پیش دبستانی و مهدکودک یلدا در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی پیش دبستانی و مهدکودک یلدا در اراک

🔴 مریم عبدی

🔹 مریم عبدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیش دبستانی و مهدکودک یلدا در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مریم عبدی :

✅ مهدکودک وپیش دبستانی دوزبانه یلدا

✅ اموزش کودکان به زبان فارسی و انگلیسی

✅ اموزش خلاقیت و نقاشی واشپزی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس اراک

 

تفاوت پیش دبستانی و مهدکودک چیست ؟

بسیاری از والدین فکر می‌کنند که پیش دبستانی و مهدکودک معانی یکسانی دارند. اما این طرز فکر کاملا اشتباه است. مهدکودک یا آمادگی مکانی است که والدین فرزندان خود را به دلیل مشغله زیاد در آنجا می‌گذارند. آن‌ها کودکان را برای اینکه در خانه تنها نباشند در مهدکودک می‌گذارند تا کودکان تنها نباشند و بازی کنند.

دوره پیش دبستانی برای آمادگی بیشتر کودکان طراحی شده است. معمولا کودکان ۴ الی ۶ ساله قبل از شروع مدرسه به پیش دبستانی می‌روند. این موضوع از لحاظ ذهنی کودکان را برای مدرسه آماده می‌کند. به یک موضوع مهم توجه داشته باشید، دوره پیش دبستانی برای کودکان اجباری نیست. کودکان می‌توانند با رفتن به این دوره خود را بهتر برای مدرسه و کلاس اول آماده کنند.
آیا پیش دبستانی برای کودکان لازم است؟

پاسخ این سوال بسیار ساده و واضح است. بله این دوره برای کودکان اهمیت زیادی دارد و برای آن‌ها لازم است. مطالعات علمی نشان می‌دهد که کودکان در سن ۴ سالگی تحرک فکری بیشتری دارند. مغز کودکان در این سنین آمادگی بیشتری برای درک زبان، پردازش معانی واژه‌ها و مسائل عمومی دارد. دوره پیش دبستانی برای کودکان مانند یک قدم کوچک برای مواجهه با مسائل زندگی است. این دوره کودکان را برای مدرسه آماده می‌کند و در پرورش آن‌ها نقش بسیار مهمی دارد. کودکان در این دوره برای اولین بار از والدین خود جدا می‌شوند و از مکان پر آرامش و پر امنیت خانه جدا می‌مانند. بنابراین پیش دبستانی مانند خانه دوم برای کودکان است.

محیط پیش دبستانی برای کودکان بسیار اهمیت دارد. بنابراین محیط پیش دبستانی باید احساس راحتی و امنیت را در کودکان ایجاد کند. پیش دبستانی اولین محیطی است که کودکان اعتمادبه‌نفس خود را در آنجا پیدا می‌کنند. این محیط به کودکان آموزش می‌دهد تا چگونه با معلمان و دوستان خود ارتباط برقرار کنند. پیش دبستانی اولین مکانی است که کودک برای آموزش وارد آن می‌شود بنابراین تاثیر زیادی در استعداد و نگرش کودکان دارد.

تحقیقات بر روی کودکان پیش دبستانی نشان می‌دهد که کودکان در سنین پایین‌تر بهتر آموزش می‌بینند. کودکان در این دوره مهارت‌های اجتماعی را یاد می‌گیرند و شخصیت آن‌ها بهتر رشد می‌کند. زمانی‌که کودکان با هم سن و سال‌های خود در ارتباط هستند بهتر مسائل را یاد می‌گیرند و درک بهتری از مفاهیم دارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران