مرکز تعمیرات و فروش ریش تراش در تهران

در تهران

مرکز تعمیرات و فروش ریش تراش در تهران

🔴 النا شاپ

🔹 النا شاپ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تعمیرات و فروش ریش تراش در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات النا شاپ:

✅ تعمیرات تخصصی و فروش انواع دستگاه آرایشی بهداشتی

✅ (ریش تراش،اپیلیدی،مسواک،سشوار و…)

✅ نمایندگی رسمی و مرکزی براون، فیلیپس،پاناسونیک،موزر، رمینگتون ، بابلیس ، جیمی و کیمی

و….

 

🔸 با مدیریت آرمین انصاری عالی

🔸 شماره تماس 02166754446

🔸 شماره تماس 09123601083

🔸آدرس تهران – خیابان جمهوری،بعدسیتیر نبش پاساژ ایفل(سینماایفل قدیم)پلاک 582

برتری ماشین ریش تراش نسبت به تیغ

تا مدت ها تیغ تنها ابزار برای اصلاح صورت به شمار می رفت؛ اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، ریش تراش های برقی جای تیغ را در بازار از آن خود کردند. تیغ هر چقدر هم که با کیفیت باشد و حتی هنگام استفاده از آن از خمیر ریش استفاده شود، باز ههم به بخشی از سلول های زنده ی پوست آسیب می‌رساند.

این ضعف ذاتی تیغ باعث شد تا مهندسین به فکر راهی برای حذف تماس مستقیم پوست با تیغ بی افتند و به این ترتیب ماشین‌های ریش تراش با پوشش محافظ توری یا فویلی و چرخشی ابداع شدند. عده بسیاری هستند که صورتشان به تیغ حساسیت دارد و بعد از هر بار اصلاح، بزرگ ترین مشکلشان جوش های ناخوشایند صورتشان است. اما ریش تراش ها به دلیل عدم تماس مستقیم تیغه ها با صورت، چنین مشکلی را ایجاد نمی کنند.

از نظر اقتصادی هم استفاده از ریش تراش، مقرون به صرفه‌تر است. برخلاف قیمت نسبتا پایین تیغ های اصلاح، به دلیل یک بار مصرف بودن آن‌ها شما در فواصل زمانی کوتاه مجبور به خرید تیغ هستید و این هزینه به ظاهر کم، در بلند مدت کوه هزینه می‌شود. در صورتی که با تهیه ماشین ریش تراش، هزینه‌ی بیشتری باید بپردازید، اما تا سال‌ها می‌توانید علاوه بر حفظ سلامت پوست خود از آن استفاده کنید

انتخاب ماشین اصلاح صورت بر اساس نوع تیغه

تنوع مدل های ماشین ریش تراش موجود در بازار بسیار زیاد است. ریش تراش ها را می توان بر حسب نوع تیغه به دسته های مختلف تقسیم کرد:

ریش تراش‌های دوار: تیغه‌های دایره‌ای شکل روی این ماشین‌ها امکان یک اصلاح تمیز و بدون خطر را فراهم می‌آورد. این تیغه‌ها به راحتی روی پوست حرکت داده می‌شوند و می‌توانید در تمامی جهت ها صورت خود را اصلاح کنید. از مهم‌ترین مزایای مدل‌های دوار می‌توان به امکان اصلاح در تمامی جهات، سری‌های منعطف و امکان اصلاح موهای ضخیم اشاره کرد. اما به دلیل امکان تماس تیغه با پوست، می تواند در پوست های حساس کمی التهاب ایجاد کند.

ریش تراش‌های نوسانی: مدل‌های نوسانی دارای تیغه‌های متعدد برای اصلاح موهای کوتاه می‌باشند. وزن این دستگاه‌ها عموما سبک‌تر بوده ولی صدای موتور آنها بیشتر است. از مزایای مدل‌های نوسانی می‌توان به وجود تیغه‌های متعدد و وزن نسبتا کم آن‌ها اشاره کرد. در حالی که صدای نسبتا زیاد و محدود بودن به اصلاح موهای کوتاه از معایب آن‌ها است.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران