.

با توجه به نوع سنگ های معدنی و کاربرد آن ها، از سنگ ‌شکن‌ های متفاوتی استفاده می‌شود. هر دستگاه روش خاصی برای خردایش دارد. این روش ها را می توان در دو نوع اصلی طبقه بندی کرد:

خردایش با فشردن (مانند سنگ شکن های فکی و مخروطی)
در این روش مواد بین دو سطح که به هم نزدیک می ‌شوند، تحت فشار قرار می گیرند. با افزایش فشار، این سنگ ها از هم گسسته شده و خرد می ‌شوند. سرعت حرکت سطوح خردکننده در این روش، معمولا بین ۰٫۵ الی ۱٫۵ متر بر ثانیه متغیر است.

خردایش با کوبش ضربه ای (مانند سنگ ‌شکن‌ های ضربه‌ ای)
در این روش، با گردش قطعاتی دوار که روتور و چکش نامیده می شوند، مواد تحت تاثیر ضربات مکانیکی قرار می گیرند. در ادامه این مواد به سمت سطوح فلزی (سندان‌) یا سطوح غیر فلزی (بستر شنی) پرتاب شده و به اصطلاح ضربه می‌ پذیرند. معمولا در این حرکت سنگ ‌ها هم به یکدیگر برخورد می کنند. در این حالت سرعت حرکت مواد معمولاً بین ۳۰ الی ۸۰ متر بر دقیقه است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران