موسسه نیکوکاران کلبه ایثار – همراه نیازمندان باشید همراهتان خواهیم بود – کمک رسانی به دانش آموزان نخبه بی بضاعت و خانواده های کم توان

در تهران

موسسه نیکوکاران کلبه ایثار – همراه نیازمندان باشید همراهتان خواهیم بود – کمک رسانی به دانش آموزان نخبه بی بضاعت و خانواده های کم توان

🔴 موسسه نیکوکاران کلبه ایثار

برای خدا وبه یاری خدا

آنگاه که گره گشا شدی ،

خداوند را میزبانی ،،،

نیکوکاران

خیریه کلبه ایثار۲۲۷۰۲

☂️۴۰دانش آموز

مستعد،نخبه وبی بضاعت

☂️و۱۱۰خانواده

کم‌توان وفقیر راحامی

با کمک شما حامی هستیم.

اگر مایل به همراهی مان بودید در واتساپ به شماره درج شده در آگهی پیام دهید👇🏼

 

🔸 شماره تماس  09128104056

 

فواید کمک به خیریه چیست؟

آرزوی بسیاری از خیرین و افراد نیکوکار تغییر جامعه، حل کردن مشکلات آن، و بر طرف کردن مسائل و مشکلات شهروندان آن جامعه می باشد. تحقیقات نشان داده‌اند که نه تنها افراد نیازمند از بخشش دیگران خوشنود می‌شوند که افراد نیکوکار نیز از کار خوبشان به همان اندازه سود می‌برند. نیکوکاری تاثیرات مثبت زیر را برای فرد به همراه دارد:

احساس خوشبختی زیاد
سطح پایین استرس
سلامت جسمی بهتر
حس قوی‌تر در ارتباط با دیگران
کمک به خیریه و تاثیر آن بر جامعه

فقر شدید هنوز وجود دارد و این یک واقعیت است ، بسیاری از مردم ادعا می کنند که کمک به خیریه تاثیری ایجاد نمی کند. اما واقعیت این است که کمک های مردمی و تلاش های انجام شده در جهت کاهش مرگ و میر در اثر فقر ثابت شده است در این میان موسسات خیریه و غیر انتفاعی همواره تلاش می کنند تا با شفاف سازی هر چه بیشتر فعالیت های خود؛اعتماد به این که کمک به خیریه تا چه اندازه تاثیرگذار است را افزایش دهند.

بنابراین کمک به نیازمندان و اثرات اجتماعی آن شامل موارد زیر است:

از بین بردن فقر از جامعه
برقراری عدالت اقتصادی و اجتماعی
پیشرفت و پویایی نظام اقتصادی
امنیت جامعه از نابودی و توسعه فساد

منفعت کمک به دیگران روی سلامت جسمانی

باعث کاهش اضطراب خواهد شد.
باعث رها شدن از افکار و احساسات منفی می شود.
کمک می کند تا عمر طولانی تری داشته باشید.

کمک به خیریه به برقراری عدالت کمک می کند

همه ما می دانیم که با وجود اینکه ما سخت کار می کنیم عوامل خارجی ای وجود دارند که به تلاش های ما در جهت رشد کمک می کنند. این عوامل خارجی به میزان زیادی به جایی که ما زندگی می کنیم بستگی دارد.

زندگی در یک کشور پیشرفته و ثروتمند، شانس ما را برای بهره بردن از زیر ساخت های خوب، مراقبت های بهداشتی، دسترسی به تحصیل و دسترسی به مشاغل پایدار را افزایش می دهد.برای افرادی که در کشور های در حال توسعه به دنیا می آیند، شانس موقعیت شغلی کاهش می یابد.

همچنین این افراد ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض بیماری های مختلف و نبود امکانات بهداشتی برای درمان نتوانند شغلی را اکتساب نمایند و یا هرگز امکان تحصیل برای به دست آوردن تخصص را نداشته باشند.

در چنین شرایطی امکان کار کردن وجود ندارد و امکان پیشرفت نیز وجود نخواهد داشت.این بدان معناست که افرادی که در کشور های در حال توسعه زندگی می کنند در مقایسه با مردم کشور های پیشرفته در معرض بی عدالتی قرار دارند و در حالی که ممکن است افراد سخت کوش و پر تلاشی باشند وهرگز طعم خوشبختی را نچشند. در این شرایط خانواده ها در بسیاری از موارد کودکان را به راحتی از تحصیل جدا می کنند تا به تامین مخارج زندگی کمک کنند.

در حقیقت، موضوع عدالت سازماندهی به افرادی می باشد که در فقر شدید زندگی می کنند. بنابراین این وظیفه ماست که به نیازمندان یاری رسانیم.کمک به خیریه باعث می شود به جهانی که آرزوی زندگی در آن را داریم نزدیک تر شویم!تعداد افراد به شدت فقیر در جهان حدود 10 درصد از جمعیت را به خود اختصاص داده اند.

اگر چه همه ما اینگونه تصور می کنیم که احساس امنیت ما، آزادی و دستاورد های شخصی ما حاصل تلاش های شخصی خود ما است ولی قطعا هیچ یک از این شرایط بدون وجود عواملی همچون: غذا، آب پاک، پناهگاه، مراقبت های بهداشتی و … امکان پذیر نمی باشد. کمک به خیریه و افراد فقیر به ما اجازه می دهد که در جهت ایجاد یک جهان بهتر، سالم تر، ایمن تر، با ثبات تر و شاد تر گام برداریم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران