فروش فوری سمند 99 lx سفید در بوشهر

در بوشهر ، بوشهر

معرفی فروش فوری سمند 99 lx سفید در بوشهر

🔴 مهدی غریبی

🔹 سمندlx ۹۹

🔹 سفید

🔹 کارکرد۴۴۰۰۰

🔹 بنزینی

🔹 کولر عالی

🔹 صندلی برقی

🔹 شتاب عالی

🔹 سرعت تا۱۸۵ کیلومتر تضمین

🔹 فروش فوری

🔹 تخفیف برای مشتری واقعی

🔹 مبلغ ۲۴۰

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  بوشهر

مزایای سمند LX چیست؟

فضای مناسب کابین

اگر به دنبال خودرویی با فضای مناسب داخلی و بار هستین بی شک سمند LX با 350 لیتر فضای صندوق نیاز شما را پاسخ می دهد، که برای خانواده‌های ایرانی مناسب به نظر می‌رسد و در بین مردم چنین رایج شده است که سمند خودرویی مناسب برای مسافرت است. دلیل این لقب نیز به همین جادار و مطمئن بودن آن باز می‌گردد که شاهد فضای زیادی درون کابین و البته صندوق عقب خودرو هستیم. و به راحتی پاسخگو فضای یک خانوار 5 نفری است.

طراحی ظاهری

با گذشت چندین دهه از تولید و عرضه سمند به بازار فروش خودرو داخلی هنوز یکی از پرفروش ترین محصولات ایران خودرو سمند است، سمند از جمله ماشین‌های داخلی است که برای انواع طبقه‌های سنی مناسب به نظر می‌رسد و البته از سوی تمام این افراد نیز مورد استقبال قرار گرفته است. ظاهر این خودرو مناسب است و طراحی داخلی آن نیز به خوبی انجام شده و تزیینات چوبی مورد استفاده درون کابین این خودرو آن را هرچه زیبا‌تر کرده‌اند. البته باید قبول کنیم که سمند ظاهری مردانه دارد و چندان برای بانوان مناسب به نظر نمی‌رسد. البته این نکته که ظاهر خودرو سلیقه ای است اما در کل ترکیب مناسبی و قابل قبولی در میان چراغ ها و خطوط بدنه دیده می شود.

ایمنی قابل قبول

در بحث ایمنی سمند یکی از بهترین ها در میان خودروهای داخلی است، افزایش قطر ورق و بدنه سمند، افزایش تعداد ستون ها در درب ها از نقاط قوت این خودرو است سمند یکی از ایمن‌ترین خودرو‌های داخلی است. اما چرا مطمئن؟ شکی نیست که خودرو‌های داخلی از لحاظ ایمنی در سطح پایین‌تری نسبت به خودرو‌های خارجی قرار دارند اما در مقابل سمند یکی از مطمئن‌ترین خودر‌و‌های داخلی است که حتی می‌توان به این مسئله از ظاهر خودرو نیز پی برد. سمند LX از تجهیزات ایمنی‌ نظیر دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز ABS و… بهره می‌برد که متناسب با استاندارد‌های روز ایران است. بدنه این محصول نیز در برابر تصادفات مقاومت خوبی دارد و همان طور که گفته شد یک محصول شهری و البته خوب به حساب می‌آید.

تامین قطعات و بازار یدکی مناسب

سمند ال ایکس با بهره گیری از موتور XU7 همان موتور 1.8 لیتری پژو 405 که بیش از 15 سال از حضورش در بازار فروش خودرو می گذرد، لذا شما در هیچ جایی از کشور با مشکل تامین قطعات و لوازم و تعمیرکار برای خودرو خود مواجه نمی شوید. این خودرو از آن جایی که تقریبا محصول تولیدی ایران خودرو به حساب می‌آید از خدمات پس از فروش مناسب این شرکت نیز بهره می‌برد و به همین دلیل قیمت قطعات و پشتیبانی آن نیز مناسب و در حد قابل قبولی است. ایران خودرویی ها برروی سمند کارت طلایی 3 ستاره نیز قرار داده اند که خود شامل پوشش بدنه و خدمات امداد یکساله به سمند است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران