شرکت دیبا نقش ترنج D.N T COMPANY – خدمات دکوراسیون داخلی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی شرکت دیبا نقش ترنج D.N T COMPANY – خدمات دکوراسیون داخلی در سراسر تهران

🔴 شرکت دیبا نقش ترنج D.N T COMPANY

🔹 شرکت دیبا نقش ترنج D.N T COMPANY یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، تولید و اجرا انوع کابینت و دکوراسیون داخلی منازل و ادارات در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت دیبا نقش ترنج D.N T COMPANY :

✅ طراحی و اجرای کابینت

✅ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منازل و دفاتر

✅ نقشه برداری، طراحی، اجرای بازسازی منازل ، دفاتر

✅ به همراه طراحی های سه بعدی

✅ به همراه تخفیفات ویژه

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۰۵۳۶۷۹۴۵۷

🔸 شماره تماس ۰۹۹۳۸۶۵۱۳۹۹

🔸آدرس تهران منطقه ۱۸ بلوار معلم خیابان چهارده معصوم جنوبی پلاک ۵

 

اهمیت دکوراسیون داخلی در ادارات چیست؟

تاثیر انتخاب رنگ در طراحی دکوراسیون اداری

طراحی فضای کار رنگی کمکی به جسم و ذهن است. در نگاه اول انتخاب رنگ برای روانشناسی محیط کار شاید ساده ‌ترین اقدام به شمار آید اما واقعا این طور نیست؛ شاید انتخاب رنگ اولین گام باشد اما مطمئنا مهم ‌ترین گام نیز هست. در انتخاب رنگ اولین گزینه برای همگان رفتن به سراغ رنگ‌هایی است که در طراحی لوگو و برند شرکت و کمپانی به کار گرفته شده‌اند. طبق تحقیقات وب‌ سایت انسیتو ملی سلامت، رنگ‌ها تاثیر عمیقی بر چگونگی فعالیت و نحوه عملکرد افراد در محیط کار دارند و حتی رنگ‌ها باعث می‌شوند شخص کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد یا نیمه ‌کاره آن را رها کند.

قرار گرفتن در معرض رنگ‌های آبی و سبز عملکرد افراد را در زمینه فعالیت‌هایی که نیاز به همکاری و خلق ایده‌‌‌‌‌‌‌های نو دارد، افزایش می‌دهد. از طرف دیگر رنگ قرمز برای فعالیت‌هایی مناسب است که نیاز به دقت و توجه بر روی جزئیات دارند. البته در این زمینه توافق و اتفاق نظر وجود ندارد. بسیاری از شرکت‌های مطرح و بزرگ مثل گوگل، مایکروسافت و ای‌بی در روانشناسی طراحی محیط کاری خود تلفیقی از این رنگ‌ها را به کار گرفته ‌‌اند که البته تا حدودی می‌توان گفت که با لوگو و برند آن‌ها هماهنگی دارد. این بار دقیق‌ تر به آگهی‌های تبلیغاتی و نقش این 3 رنگ یعنی آبی، سبز و قرمز توجه کنید، به طور قطع این 3 رنگ را زیاد مشاهده خواهید کرد.

انتخاب مبلمان دکوراسیون اداری

وقتی زمان خرید مبلمان دکوراسیون داخلی اداری فرا رسید چند نکته در انتخاب و خرید این اثاثیه باید لحاظ شود: قیمت، یبک و حتی رنگ؛ همه این عوامل بر روانشناسی عملکرد کارکنان تاثیرگذار خواهند بود، پس در انتخاب مبلمان دقت کنید. استفاده از مبلمان مدور در طراحی و دیزاین محیط کار به خلاقیت کارکنان کمک می‌کند.

در یک مطالعه و تحقیق که در سال 2013 توسط آکادمی بین‌المللی علمی پراسیدینگ انجام شد اعلام شد که افراد هنگام نشستن روی مبلمان مدور حس همکاری و خلاقیت بیشتری از خود بروز می‌دهند. اما درست برعکس، افراد هنگام نشستن و قرارگیری روی مبلمانی که زاویه‌ دار هستند بیشتر در خود فرو می‌روند و تمایل به انجام فعالیت‌های به صورت شخصی و فردی دارند.

این موضوع به چه مفهوم است؟ شاید این موضوع برمی‌گردد به احساس راحتی و آسایشی که روی مبلمان مدور و غیر زوایه‌‌دار به شخص دست می‌دهد. در روانشناسی محیط کار این موضوع را می‌توانید خیلی راحت به بوته آزمایش بگذارید؛ در یک جلسه گروهی که نیاز به همفکری و مشارکت افراد دارید به جای میز چهارگوش همیشگی‌ تان از یک میز مدور استفاده کنید تا نتیجه آن‌ را مشاهده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران