بلوک ساختمانی باران (قاینی) – فروش بلوک ، آجر فشاری ، سفال و تیرچه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بلوک ساختمانی باران (قاینی) – فروش بلوک ، آجر فشاری ، سفال و تیرچه در تهران

🔴 بلوک ساختمانی باران (قاینی)

🔹 بلوک ساختمانی باران (قاینی) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش بلوک ، آجر فشاری ، سفال و تیرچه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بلوک ساختمانی باران (قاینی) :

✅ پخش عمده بلوک ساختمانی باران (قاینی)

✅ سفال

✅ تیرچه

✅ فوم

✅ آجر فشاری

✅ سیمان

✅ با کیفیت عالی

✅ ارسال به تمام نقاط کشور

و…

 

🔸 با مدیریت علی اصغر قاینی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۸۴۸۸۹۳۹

🔸 آدرس  تهران جاده خاوران جاده قاسم آباد اولین چهار دست ✋ چپ خیابان توانا داخل پوکه معدنی خاوران

 

بلوک ساختمانی چیست ؟

قطعه ای پیش ساخته و مجزا ساخته شده از سیمان و سایر مواد اولیه ساخت و ساز است که می تواند به عنوان بخشی از سازه مورد استفاده قرار گیرد. بلوک های ساختمانی را می توان به عنوان یک بخش مجزا از در بدنه سازه بتنی یا فولادی به کار گرفت که باعث سرعت و افزایش ساخت و ساز نیز می شود که امروزه برای ساخت بلوک ساختمانی از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که ممکن است در جریان ساخت آن نیز تغییراتی به وجود بیارد می توان گفت یکی از مهمترین و معروف ترین بلوک در ساخت و ساز بلوک سیمانی است

بلوک سیمانی

بلوک سیمانی یا بلوک بتنی از اختلاط سیمان و آ ب با شن ریزدانه و ماسه یا دیگر سنگدانه های مناسب و لرزاندن و متراکم کردن مخلوط و عمل آوردن و مراقبت از آنها در محیط مناسب ساخته میشود. بلوکهای سیمانی به اشکال توخالی و توپر ساخته شده و در دیوارهای خارجی و داخلی به صورت باربر و غیر باربر و در تیغه های جدا کننده و سقفهای تیرچه بلوک و سایر قسمتهای ساختمان به مصرف میرسند. بلوکهای سیمانی بیشتر در نقاطی مرسوم هستند که برای تولید آجر محدودیتهایی وجود داشته باشد. از مزایای این فرآورده، صرفه جویی در مصرف مصالح و زمان اجرا، حمل آسان، عایق بودن نسبی حرارتی و صوتی و سهولت در مسلح کردن میباشد.

بلوک های سقفی

ضخامت تیغه های بلوک سقفی حداقل ۱۵ میلیمتر، عرض تکیه گاه بلوک سقفی بر روی تیرچه دست کم ۵/۱۷ میلیمتر، رواداری در عرض بلوک ۲ ±و در طول و ارتفاع ۵ ±میلیمتر خواهد بود. مصرف سیمان در این بلوک به خاطر نازکی تیغه، قدری بیش از بلوک دیواری است.

بلوک های نمادار

بلوکهای نمادار به ابعاد بلوکهای دیواری با نمای صاف و نقشدار تهیه میشوند . برای جلوگیری از زخمی شدن و پریدگی لبه ها و سطوح در موقع شکستن بلوکهای نمادار جهت مصرف، آنها را در اندازه های نیمه و سه قدی نیز میسازند. به منظور صاف بودن سطوح در این نوع بلوک باید مصرف سیمان قدری بیشتر از بلوکهای معمولی باشد.
بلوک های سبک

بلوکهای سبک دیواری و سقفی به منظور کاهش وزن و بار مرده و تقلیل تبادل حرارتی و صوتی در ساختمان مصرف میشوند. این بلوکها را از انواع بتن سبک میسازند که معمولترین آنها بتنهای گازی و سبکدانه هستند. وزن ویژه بلوکهای سبکدانه از ۱۲۰۰ تا ۱۴۵۰ کیلوگرم بر متر مکعب و تاب فشاری متوسط ۳ نمونه آنها باید دست کم ۷۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع (در سطح کل بلوک) و حداقل تاب فشاری یک نمونه ۵۵ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع باشد، حداکثر میزان جذب آب در مورد این بلوکها ۳۰ کیلوگرم بر متر مکعب میباشد. که شما میتوانید در وبسایت امور پیمان در قسمت فروشگاه امورپیمان از محصولات ما و نحوه کار پیمان کاران و مهندسان استفاده لازم را ببرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران