بهترین مرکز تولید و فروش لوازم تزئینی دکوری چوبی در کرج

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش لوازم تزئینی دکوری چوبی در کرج

🔴 کیومرث همراهی

🔹 کیومرث همراهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش لوازم تزئینی دکوری چوبی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کیومرث همراهی :

✅ کلیه محصولات تزیینی ودکوری

✅ انواع استندها .رگال ظروف چوبی صندوق وجاکفشی

✅ باطرحهای سنتی و قدیمی وهرچیزی که مد نظر وسفارش مشتری

✅ ازجنس چوب نه ام دی اف با چوب طبیعی وتنه درخت کارهای خاص

و…

 

🔸 شماره تماس  09015809143

🔸 آدرس  کرج پیشاهنگی گلدشت اول غربی نبش شقایقیک

مزایای استفاده از وسایل تزئینی و دکوری چوبی در دکوراسیون داخلی چیست؟

مواد اولیه بسیاری وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها، انواع لوازم کاربردی و تزیینی ساخته و در منازل و یا محیط‌های دیگر مورداستفاده قرار داد؛ اما امروزه چوب به عنوان یکی از مهمترین متریال برای تولید انواع لوازم مصرفی و دکوری شناخته می‌شود. آنچه سبب شده تا این مواد موردتوجه طراحان قرار بگیرد، ویژگی‌هایی است که این محصولات دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا هم خود این محصولات و هم دکوراسیون فضاهایی که در آن‌ها از این لوازم استفاده شده است، منحصربه‌فرد جلوه کند. ازجمله ویژگی‌های لوازم دکوری چوبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایجاد حس آرامش

هر آنچه به‌صورت طبیعی در طبیعت یافت می‌شود باعث ایجاد حس آرامش در انسان‌ می‌گردد. در این میان، چوب به دلیل بافت و ساختاری که دارد بیشتر از سایر متریال به چشم آمده و به نمادی برای ایجاد و القای آرامش تبدیل شده است. با استفاده از وسایل چوبی تزیینی می‌توان در قسمت‌های مختلف فضاهای داخلی مانند دکوراسیون ستون پذیرایی و آشپزخانه، جلوه‌ای طبیعی ایجاد کرده و محیطی به‌دوراز استرس را به وجود آورد. با توجه به مشغله‌های زیاد و افزایش حس اضطراب در زندگی امروزی، طراحان داخلی سعی دارند با استفاده از این محصولات، منزل و یا محیط دفتر کار کوچک را به محلی به دور از تنش تبدیل نمایند.

خلق جلوه‌ای ویژه

تزئینات دکوری چوبی دارای ظاهری چشم‌نواز هستند. خط و خطوط طبیعی که بر روی چوب قرار دارد، رنگ‌های منحصربه‌فرد انواع چوب و ویژگی‌های بافتی که دارند باعث شده تا محصولاتی که با استفاده از آن ساخته شده‌اند دارای زیبایی ویژه‌ای باشند. ازاین‌رو می‌توانند به ایجاد دکوراسیونی زیبا در محیط‌های مختلف کمک کنند. در ضمن باید به این مسئله نیز اشاره کرد که ارزش این لوازم با گذشت زمان، افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید بعد از چندین سال، از این محصولات به عنوان یک شیء تزئینی آنتیک استفاده نمایید.

طول عمر بالا

چوب دارای بافتی مستحکم است. این متریال در برابر عوامل طبیعی و محیطی، واکنش چندانی از خود نشان نمی‌دهد. البته برخی عوامل مانند رطوبت هوا و حشرات ممکن است آن را تحت تأثیر قرار دهند که به لطف پیشرفت تکنولوژی و استفاده از روش‌های مختلف می‌توان وسایل چوبی تزئینی را در برابر آن‌ها نیز مقاوم نمود. با توجه به آنچه گفته شد می‌توان دریافت که این محصولات دارای دوام و طول عمر بالایی هستند.

تمیزکاری راحت

انواع دکوری‌ها و تجهیزات چوبی را به راحتی می‌توان تمیز کرد. برای این کار می‌توانید از مواد تمیزکننده مختلف یا یک دستمال تمیز و نمدار استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران