بهترین مرکز تعمیرات انواع هشبرد و پاور و کنترل برد؛ antminer. whatsminer. innosilicon. Ebang در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز تعمیرات انواع هشبرد و پاور و کنترل برد؛ antminer. whatsminer. innosilicon. Ebang در اصفهان

🔴 مجموعه ماینر می(miner mi)

🔹 مجموعه ماینر می(miner mi) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات انواع هشبرد و پاور و کنترل برد؛ antminer. whatsminer. innosilicon. Ebang در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ماینر می(miner mi) :

✅ تعمیرات انواع هشبرد و پاور و کنترل برد؛

✅ antminer. whatsminer. innosilicon. Ebang

✅ e10

✅ e10.1

✅ s9j

✅ m20

✅ t2t

✅ s17

✅ t17

و……

✅ برسی مشکلات نرم افزاری،

✅ تعویض سوکت و دسته سیم،

✅ قطعات و لوازم جانبی،

 

✅ گارانتی ۷۲ ساعته،

✅ هزینه مطلوب و کیفیت بالا زیر تیم تخصصی(۵ سال سابقه)

رضایت شما همکاران و مشتریان،اعتبار ماست.

 

🔸 با مدیریت  علی بخشی

🔸 شماره تماس  09132104317

🔸 آدرس  اصفهان،ابتدای خیابان سروش

 

دلایل خرابی ماینر چیست؟

پاور
” Power ” در لغت فارسی به معنای قدرت می باشد که به عنوان منبع تغذیه یاد می شود. منبع تغذیه را می توان یکی از مهم ترین قطعات یک ماینر عنوان کرد. وظیفه منبع تغذیه همانطور که از نامش پیدا است، تامین برق کلی ماینر می باشد. با این حساب پس می توانیم بهتر درک کنیم که چرا پاور یکی از اصلی ترین قطعات یک ماینر نامیده می شود.

 

خرابی پاور دستگاه ماینر
یکی از دلایل خرابی ماینر ها خرابی پاور آنهاست. تشخیص خرابی پاور نسبت به سایر بخش ها تا حدودی مشکل تر است. در گذشته مورد های خرابی پاور و یا منبع تغذیه تعداد بالایی داشتند اما به تدریج با پیشرفت علم سخت افزار پاور ها دیگر مانند قبل نیستند. در قدیم ممکن بود به عنوان مثال با افزایش ولتاژ برق، خروجی پاور و یا منبع تغذیه نیز با این افزایش رو به رو شوند و به همین علت باعث سوختن قطعات پاور ها می شدند. بدترین نوع خرابی که پاور و یا منبع تغذیه می تواند ایجاد کند، آسیب به هش برد است. زمانی که این اتفاق بیوفتد کنترل سخت می شود.
متداول ترین مشکلاتی که برای پاورهای ماینر به وجود می آیند عبارتند از : روشن نشدن ماینر، وجود اتصالی در پاور ماینر، افزایش و کاهش ناگهانی ولتاژ پاور، خراب شدن سیستم خنک کننده و فن های پاور ماینر، خراب شدن سیم پیچ پاور، خراب شدن یا سوختن فیوز داخلی پاور ماینر، خراب شدن یا سوختن قطعات داخلی پاور ماینر مانند خازن ها، ترانزیستورها، دیودها، آی سی ها، مقاومت ها و غیره. زمانی که با هر کدام از این مشکلات مواجه شدید باید پاور ماینر را تعمیر یا تعویض کنید.

 

کنترل برد
کنترل برد یکی از مهمترین واحد های سخت افزاری ماینر است که وظیفه برقرای ارتباط بین هشبرد های ماینر را بر عهده دارد. یکی دیگر از وظایف کنترل برد انتقال دیتای خروجی توسط هشبرد هاست. در صورتی که کنترل برد دچار مشکل شود دستگاه ماینر خاموش میشود و قابل استفاده نخواهد بود.

 

خرابی کنترل برد دستگاه ماینر
در حالتی که کنترل برد روشن میشود اما به عنوان مثال IP نمی دهد، در این صورت متوجه می شویم که کنترل برد خراب است. حالت دیگری که ممکن است رخ دهد این است که کنترل برد IP می دهد اما زمانیکه در بخش IP وارد می شویم در آنجا با یک مشکل روبرو می شویم. مثلا در این قسمت متوجه می شویم که هشبرد را نمی شناسد پس جانکشن هشبرد دچار مشکل شده است؛ یا فن شناسایی نمیشود (مثلا دو عدد فن وجود دارد اما فقط یک فن شناسایی می شود) در اینجا نیز متوجه می شویم که جانکشن فن دچار مشکل گردیده است. آخرین حالت، حالتی است که کنترل برد اصلا روشن نمی شود یا یک سری نقاط روی آن نمایان میشود که به این معنی است که آی سی سوخته است.

 

هشبرد
وظیفه اصلی هش برد، به قسمت پردازش مربوط می شود. هیچگاه نباید شما هش برد را با برد اصلی به اشتباه بگیرید. بر روی هش برد، چیپست های پردازشگر نصب شده اند. از دلایل اصلی خرابی هش برد می توان به: خرابی یک یا چندین چیپست های پردازنده، عمر چیپست ها و …. اشاره نمود.

 

خرابی هشبرد دستگاه ماینر
همان گونه که گفته شد هشبردهای ماینر وظیفه پردازش را در ماینر برعهده دارند پس قطعه بسیار مهمی محسوب می شوند. روی هش بردها تعدادی چیپست پردازنده نصب شده است که متناسب با هش ریت ماینر تعداد این پردازنده ها متفاوت است.

هش ریت یا هش پاور معیاری برای اندازه گیری سرعت عملکرد پاور است. تعداد هش بردهای هر ماینر هم با ماینر دیگر متفاوت است. برای مثال دستگاه ماینر Antminer S9 دارای سه هش برد و 189 چیپست پردازنده است اما دستگاه ماینر AvalonMiner 1066 دارای یک هش برد با 342 چیپست پردازنده است.

اصلی ترین عاملی که به هش برد یا چیپست های روی آن آسیب وارد می کند گرمای زیاد و فرسایش و کهنگی چیپست ها است. حرارت زیاد به برد پردازنده ماینر آسیب می زند و می تواند عمر چیپست ها را کوتاهتر کند و منجر به خرابی آن ها شود.

برای این که از بالا رفتن دمای ماینر جلوگیری کنیم باید از یک دستگاه خنک کننده استفاده کنیم. اگر متوجه شدید که دمای ماینر بالا رفته است فوراً فن های آن را بررسی کنید تا از عملکرد صحیح آن ها مطمئن شوید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران