نصب ، راه اندازی و تعمیرات تاسیسات ساختمان در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی نصب ، راه اندازی و تعمیرات تاسیسات ساختمان در سراسر تهران

🔴 حمیدرضایی خواص

🔹 حمیدرضایی خواص یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب ، راه اندازی و تعمیرات تاسیسات ساختمان در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضایی خواص :

✅ برقکاری

✅ رفع اتصالی

✅ سیم کشی

✅ سرویس آبگرمکن بخاری

✅ لوله کشی

و…

 

🔸 شماره تماس 09305903248

🔸 آدرس تهران نواب

 

اهمیت تاسیسات ساختمان چیست؟

این بخش از ساخت و ساز طبق برنامه ریزی های اصولی و نقشه های مهندسی انجام می شود و منجر به بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش طول عمر سازه می گردد.

تاسیسات ساختمان سیستم هایی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم آب و فاضلاب، سیستم گازرسانی، سیستم های بهداشتی، برق و روشنایی، تهویه مطبوع و … را در بر می گیرد.

نقشه کشی و اجرای تاسیسات ساختمان توسط کارشناسان و مهندسین صورت می گیرد، زیرا تنها در صورت رعایت اصول و قوانین اجرایی عمر مفید ساختمان افزایش داده و ایمنی و زیبایی آن تضمین می گردد.

اگر تاسیسات از کیفیت و کارایی لازم برخوردار باشند، ساختمان نیاز به بازسازی زودهنگام نخواهد داشت و هزینه ای که هنگام راه اندازی و اجرا صرف شده در طولانی مدت بصرفه خواهد بود.

در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی سیستم های تاسیساتی هوشمندسازی شده اند و راندمان آن ها بالا رفته است، از این رو این تاسیسات در مقایسه با تجهیزات قدیمی تر بازده بالاتری داشته و به میزان قابل توجه مصرف انرژی را به حداقل می رسانند. علاوه بر آن فناوری های جدید، تعمیر و نگهداری این تجهیزات و سیستم ها را آسان تر نموده است.

تاسیسات ارزش و اهمیت بسیار بالایی در یک سازه دارند، زیرا در صورت خراب شدن ممکن است به سازه آسیب وارد نموده و عمر آن را کوتاه کنند.

این بخش از ساختمان اگر به شیوه ای درست و اصولی در ساختمان راه اندازی شود و از تجهیزات مناسب و انرژی های تجدیدپذیر در آن استفاده گردد، مصرف انرژی به میزان قابل توجه کاهش یافته، در نتیجه هزینه های قبوض و یا تعمیر سیستم های تاسیساتی نیز کم تر خواهد شد.

در طراحی و اجرای سیستم های تاسیساتی عوامل متعددی تاثیرگذار هستند که مهندسین و مجریان طرح حتماً باید بدان ها توجه کنند. از جمله این موارد می توان به شرایط اقلیمی منطقه، نوع معماری ساختمان، شرایط مالی کارفرمای پروژه، وضعیت حرارت در داخل ساختمان و … اشاره نمود.

قبل از نقشه کشی تاسیسات، باید تمام امکانات ساختمان برای اجرای این بخش مد نظر قرار گیرند و فضایی مناسب برای آن تعیین شود. علاوه بر آن محاسبات لازم صورت گرفته و وسایل و تجهیزات مناسب انتخاب شوند.

محاسباتی که قبل از اجرای تاسیسات انجام می شوند شامل محاسبه سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات موتورخانه، کانال کشی و لوله کشی، آب گرم مورد نیاز، منبع ذخیره آب و سیستم اطفاء حریق هستند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران