بازگشایی شبکه های کارتی نصب iptv netflix و…در تلویزیون در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بازگشایی شبکه های کارتی نصب iptv netflix و…در تلویزیون در تهران

🔴 عرفان کیارش

🔹 عرفان کیارش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات بازگشایی شبکه های کارتی نصب iptv netflix و…در تلویزیون در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عرفان کیارش :

✅ نصب برنامه ها و اکانت های پرمیوم در تلویزیون های هوشمند

✅ IpTv ,Netflix شبکه های کارتی در تلویزیون هوشمند

✅ بازگشایی شبکه های کارتی

و….

 

🔸 شماره تماس 09016342652

🔸آدرس تهران

مزایای استفاده از نتفلکس netflix

نتفلکس netflix چیست؟

در سال 1997، رید هاستینگز به همراه مارک راندولف، “نتفلکس” را تأسیس کردند. سایت نتفلکس ارائه دهنده خدمات رسانه ای آمریکایی (سرویس اشتراکی ویدئویی) و پیشرو در به اشتراک گذاری اپیزودهای تلویزیونی و فیلم های سینمایی در دنیا است، از این رو در صورتیکه علاقه مند به دیدن فیلم و سریال های خارجی می باشید حتما با این سایت آشنایی دارید.

این سایت به شما امکان می دهد به راحتی در خانه ی خود، کاتالوگ برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را جستجو کنید و فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید.

netfilix یکی از سایتهای پرطرفدار برای مشاهده فیلم و سریال در دنیاست که بر اساس آخرین آمار موجود در سال 2019 ، 15 درصد پهنای باند اینترنت جهانی توسط نتفلیکس استفاده می شود.

ارائه سریال ها و فیلم های جذاب و پرطرفدار و همچنین حق اشتراک ارزان تر در مقابل سایر ارائه دهندگان سرویس مشابه ، باعث شده تا هر روز مشترکان بیشتری به استفاده از نتفلیکس ترغیب شوند.

علاوه بر مزایایی که در بالا برای netfilix گفته شد ، قرنطینه های سال 2020 به علت ویروس کرونا باعث افزایش سرعت رشد نتفلیکس شد و طبق آخرین آمار مشتریان این شرکت به بیش از 182 میلیون بیننده در سراسر جهان برای مشاهده فیلم و سریال های این سرویس رسیده است.

چه برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی را می توانم در Netflix تماشا کنم؟

سایت نتفیلکس 125 میلیون ساعت محتوای در حال افزایش دارد که می توانید هر روز آنها را مشاهده کنید. برنامه های این سایت از سریال های نمایشی گرفته تا برنامه هایی در مورد شیوه زندگی، جدیدترین فیلمها، محتوای تاریخی، مستندها، نمایشهای طراحی، کمدی، نمایشهای بچه ها و بسیاری دیگر از ژانرها و سبک ها مطابق با سلیقه و علاقه تمامی افراد در جامعه، می باشد.

از این رو با عضویت در این سایت به راحتی و در هر زمانی می توانید برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید و لذت ببرید.
آیا هزینه ای برای عضویت در سایت نتفلکس باید پرداخت کنم؟

هزینه ی پرداخت عضویت در این سایت به صورت ماهانه است، با این حال، در ماه اول عضویت در سایت به صورت رایگان است.

در این دوره آزمایشی، شما می توانید به کل کاتالوگ Netflix دسترسی پیدا کنید، بنابراین یک تجربه واقعی از کل انتخاب های موجود برای مشاهده، خواهید داشت. این برنامه ها و پیشنهادات می توانند هر از گاهی تغییر کنند، بنابراین لطفاً وب سایت Netflix را بررسی کنید تا جزئیات را قبل از انتخاب تأیید کنید.

پس از عضویت در این سایت می توانید برنامه های آن را در هر دستگاهی از جمله تلویزیون، دستگاه های پخش رسانه ای، تبلت ها، تلفن های هوشمند تماشا کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران