بهترین مرکز تولید تسمه و چهارپهلو ترانس در تهران – احمد آباد مستوفی

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تولید تسمه و چهارپهلو ترانس در تهران – احمد آباد مستوفی

🔴 کشش کاری باقری

🔹 کشش کاری باقری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید تسمه و چهارپهلو ترانس در تهران – احمد آباد مستوفی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کشش کاری باقری :

✅ تولید تسمه با کمترین تلرانس تو لید میلگرد و شش پر ترانس با بهترین کیفیت تولید تسمه با اشکال هندسی

✅ کشش انواع متریال آهن برنج وآلومینیوم

✅ St37, st52, ck10, ck30

✅ خدمات کشش کاری به صورت اجرتی هم پذیرفته می‌شود

✅ پایین ترین قیمت تسمه ترانس

✅ تولید کننده

و…

 

🔸 شماره تماس  09371181103

🔸 شماره تماس  09395360411

🔸 آدرس  تهران _احمدآباد مستوفی _خیابان گلشن _کوچه صنعتگران_پلاک61

 

تسمه تلرانس چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه یکی از مصالحی که به شدت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع مختلفی دارد فولاد است. یکی از انواع مختلف صنایع فولادی هم مربوط به ساخت تسمه فولادی است. با توجه به روش تولید، ساختار و عملکردشان دارای انواع مختلفی هستند از جمله؛ تسمه ترانس، نوردی، فابریک و …

تسمه تلرانس چیست و چه کاربردی دارد؟
همانطور که در خیاطی به متر نیاز داریم تا خطای عملکرد خود را به حداقل برسانیم، در صنعت به منظور آگاهی از مقدار خطای مجاز در ساخت یک اندازه از مفهوم تلرانس استفاده می‌شود. در نتیجه باید بگوییم که کاربرد عمده تسمه ترانس در صنایعی است که نیاز به مصالح مصرفی با دقت بالا دارند.

ویژگی خاص تسمه ترانس
اما چیزی که تسمه ترانس را از سایر تسمه‌ها متمایز می‌سازد سطح پایین تلرانس است که به دلیل این ویژگی این نوع در شرایطی که نیاز به دقت اندازه گیری بالا دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات کلی تسمه ترانس
تسمه ترانس که به عنوان تسمه کششی شناخته می‌شود و کلیه تسمه‌های فولادی حاصل برش صاف و یکسان ورق‌های فولادی هستند که در قسمت ضخامت و عرض تفاوت زیادی دارند. استفاده از این محصول در صنایع مختلفی نظیر تولید لاستیک، صنایع غذایی و شیمیایی بسیار رایج است. لازم به ذکر است که در تولید تسمه ترانس نسبت به سایر تسمه‌ها از ماشینکاری کمتری استفاده می‌شود.
یکی دیگر از مشخصه‌های این نوع تسمه مربوط به خصوصیات ظاهری آن یعنی سطح تسمه است که کاملا صاف، تخت و صیقلی بوده و حتی در قسمت ضخامت آن‌ها نیز از دقت بالایی برای فرایند تولید استفاده شده است، در نتیجه برای مواردی کاربرد دارند که ابعاد خاصی مورد نیاز باشد.

ابعاد تسمه ها
طول: ۶ و ۱۲ متر
عرض: ۲۰ الی ۶۰ میلیمتر
ضخامت ۲ الی ۲۰ میلیمتر

فرایند تولید تسمه ترانس
در مرحله نخست تسمه‌ها به منظور از بین رفتن ناخالصی‌های سطحی، درون حوضچه اسیدی ضعیفی قرار می‌گیرند.
مرحله پس از زدودن ناخالصی‌های سطحی مربوط به براده برداری است و پس از آن به منظور کاهش ضخامت و عرض ۰.۵ میلیمتری تسمه‌ها، با نیروی بسیار زیادی این تسمه‌ها به درون دستگاه کشیده شده و در ازای کاهش ضخامت و عرض، طول آن‌ها افزایش می‌یابد که طی این فرایند در واقع تسمه کش می‌آید به همین علت همانطور که گفتیم با نام تسمه کششی نیز از این تسمه‌ها یاد می‌شود.
در مرحله آخر نیز تسمه تولید شده از بین غلطک‌های تابگیر عبور داده می‌شود و در نهایت با تلرانس ابعادی تقریبا صفر یعنی بدون نقص و کاملا اصولی و مطابق ابعاد درخواستی با سطحی صاف و براق تولید می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران