فروش و نصب ایزوگام در رفسنجان

در کرمان ، رفسنجان

معرفی فروش و نصب ایزوگام در رفسنجان

🔴 نوروزمیلانی

🔹 نوروزمیلانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب ایزوگام در رفسنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نوروزمیلانی :

✅ خدمات ایزوگام نصب فروش

✅ برداشت گاهگل

✅ شیب بندی

✅ قیرگونی

✅ نقد واقساط

و…

 

🔸 شماره تماس 09148578961

🔸 آدرس رفسنجان

 

ایزوگام چیست؟

ایزوگام ماده‌ای است که برای عایق‌بندی سطوح از آن استفاده می‌شود تا از نفوذ آب و رطوبت به داخل فضای موجود جلوگیری کند، انواع ایزوگام برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‎گیرد.
ماده اصلی تشکیل دهنده ایزوگام عصاره نفت یا همان قیر است. به این دلیل به آن عصاره می‌گوییم چون بسته به اجزای مختلفی که در نفت وجود دارد چگالی بیشتری دارد و در صورت ته نشین شدن نفت می‌توان از آن استفاده کرد.

انواع ایزوگام بر اساس تعداد لایه

انواع ایزوگام بر اساس تعداد لایه به دو دسته تک لایه و دو لایه تقسیم می‌شود که در ایزوگام تک لایه در لایه پلی استر از مواد تیشو استفاده نمی‌‌شود و ظرافت و انعطاف بیشتری دارد. در ایزوگام دو لایه از تیشو نیز علاوه بر پلی استر استفاده می‌شود که استحکام ایزوگام را بالا می‌برد اما ضخیم است.

انواع ایزوگام بر اساس روکش

انواع ایزوگام با روکش به 3 دسته روکش آلومینیومی، بدون روکش آلومینیومی و روکش سنگریزه تقسیم می‌شود. از ایزوگام با روکش آلومینیوم جاهایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند استفاده می‌شود و از روکش بدون آلومینیوم در عایق کاری پی، سرویس بهداشتی، دیوارها و غیره استفاده می‌شود.
ایزوگام با استفاده از روکش سنگریزه می‌تواند جلوه زیبایی به ساختمان بدهد و جنبه تزیینی دارد و در مکان‌هایی که عبور و مرور بسیاری روی آن انجام می‌شود، استفاده می‌شود.

انواع ایزوگام بر اساس شکل ظاهری و برش روی آن

انواع ایزوگام بر اساس شکل ظاهری به 2 دسته عادی و برش خورده تقسیم می‌شود که از نوع عادی آن بیشتر استفاده می‌شود و برای مردم شناخته شده‌ تر است. از ایزوگام برش خورده در سقف‌های شیروانی و برای حفظ زیبایی ظاهری استفاده می‌شود.

ایزوگام دمیده

قیر دمیده از مواد اصلی سازنده ایزوگام دمیده است که برای به دست آوردن آن در کوره‌های مخصوصی به نفت کوره‌ای یا اصطلاحا مازوت هوا می‌دمند و ماده باقیمانده قیر دمیده نام می‌گیرد که از نرمی بیشتری نسبت به ایزوگام پلیمری برخوردار است اما حساسیت آن به نفوذ آب و تغییرات دما کمتر است و کیفیت کم‌تری نیز نسبت به ایزوگام پلیمری دارد.
از ایزوگام دمیده در ساختمان سازی استفاده چندانی نمی‌‌شود و برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که درجه حرارت در آن‌ها به سرعت تغییر می‌کند و از طرفی محیط اطراف آنها رطوبت کمتری دارد، مثلا از جمله این مکان‌ها استفاده از آن در باتری اتومبیل و اندودکاری است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران