صنایع چوبی ایناللو – طراحی و تولید و اجرا کابینت و کمد و پارتیشن در تهران

در تهران ، تهران

معرفی صنایع چوبی ایناللو – طراحی و تولید و اجرا کابینت و کمد و پارتیشن در تهران

🔴 صنایع چوبی ایناللو

🔹 صنایع چوبی ایناللو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و تولید و اجرا کابینت و کمد و پارتیشن در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صنایع چوبی ایناللو :

✅ پیمانکاری بخش چوب پروژه های بزرگ ساختمانی و همچنین تک واحدی

✅ با کادر مجرب و اصول معماری.

✅ خرید مستقیم از کارگاه با قیمت مناسب و کیفیت مناسب

✅ کابینت و کمد و پارتیشن و محصولات چوبی و ام دی افی

و…

 

🔸 با مدیریت مصطفی پیری ایناللو

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران نعمت آباد خیابان سهیل مرکزی بعد پمپ گاز کارگاه ایناللو

 

مزایای کابینت‌ چوبی چیست؟

اطلاعات جامع در مورد معایب و مزایای کابینت‌ چوبی در یک جا این امکان را به شما می دهد تا در انتخاب جنس مناسب برای سفارش کابینت و دکوراسیون آشپزخانه بهتر عمل کنید.

طرح های زیبای چوب

کابینت‌های چوبی ظاهری بسیار زیبا دارند. بافت‌های متفاوت چوب سبب می‌شود، تا هر طرح و نقش و نگاری را که می‌خواهید بر روی کابینت‌ها پیاده کنید. کابینت‌ چوبی را می‌توانید با توجه به سبک خانه انتخاب کنید. کابینت‌های چوبی ارزش و زیبایی خانه را دو چندان می‌کند. شاید یکی از دلایل و مزایای کابینت چوبی که این قدر آن را جذاب نموده بافت های متفاوت انواع چوب ها با یکدیگر است در واقع شما دو بافت کاملا یکسان از چوب نمی توانید بیابید.

انطباق پذیری

انعطاف پذیری چوب باعث می‌شود، هر طرحی که شما سفارش دهید، روی چوب نقش ببندد. در واقع چوب ابزار خوری بالایی دارد. بنابراین دقیقا می‌توان همان چیزی را ساخت که فرد به دنبال آن است. می‌توان انواع شکل و طرح را بر روی چوب پیاده کرد. طوری که به خوبی با دکوراسیون خانه تان سازگار باشد و طرحی منحصر به فرد ایجاد کرد.

دوام بالا کابینت‌ چوبی

اگر جنس چوب کابینت شما مرغوب باشد از دوام بالایی برخوردار خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید سال‌های سال از آن استفاده کنید. به طور مثال چوب بلوط سفید عمر بسیار بیشتری نسبت به بلوط قرمز دارد. بنابراین سعی کنید بیشتر هزینه کنید و یک کابینت‌ چوبی مرغوب سفارش دهید. با اینکار می‌توانید مدت طولانی تری از کابینت استفاده کنید.

تنوع زیاد کابینت‌ چوبی

چوب انواع مختلفی دارد. قیمت، ظاهر و دوام هر یک از مدل‌های چوبی با یکدیگر متفاوت است. بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون خانه، چوب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش ساخت دهید.

قابلیت نصب انواع دستگیره و ابزار

می‌توانید با توجه به سلیقه خود از انواع دستگیره بر روی کابینت استفاده نمایید. همین امر نیز زیبایی کابینت‌های چوبی را دو چندان می‌کند. این در حالی است که شما در کابینت‌های فلزی، نمی‌توانید اینکار را کنید.

کابینت روکش چوب چیست؟

کابینت روکش چوب نیز می تواند انتخاب مناسبی برای آشپزخانه باشد. روکش چوب لایه های نازکی از چوب طبیعی است که توسط تکنیک های ویژه بر روی سطح کابینت از جنس MDF پرس و چسبانده می شود. ضخامت استاندارد روکش چوب 7 میلیمتر می باشد. روکش چوب های بلوط، گردو، ملچ، زیتون و … از جمله رایج ترین روکش ها هستند.

کابینت روکش چوب به محیط آشپزخانه زیبایی می بخشد. طبع روکش چوب در مقایسه با روکش های مصنوعی از جمله لمینیت بسیار گرم می باشد. این موضوع به هنگام تماس دست با کابینت کاملاً حس می گردد. این کابینت ها برای اشخاصی که دوستدار محیط زیست هستند، انتخاب مناسبی است. از آنجایی که متریال طبیعی می باشد، قابلیت بازگشت به محیط زیست را دارد. اگر علاقمند به کابینت تمام چوب هستید، اما بودجه کمتری در نظر دارید، ترکیب کابینت روکش چوب و هایگلاس را پیشنهاد می نماییم.

مزایای کابینت روکش چوب

1. روکش چوب به دلیل داشتن ظاهر چوب طبیعی، جلوه زیبایی دارد.

2. رنگ کردن کابینت روکش چوب به رنگ دلخواه امکان پذیر می باشد.

3. کابینت روکش چوب قیمت پایین تری در مقایسه با تمام چوب دارد.

4- یا توجه به نحوه برش، نقوش چوب طبیعی با بافت متفاوتی حاصل می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران