مرکز تولید و پخش انواع سنگ های ساختمانی و سنگ های انتیک در کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز تولید و پخش انواع سنگ های ساختمانی و سنگ های انتیک در کرج

🔴 گروه کارخانجات نوین سنگ

🔹 گروه کارخانجات نوین سنگ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مرکز تولید و پخش انواع سنگ های ساختمانی و سنگ های انتیک در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 گروه کارخانجات نوین سنگ مفتخر است با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت اقدام به تولید و پخش انواع سنگ های تراورت ، مرمریت ، گرانیت و انواع سنگ های آنتیک نماید

🔹 باعث افتخار این مجموعه است که میزبان شما باشیم

 

 

🔸 شماره تماس 09197763554

🔸آدرس کرج جاده ملارد نبش گلستان ۶۰

سنگ آنتیک چیست؟

سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات شکسته و خرده سنگ‌ها کنار هم به وجود می‌آید. این خرده سنگ‌ها با چسب‌هایی با پایه رزینی به هم متصل می‌شوند و حاصل این فرایند به وجود آمدن سنگی با زیبایی و خصوصیات ویژه به نام سنگ آنتیک است. این سنگها معمولاً از سنگ‌های طبیعی تراورتن و مالون تشکیل شده است که بدون تغییر در رنگ و با هنر دست و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سنگ‌های آنتیک به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند. سنگ آنتیک طبیعی از خرده سنگ‌های طبیعی در جنس، رنگ و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود معمولاً از سنگ‌های تراورتن برای تولید آن استفاده می‌شود.

انواع مدل‌های آنتیک

سنگ آنتیک در مدل‌های قیچی (گیوتین)، روتری، مالون، رودخانه‌ای، بادبر، پازل لب پر، پازل لب صاف، پازل نامنظم، پازل منظم، پازل الوان، پازل چرمی، طرح آجر، حاشیه، سوپر براش، سه بعدی (پروفیلی) در بازار وجود دارد.

انواع سنگ آنتیک نما

سنگ آنتیک گرانیتی:

سنگ گرانیت سخت و محکم هستند و مقاومت بالایی در برابر آب دارند ظاهر متفاوت این نوع سنگ باعث زیبایی منحصر به فرد است. این سنگ به دلیل کار نهایی است که بر روی سطح آن انجام می‌شود و به صورت چکشی، صیقلی، تیشه‌ای و کلنگی دیده می‌شوند که نوع صیقلی آن ظاهر زیباتری دارد و به خوبی رنگ و انعکاس نور را نمایش می‌دهد. در صورت استفاده از سنگ‌های گرانیت سوخته و گرانیت‌های صیقلی در کنار یکدیگر زیبایی سنگ به وجود آمده چند برابر می‌شود.

سنگ آنتیک گرانیتی نسبت به انواع سنگها گران‌تر است چون هزینه استخراج و صیقل دادن گرانیت بالاست به همین دلیل بیشتر برای کف سازی استفاده می‌شوند.
سنگ‌های آنتیک ماسه‌ای:

سنگ آنتیک ماسه‌ای انواع مختلفی دارد. اگر ماسه‌ها با کمک کربنات کلسیم به هم بچسبد نوع آهکی و اگر با سیلیس به هم وصل شود نوع سیلیسی آن به وجود می‌آید.

سنگ آنتیک تراورتن:

سنگ تراورتن از تراکم املاح چشمه‌های آب گرم به وجود می‌آید. سنگ تراورتن نسبت به سنگ‌های گرانیتی و کوارتزیت دارای مقاومت پایین‌تری است و سختی کمی دارد که به راحتی می‌توان آن را برش داده و ساب زد. تراورتن بلوری است و ظاهری زیبا دارد و علاوه بر چگالی زیادی که دارد، دارای تخلخل است و این ویژگی باعث می‌شود تا به صورت کامل به ملاط بچسبد. سنگ آنتیک به وجود آمده از تراورتن زیبایی خاصی به آشپزخانه و نمای خارجی خانه می‌دهد. از این نوع سنگ در اپن آشپزخانه و باغچه‌های تزئینی هم استفاده می‌شود.

سنگ آنتیک مالون:

سنگ آنتیک قیچی:

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران