مرکز تخصصی ناخن لادن ، کلیه خدمات و آموزش ناخن در تهران – مجیدیه

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تخصصی ناخن لادن ، کلیه خدمات و آموزش ناخن در تهران – مجیدیه

🔴 مرکز تخصصی ناخن لادن

🔹 مرکز تخصصی ناخن لادن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات و آموزش ناخن در تهران – مجیدیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز تخصصی ناخن لادن :

▫️🧡کاشت ناخن پودری

▫️💙کاشت ناخن میکس پودر و ژل

▫️💖کاشت با فرمر

▫️🧡ترمیم کاشت‎

▫️❤️‍🔥کاشت موقت

▫️💓کاشت نمازی

▫️💝کاشت گیپور

▫️💚کاشت اکلیل

▫️💗مانیکور و پدیکور

▫️💛طراحی و فرنچ

▫️🖤اکرولیک

▫️💞گل خشک‎

▫️❣️موزاییک

کاور ناخن-کاشت ناخن خدمات ناخن

آموزش كليه ي خدمات ناخن به صورت تضميني

 

🔸 با مدیریت  لادن ایزد پناه

🔸 شماره تماس  ٠٩٣٣٥٥٧٩٨۵۳

🔸 شماره تماس  ۰۲۱٨٨٤١٠٩٥٨

🔸 آدرس  تهران مجیدیه جنوبی I سه راه ارامنه

 

خدمات کاشت ناخن چیست؟

مانیکور: مانیکور واژه‌ای فرانسوی است که در اصطلاح فارسی به معنی تمیز و مرتب کردن ناخن‌های دست است. در این روش با وسایل بهداشتی مخصوص مانیکور مثل قیچی، لایه‌بردار، ژل محافظ و … پوست‌های اضافی اطراف ناخن یا پوسته‌های ناشی از کار با مواد شوینده یا غذایی، تمیز و برطرف می‌شوند؛ با این‌کار اطراف ناخن تمیز و لایه‌برداری می‌شود؛ بعد از این مرحله، با استفاده از سوهان، شکل و ابعاد ناخن‌ها یک اندازه و یک شکل شده و ظاهری مرتب و زیبا پیدا می‌کنند و در آخر با استفاده از پولیش ناخن، سطح روی ناخن‌ها براق و درخشان می‌شود.
پدیکور: همان‌قدر که فرم و آرایش ناخن‌های دست مهم است، سلامت و زیبایی ناخن‌های پا هم اهمیت دارد و در زیبایی پاهای شما تاثیرگذار است. پدیکور هم یک واژه فرانسوی است و مثل مانیکور به معنای تمیز و مرتب کردن ناخن‌هاست، با این تفاوت که پدیکور مختص ناخن‌های پا است؛ مراحل خدمات ناخن و کار پدیکور کاملا شبیه به مانیکور بوده و تمامی مراحل گفته شده برای ناخن‌های پا انجام می‌شود.
کاشت ناخن: این انتخاب مناسب افرادی است که ناخن‌های ضعیف و کم‌رشد دارند و یا ظاهر ناخن‌ آنها به‌صورت ژنتیکی زیبا و یک‌شکل نیست؛ کاشت ناخن همچنین برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند هم، بسیار مناسب است؛ ولی بهتر است بدانید که این کار حتما باید زیرنظر متخصص انجام شود؛ متخصصی که هم تبحر بالایی در کارش داشته باشد و هم به ظرافت و زیبایی تمام کاشت را انجام دهد. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که کاشت باید ظاهری طبیعی داشته باشد تا اصطلاحا توی ذوق نزند!
لاک ژل: لاک ژل، تکنیک جدیدی است که علاوه بر زیبایى کاشت ناخن، به دلیل داشتن کراتین، صدف ناخن را هم تقویت مى‌کند! لاک ژل به بلندشدن ناخن‌ها هم کمک می‌کند. در این روش ناخن‌ها اصلا سوهان زده نشده و آسیب نمی‌بینند و هر زمان هم که خواستید، می‌توانید جدا کنید؛ لاک ژل ناخن‌های شما را کاملا سالم نگه‌می‌دارد؛ این روش براى ناخن‌هاى کاشته شده هم مناسب است، چرا که درخششى بی‌نظیر با ماندگارى بالا دارد.
طراحی ناخن:شما چه کاشت ناخن انجام داده باشید، چه از خدمات ناخن به منظور مرتب کردن ناخنهای خود استفاده نمایید، در نهایت برای زیبایی بیشتر به طراحی ناخن نیاز خواهید داشت؛ امروزه طراحی ناخن روی لاک، بسیار مورد توجه قرارگرفته و دیزاین‌های متنوعی بر روی ناخن‌ها انجام می‌شود؛ بعد از مانیکور، پدیکور و یا بعد از کاشت، استفاده از این طراحی‌ها، زیبایی دست و پای شما را دوچندان می‌کند؛ برای این کار، روش‌های طراحی متفاوتی وجود دارد که روی لاک معمولی یا لاک ژلی که ماندگاری بالاتری دارد، انجام می‌شود؛ روش‌هایی مثل طراحی ناخن با ابر طراحی، دیزاین رنگ‌های درهم با آب، طراحی اشکال مختلف با قلم‌های طراحی، استفاده از استیکرهای برجسته روی ناخن و…
انواع کاشت ناخن
به فرایند پوشاندن ناخن طبیعی با استفاده از ژل یا مواد کاشت ناخن یا ناخن‌های مصنوعی کاشت ناخن می‌گویند. کاشت ناخن به دلایل مختلفی صورت می‌گیرد برخی افراد ناخن‌های زیبایی ندارند و برخی دیگر ناخن‌هایشان ضعیف است. اما با اینهمه با فراگیری مد ناخن‌های مختلف کاشت ناخن از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

ناخن‌های مصنوعی و قالبی
ناخن‌های پودری (کاشت ناخن با پودر)
ناخن‌های ژلی (کاشت ناخن با ژل)
کاشت ناخن میکس
1. کاشت ناخن با قالب
کاشت ناخن با قالب یکی از ساده‌ترین خدمات ناخن  است؛ در این روش مواد کاشت روی ناخن مصنوعی قرار گرفته و سپس ناخن کار مواد ضدقارچ را روی ناخن طبیعی قرار می‌دهد و پس از فشار دادن آن به مدت چند دقیقه برای فیکس شدن ناخن مصنوعی بر روی انگشت، آن را رها می‌کند و به لاک زدن و طراحی آن می‌پردازد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران