از صفر تا صد کارهای مالی و مالیاتی خود را به ما بسپارید و با خیال راحت به تجارت خود برسید

در هرمزگان ، بندرعباس

از صفر تا صد کارهای مالی و مالیاتی خود را به ما بسپارید و با خیال راحت به تجارت خود برسید

🔴 سیده مریم قوامی آبکنار

🔹 سیده مریم قوامی آبکنار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات مالی و مالیاتی در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیده مریم قوامی آبکنار :

✅ ارسال اظهارنامه عملکرد( حقیقی و حقوقی)

✅ ارسال صورت معاملات فصلی و ارزش افزوده ( حقیقی و حقوقی)

✅ ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی وارسال مالیات بر حقوق

✅ ارایه کلیه خدمات پلمپ دفاتر

✅ ارایه کلیه خدمات مالیاتی و پیگیری پرونده مالیاتی سال های گذشته

✅ مشاوره مالی و مالیاتی

✅ طراحی و استقرار سیستم حسابداری به همراه آموزش

✅ صدور و ثبت اسناد مالی و حسابداری و تحریر دفاتر قانونی پلمپ شده

✅ انجام کلیه ثبت نام های ( اداره مالیات / ارزش افزوده / تامین اجتماعی / ردیف پیمان / مفاصاحساب / جواز کسب) و تشکیل پرونده های در ادارات مربوطه

و…

 

🔸 شماره تماس  09332861865

🔸 آدرس  بندرعباس /رسالت جنوبی/کوچه بدر /ساختمان فنی حرفه ای /طبقه 3

 

صورت معاملات فصلی چیست؟

سازمان امور مالیاتی برای رعایت حال مودیان و افرادی که موظف به پرداخت مالیات هستند در ماده ۱۶۹ مالیات های مستقیم به وضوح و شفاف در مورد صورت معاملات فصلی صحبت کرده است. در این ماده به صورت کاملا روشن به سه نکته اساسی اشاره شده است:

همه سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی که خرید و فروش انجام می دهند، باید صورت آن را حداکثر تا یک ماه بعد از انجام معامله به سازمان امور مالیاتی ارسال کنند. انجام این کار می تواند به صورت الکترونیکی و یا به صورت کاغذی و سی دی صورت گیرد. آنچه که مهم است ارسال به موقع این مدارک بوده که می تواند از جرایم متعاقب ارسال با تاخیر جلوگیری کند.
در بخشی از این ماده آمده است، معاملات کوچک یعنی معاملاتی که مبلغ آنها تا ده درصد حد نصاب تعیین شده است، نیازی به ارسال ماهانه نداشته و مودیان می توانند لیست و فهرست این معاملات را به صورت کلی و هر سه ماه یکبار ارسال کنند. یعنی همه خرید و فرش های کوچک با هم بعد از سه ماه ارسال شوند.
مسئله ای که در ارسال صورت معاملات فصلی، مودیان باید مد نظر داشته باشند، دریافت کارت اقتصادی است و ارسال مدارک به سازمان امور مالیاتی باید به همراه کد اقتصادی ذکر شده در این کارت باشد تا مورد پذیرش قرار بگیرد. بدون دریافت کارت اقتصادی هیچ مدرکی از مودی در سازمان امور مالیاتی پذیرفته نمی شود.

تاریخ ارسال صورت معاملات فصلی

اگر تا تاریخ تعیین شده برای ارسال صورت معاملات فصلی کد اقتصادی آماده نشد مودیان باید چه کار کنند؟

اگر مودی درخواست کد اقتصادی کرده اما تا زمان تعیین شده برای ارسال مدارک کد اقتصادی آماده نشود، رافع مسئولیت او نبوده و باید مدارک را با نام و نام خانوادگی و کد ملی در مهلت تعیین شده ارسال کند.

آیا می شود صورت معاملات فصلی و صوت مالی پایان سال شرکت را به صورت یکجا ارسال کرد؟

ارسال هر کدام از موارد ذکر شده نمی تواند، رافع مسئولیت برای ارسال دیگری باشد و مودیان حتما باید هر یک از مدارک مذکور را در مهلت مقرر و به صورت جداگانه به سازمان امور مالیاتی ارسال کنند.

در قانون برای ارسال صورت معاملات فصلی از چه اشخاصی نام برده شده است؟

در ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم به دو گروه مشاغل بند الف و ب در این مورد اشاره شده است. مشاغل بند الف افرادی هستند که طبق قانون باید معاملات خود را در دفتر روزنامه و دفتر کل ثبت کنند و مشاغل بند ب هم سازمان ها و شرکت ها و افرادی هستند که موظفند معاملات خود را در دفتر درامد و هزینه ثبت کرده و گزارشات کامل آن را داشته باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران