شرکت خودروبر و یدک کش جیرفت شبانه روزی

در کرمان ، جیرفت

معرفی شرکت خودروبر و یدک کش جیرفت شبانه روزی

🔴 مجموعه خودروبر شبانه روزی مجید

🔹 مجموعه خودروبر شبانه روزی مجید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خودروبر و یدک کش شبانه روزی در جیرفت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خودروبر شبانه روزی مجید :

✅ یدک کش جیرفت ، امداد خودرو جیرفت و خودروبر جیرفت شبانه روزی مجید

✅ خودروهایی که در راه دچار مشکل میشوند  و  از حرکت باز می ایستند برای اینکه رفع مشکل شده و مجددا به حرکت در آیند باید از خدمات امداد خودرو بهره مند شوند. امداد خودرو یکی از بهترین گزینه ها برای خودروهای در راه مانده است و دیگر نیازی نیست تا خودرو را به تعمیرگاه های ثابت منتقل نمود که البته دردسرهای زیادی را نیز دارد. اما برای اینکه خدمات مناسبی را دریافت کنید باید در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید.زمان حضور خودروهای امدادی در مکانی که خودرو در آن دچار مشکل شده است بسیار مهم است و  شرکت هایی که به کیفیت سرویس دهی به مشتریان خود اهمیت زیادی میدهند باید این امکان را فراهم آورند تا خودروی امدادی در کوتاه ترین زمان در محل حضور یابد.بهترین و با کیفیت ترین خدمات امداد خودرو و یدک کش را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از ما بخواهید

✅ با۲۰درصد تخفیف

و…

 

🔸 با مدیریت  مجیدانجم

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۵۰۰۲۴۰۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۵۰۰۹۸۶۲

🔸 آدرس  جیرفت

خودروبر چیست؟

خودروبر یا کفی خودروبر قطعه‌ای است که از آن برای حمل سایر خودروهای معیوب، سانحه دیده یا هر خودرویی که امکان تردد در جاده برایش وجود نداشته باشد استفاده می‌شود. به دلیل قدرت بالای کامیونت‌ها در حمل بار، این قطعه معمولا به انتهای کامیونت ها نصب می‌شود. با توجه به طراحی ویژه و تعبیه شیب مناسب، به راحتی می‌توان خودرو مورد نظر را روی خودروبر سوار کرده و با استفاده از ترمزها و چرگیرهای موجود روی سطح آن، از هرگونه حرکت اضافه خودرو در طول مسیر جلوگیری کرد و به مقصد رسید. خودروبر انواع مختلفی دارد که بر اساس تعداد و نوع خودروهایی که باید حمل شوند مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

کاربرد خودروبر
همانطور که گفته شده از خودروبر برای حمل خودرو استفاده می‌شود. اما در چه شرایطی نیاز به حمل خودرو داریم؟

حمل خودروهای معیوب
احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در بین مسیر ماشینتان دچار نقص فنی شده باشد بطوریکه قادر به تعمیر آن نبوده باشید. بعضی مواقع خرابی ماشین در اثر از کار افتادن یک قطعه‌ است و تنها راه حل، تعویض و تعمیر آن قطعه می‌باشد. در چنین شرایطی که امکان تعویض یا تعمیر قطعه توسط شما وجود ندارد، برای جلوگیری از خسارت‌های بعدی، بهترین اقدام درخواست خودروبر برای انتقال خودرو به تعمیرگاه می‌باشد.

حمل خودروهای تصادفی
متاسفانه تصادفات جاده‌ای یکی از حوادث اجتناب ناپذیر در رانندگی است که با رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و ایمن‌سازی خودروها و جاده‌ها باید تعداد آنها را به حداقل برسانیم. با این وجود در برخی از تصادفات خسارت وارد شده به اتومبیل به میزانی است که امکان ادامه مسیر برای اتومبیل وجود ندارد. بنابراین برای انتقال خودرو به مکان امن یا تعمیرگاه نیاز است که از خودروبر استفاده کنیم. نکته بسیار مهم در حوادث رانندگی، نیاز به خدمات امدادی است. یعنی اولا دقت داشته باشید با نزدیکترین مرکز ارائه دهنده خودروبر تماس بگیرید و ثانیا حتما تاکید کنید که به تجهیزات ویژه برای حمل خودرو نیازمند هستید. بطور مثال امداد خودرو قزوین رشت 25 سال است که تمامی جاده‌های مواصلاتی در محدوده استان قزوین و رشت را تحت پوشش داشته و مشغول امداد رسانی تخصصی بوده و مجهز به تجهیزات امدادی می‌باشد.

حمل خودروهای لوکس و صفر
با توجه به افزایش تولید خودرو و انتقال آن به سایر نقاط کشور، نیاز به خودروبر برای تحویل خودروهای صفر به دست مشتریان یک نیاز روز افزون می‌باشد. کاربرد دیگر خودروسوار، حمل ماشین‌های لوکس و خاصی است که اجازه تردد در سطح جاده‌های شهری را ندارند. در چنین شرایطی خودروبر بهترین گزینه برای انتقال خودرو به مکان مورد است.

حمل تجهیزات و ماشین آلات
کاربرد دیگر خودروسوارها حمل تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و کشاورزی است. به دلیل وزن و جثه این ادوات، تنها روش جابجایی و انتقال آنها به مکان مورد نظر، استفاده از خوردوبر است. حتما برخی از ماشین آلات کشاورزی یا صنعتی را دیده‌اید که به دلیل طراحی خاصی که متناسب با کاربردشان است امکان تردد در جاده‌ها را ندارند. به همین دلیل خودروبرها در این شرایط بسیار مفید خواهند بود.‌

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران