سرویس و تعمیرات آسانسور و بالابر در تهران – مجیدیه

در تهران ، تهران

معرفی مرکز سرویس و تعمیرات آسانسور و بالابر در تهران – مجیدیه

🔴 بابک اسدالهی

🔹 بابک اسدالهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سرویس و تعمیرات آسانسور و بالابر در تهران – مجیدیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بابک اسدالهی :

✅ تعمیرات و بازسازی و سرویس نگهداری انواع اسانسور وبالابر

✅ با کادری مجرب

✅ خدمات به کل تهران

و…

 

🔸 شماره تماس  09192684822

🔸 شماره تماس  02122322430

🔸 آدرس  تهران مجیدیه خ گلبرگ خ حیدری پلاک13

سرویس و نگهداری آسانسور دقیقا به چه معناست؟

منظور از سرویس و نگهداری آسانسور آن است که بخش‌های مختلف و قطعات آن به‌صورت دوره‌ای مورد بازدید و بررسی قرار بگیرند تا اگر نقص یا ایرادی دارند، در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود. از این نظر می‌توانیم آسانسور را با خودرو مقایسه کنیم. شما پس از طی کردن مسافت مشخصی با اتومبیل خود، باید آن را سرویس کنید و برخی قطعات و سیالات آن را تعویض نمایید. حتی ممکن است در بررسی کلی که توسط مکانیک صورت می‌گیرد، معلوم شود که خودروی شما یک نقص بزرگ پیدا کرده است و باید هر چه سریع‌تر تعمیر شود. آسانسور هم دقیقا به چنین بررسی و چکاپ دوره‌ای نیاز دارد.

معمولا پیشنهاد می‌شود که سرویس ماهیانه آسانسور را از یاد نبرید. البته در اینجا بحث هزینه سرویس آسانسور هم مطرح می‌شود که معمولا برای صاحبان و ساکنین ساختمان‌ها اهمیت زیادی دارد. نکته‌ای که در این مورد باید مورد اشاره قرار بگیرد آن است که شما با پرداخت یک هزینه کم می‌توانید جلوی خرج‌های سنگین‌تر را بگیرید و مهمتر از آن، جان و سلامت استفاده‌ کنندگان از آسانسور را حفظ کنید. اگر نسبت به تعمیر و نگهداری آسانسور حساس نباشیم، ممکن است با عواقب جبران‌ناپذیری مواجه شویم.

هزینه‌ اندکی که به‌صورت دوره‌ای به شرکت سرویس آسانسور پرداخت می‌کنید، یک هزینه اضافی و غیرضروری نیست، بلکه از خرابی‌های بزرگ جلوگیری می‌کند و امنیت شما و عزیزان‌تان را تضمین می‌نماید. تصور کنید که سیم بکسل آسانسور شما دچار آسیب شود و به دلیل عدم سرویس دوره‌ای، این مورد را تشخیص ندهید. همین موضوع در نهایت می‌تواند پاره شدن سیم بکسل و سقوط آسانسور را به دنبال داشته باشد که خسارت‌های جانی و مالی آن بسیار سنگین خواهد بود.

 

مهمترین مزایای سرویس آسانسور
در بخش قبلی تا حدودی به مزایای سرویس آسانسور اشاره کردیم. گفتیم که با انجام سرویس‌های ماهیانه می‌توانید جلوی بسیاری از حوادث ناگوار را بگیرید. در ادامه سه مورد از مهمترین مزیت‌های سرویس و نگهداری بالابر را ذکر می‌کنیم:

کاهش هزینه‌ها
همیشه هزینه سرویس کردن آسانسور بسیار کمتر از مخارجی است که تعمیرات اساسی روی دست شما می‌گذارند. بنابراین توصیه می‌کنیم که با پرداخت هزینه‌ای ناچیز به‌صورت ماهیانه، از هزینه‌های سنگین تعمیرات جلوگیری کنید. اگر هر ماه روغن موتور و گیربکس چک شوند و لنت‌های ترمز مورد بازدید قرار بگیرند، عمر این قطعات افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که اگر بخواهید موتور یا گیربکس و سایر بخش‌های مهم آسانسور را تعمیر یا تعویض کنید، باید مبلغ زیادی را هزینه نمایید.

افزایش ایمنی و حفظ جان افراد
هیچ چیز مهم‌تر از حفظ جان و سلامتی افراد نیست. آسانسورها به این دلیل نصب می‌شوند که زندگی ما را راحت‌تر کنند و زحمت بالا و پایین رفتن از یک ساختمان را به حداقل برسانند. اما همین وسیله مفید، اگر دچار نقص و ایراد شود می‌تواند ایمنی و سلامت افراد را به خطر بیندازد یا حتی جان آنها را بگیرد. با سرویس و نگهداری آسانسور می‌توان تا حد زیادی از این موارد پیشگیری کرد.

افزایش کارایی آسانسور
یکی دیگر از مزیت‌های مهم سرویس آسانسور، افزایش کارایی آن است. همان‌طور که گفتیم، با فرسوده شدن قطعات مختلف آسانسور، عملکرد آنها نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و به تدریج کارایی آسانسور افت می‌کند. مثلا ممکن است شاهد تاخیر در حرکت کابین یا تکان‌های شدید در هنگام استارت و توقف باشیم. سرویس کردن آسانسور و تعویض قطعات فرسوده، کارایی آن را نیز افزایش می‌دهد و طول عمر آسانسور را بیشتر می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران