مرکز زیبایی لاغری و لیزر هرمس در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی مرکز زیبایی لاغری و لیزر هرمس

🔴 مرکز زیبایی لاغری و لیزر هرمس

🔹 مرکز زیبایی لاغری و لیزر هرمس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لاغری و لیزر در سراسر کشور میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز زیبایی لاغری و لیزر هرمس:

✅ انجام کلیه خدمات پوستی شامل تزریق بوتاکس ایرانی( قیمت فقط 400 هزار تومان) و کره ای(با تضمین ماندگاری 8 ماهه فقط 500 هزار تومان) و…

✅ تزریق فیلر کامل صورت(کانتورینگ کامل فقط 5.900.000 تومان)

✅ تزریق فیلر با متد روسی و انواع متد های دیگر

✅ تزریق فیلر زیر چشم گونه و زاوایه سازی فک و خط خنده با بهترین قیمت

✅ هایفو تراپی،آکنه ، درمان جای جوش، کربکسی تراپی،پلاسما تراپی، لیفت پلک و کوچک سازی بینی و … توسط پزشک

✅ رژیم درمانی

✅ کاهش سایز و وزن همراه با تکنیکهای دستگاهی و ورزشی

✅ زیر نظر متخصص تغذیه

✅ فشیال تخصصی(پاکسازی ابرسانی درمان جوش بستن منافذ باز و…) توسط بیوتراپیست حرفه ای

✅ لیزر موی زائد توسط دستگاه الکس دایود تیتانیم و اکسانرایت المانی به صورت تضمینی در 5 تا 6 جلسه

و….

 

🔸 شماره تماس 07191011316

🔸 شماره تماس 09333825445

🔸آدرس شیراز خیابان قدوسی غربی نبش کوچه 18 ساختمان پزشکی هرمس طبقه 4 واحد 7

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال پوست را اگر به طور خلاصه معرفی کنیم، مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است. هدف نهایی این روش، بهبود ظاهر پوست و کمک به آرامش و نرمی و لطافت آن است. پاکسازی پوست یکی از خدمات رایج درمانی و زیبایی در اسپاها است و مدت زمان خاص یا محصولات خاصی ندارد. در واقع هر فرایند پاکسازی پوست با توجه به نوع پوست شما و ویژگی‌های خاص پوست صورت‌تان، ممکن است متغیر باشد. در واقع برای اجرای فرایندهای درمانی مختلف، همه این عوامل در نظر گرفته می‌شود و بعد، درمان‌های گوناگون و محصولات مختلف مورد استفاده در فرایند، انتخاب می‌شود. مثلا برای کسانی که پوست‌های حساسی دارند، لایه برداری پوست صورت با ماسک های طبیعی انجام می شود. برای بیشتر افراد، فیشیال پوست به معنای تمیز کردن عمقی آن از آلودگی‌ها است ولی برخی از فرایندهای آن، چیزی فراتر از تمیز کردن عمقی پوست است و مراحل مختلفی دارد.

مزایای فیشیال پوست چیست؟

تمرکز اصلی فیشیال پوست این است که با روش‌های طبیعی، شرایط پوست را بهبود ببخشد که هم نتیجه کوتاه‌مدت عالی داشته باشد و هم در درازمدت باعث بهتر شدن اوضاع پوست شود. مزایای این روش از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. ولی در مجموع باعث ریلکس شدن پوست و بدن و ذهن می‌شود و البته هدف اصلی آن، بهبود شرایط و ظاهر پوست است. یعنی چهره را روشن‌تر می‌کند، کدری پوست را برطرف می‌کند، به آبرسانی پوست کمک می کند، روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد، باعث کاهش لکه های پوستی می شود و اعتماد به نفس بیشتری به فرد می‌دهد.

افراد به دلایل مختلفی فیشیال پوست انجام می‌دهند. برخی برای درمان جوش صورت خود از این روش استفاده می کنند، برخی می‌خواهند از خواص ضد پیری آن بهره‌مند شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران