انجام پایان نامه و پروپوزال در لنگرود

در گیلان ، لنگرود

معرفی انجام پایان نامه و پروپوزال در لنگرود

🔴 چیا بامشاد

🔹 چیا بامشاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام پایان نامه و پروپوزال در لنگرود می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات چیا بامشاد :

✅ نگارش پایان نامه و پروپوزال از صفر تا صد

✅ نگارش و ویرایش مقالات علمی ارشد و دکتری

✅ انجام خدمات مربوط به مقالات علمی از جمله طراحی شکل ها، اصلاح گرامر و …

✅ (رشته های پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی و علوم زیستی)

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۳۶۹۰۸۸۵۱

🔸 آدرس لنگرود، جنب کتابخانه مرکزی، خوابگاه شهید جابر راد

 

پروپوزال چیست؟

در یک کار تحقیقاتی و پژوهشی، مهم ترین و اصلی ترین بخش تهیه پروپوزال آن است. در واقع پیشنهاده پژوهشی یا پروپوزال (Proposal) یک طرح اولیه از کار پژوهشی مورد نظر ما می باشد. به عنوان مثال یک آرشیتکت پیش از ساخت یک ساختمان، شروع به تهیه ماکت بر اساس اصول و قواعد محاسبه شده می کند به طوری که یک مهندس خبره با دیدن این ماکت می تواند ساختمانی را که بر اساس آن شکل می گیرد، تصور کند.

ارائه پروپوزال نیز مانند تهیه ماکت برای ساختن یک ساختمان است. یک پژوهشگر بر اساس اصول و قواعد معین شروع به نوشتن طرح پیشنهادی پایان نامه (پروپوزال) می نماید به طوری که استاد راهنما با بررسی آن بتواند پژوهشی را که بر اساس آن شکل می گیرد، تصور نماید. در واقع پروپوزال را می توان نقشه انجام تحقیق و راهنمای پژوهشگر یا محقق برای اجرایی کردن تحقیق دانست.

یکی از مهم ترین عوامل اثر گذار در فرآیند تهیه و نوشتن پروپوزال، انتخاب موضوع درست است. اگر پژوهشگر عنوان تحقیق خود را به درستی انتخاب کرده باشد و درک درستی از اجزاء پروپوزال مانند طرح مسئله، ارزش تحقیق، تاریخچه مطالعات، هدف، مفروضات و مراحل انجام تحقیق و… داشته باشد، در فرآیند پژوهش با مشکل مواجه نخواهد شد.

پروپوزال چه تفاوتی با پایان نامه دارد؟

تفاوت پروپوزال با پایان نامه مانند تفاوت ماکت با ساختمان است. پروپوزال یا طرح پیشنهادی مانند یک نقشه یا طرحی است که شما قصد انجام آن را دارید. یک پژوهشگر بر اساس پروپوزالی که تهیه کرده است اقدام به نوشتن تز یا پایان نامه می کند. پایان نامه شامل 5 فصل است که محتوای فصول آن شامل:

فصل اول: شامل طرح مسئله و کلیات تحقیق است. محقق باید در این قسمت درباره کلیات پژوهش و تحقیق خود صحبت کرده و به توضیحات آن بپردازد.

فصل دوم: این فصل پیشینه تحقیق را در بر می گیرد. در این فصل محقق باید به مبانی نظری و تاریخچه پژوهشی را به تفصیل بیان نماید و اهداف تحقیق خود را مشخص نماید.

فصل سوم: این بخش شامل روش شناسی تحقیق است. پژوهشگر باید روش های جمع آوری داده و جامعه آماری که مورد مطالعه قرار داده است به همراه روش تجزیه و تحلیل داده ها را در این بخش بیان نماید.

فصل چهارم: در این بخش محقق یافته ها و نتایج آماری بدست آمده را بیان می کند و نتایج را تجزیه و تحلیل می نماید. استفاده از نمودار ها و جداول جهت نشان دادن نتایج در این فصل انجام می گیرد.

فصل پنجم: پایانی ترین بخش مربوط به نتیجه گیری است. در این قسمت باید نتایجی که به واسطه انجام این پژوهش کسب کرده اید مورد بررسی قرار داده و آن ها را اعلام نمایید. در این بخش می توانید از محدودیت های انجام تحقیق صحبت کنید یا پیشنهادهایی را برای پژوهش های بعدی ارائه نمایید.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران