مجموعه گنجینه – بهترین مرکز فروش لوازم و وسایل آنتیک قدیمی در بندر امام خمینی – خوزستان

در خوزستان ، بندرامام خمینی

معرفی مجموعه گنجینه – بهترین مرکز فروش لوازم و وسایل آنتیک قدیمی در بندر امام خمینی – خوزستان

🔴 مجموعه گنجینه

🔹 مجموعه گنجینه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش لوازم و وسایل آنتیک قدیمی در بندر امام خمینی – خوزستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه گنجینه :

✅ فروش لوازم و وسایل قدیمی اعم از مس ،برنج،برنز،ورشو ،تسبیح،انگشتر

و…

 

🔸 با مدیریت  علی رحمانیان کوشککی

🔸 شماره تماس  09161506500

🔸 آدرس  بلوکیا-خیابان ایت الله سعیدی

 

آیا تزئین خانه با وسایل قدیمی و کهنه امکان‌پذیر است؟

در خانۀ همۀ ما وسایل قدیمی مثل مبل‌ها، بشقاب‌ها، میزها و وسایل تزئینی قدیمی زیادی وجود دارد. ممکن است این وسیله‌ها یادگاری پدربزرگ و مادربزرگمان باشند و یا آنها را از مغازه‌های صنایع دستی خریده باشیم. حتی ممکن است بعضی از وسایل یادگاری از دورۀ کودکی خودمان باشند. وسایل قدیمی سادگی و جذابیت زیادی دارند، اما ممکن است بگویید اینها به سبک و سلیقۀ من نمی‌خورد! حق با شماست، اما با کمی خلاقیت و تغییر می‌توانید دکوراسیون خانۀ خود را با این وسایل زیباتر کنید.

3 ایدۀ خلاقانه برای تزئین خانه با وسایل قدیمی
1. استفادۀ مجدد از مبلمان‌های قدیمی و کهنه
تصمیم گرفته‌اید که با عوض کردن خانه، مبل‌هایتان را هم عوض کنید؟ این کار هزینه‌های زیادی برایتان خواهد داشت. شما نمی‌توانید با هر بار عوض کردن خانه، مبلمان و دکوراسیون خود را هم کاملاً عوض کنید. کمی صبر کنید و پیش از اینکه آگهی فروش مبلتان را روی دیوار بگذارید یا آن‌ها را به سمساری محلتان بدهید، این 4 ایده برای استفادۀ مجدد از مبلمان قدیمی‌تان در خانۀ جدید را بخوانید.

از یک فرش با رنگ‌بندی مشابه مبلتان در بخش مرکزی استفاده کنید.
مبلمان یا صندلی‌های شما چند رنگ اصلی دارند؟ بگردید و فرشی پیدا کنید که رنگ‌های اصلی مبلمان شما در آن به کار رفته باشد. بهتر است این فرش طرح شلوغی نداشته باشد تا جلوۀ مبلمانتان را افزایش دهد. حتی می‌توانید پارچه‌های مشابه فرش را بخرید و برای مبلتان کوسن‌های همرنگ فرش درست کنید. از رنگ‌های اصلی مبلمانتان می‌توانید در رنگ‌آمیزی دیوارها، پنجره‌ها و انتخاب پرده‌ها هم استفاده کنید.

2. از نقش مهم دیوارها غافل نشوید.
یکی از اصلی‌ترین کارهایی که در تزئین خانه با وسایل قدیمی می‌توانید انجام بدهید، توجه به نقش مؤثر دیوارها در طراحی تزئینات و دکوراسیون‌های داخلی است. دیوارها محل بسیار مناسبی برای نصب کردن وسایل مختلف قدیمی هستند. این کارها را امتحان کنید.

نصب بشقاب‌های قدیمی روی دیوارها
بشقاب‌ها یکی از بهترین و ساده‌ترین گزینه‌های در دسترس برای تزئین خانه خانه با وسایل قدیمی هستند. ایده‌ای متنوع زیادی برای تزئین دیوارهای بخش‌های مختلف خانه مثل پذیرایی، اتاق خواب و… وجود دارد. بشقاب‌‌های قدیمی چینی، سفالی، مسی و حتی حصیری قدیمی می‌توانند معجزه کنند.

بشقاب‌های قدیمی معمولاً بسیار زیبا هستند، اما اغلب بدون استفاده می‌مانند. شما می‌توانید از این بشقاب‌های زیبا مثل یک اثر هنری هرزشمند برای تزئین خانه‌های سنتی و حتی مدرن استفاده کند. نوع و نحوۀ چینش، طراحی مدل‌های مختلف و تعداد بشقاب‌ها هم بسته به سلیقۀ شما می‌تواند متفاوت باشد. دستتان کاملاً باز است و می‌توانید خلاقیتتان را به کار بیندازید.

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام نصب بشقاب‌ها روی دیوار باید به آن توجه کنید، ن=تناسب و هارمونی آنهاست. این تزئینات وقتی به زیبایی خانۀ شما کمک می‌کنند که در یک هارمونی کامل با دکوراسیون و فضای خانۀ شما باشند. اگر بشقاب‌های شما با بقیۀ اجزای دکوراسیون هماهنگ نیستند، می‌توانید آنها را رنگ کنید. با استفاده از رنگ‌های آکریلیک می‌توان این کار را به خوبی و خلاقانه انجام داد. از این بشقاب‌ها می‌توانید روی دیوارهای اتاق نشیمن، راهروها، آشپزخانه، سالن پذیرایی و دیگر قسمت‌ها استفاده کنید.

3. از وسایل قدیمی در بخش‌های مختلف خانه استفاده کنید.
همۀ ما یادگاری‌هایی از کودکی و جوانی‌ خود یا پدر و مادر و حتی پدربزرو و مادربزرگمان داریم. ارزش وسایل قدیمی هم در زیبایی‌شان است و هم در خاطراتی که با دیدنشان به ما یادآوری می‌کنند. اگر وسیله‌ای قدیمی مثل رادیو، گرامافون، سازهایی مثل سه تار، چاقوهای زیبا و قدیمی، ظروف مسی و شیشه‌ای، پارچه‌های گلدوزی شده و ترمه و… دارید، می‌توانید برای زیباسازی بخش‌های مختلف منزلتان از آنها استفاده کنید. تزئین خانه با وسایل قدیمی اینچنینی هم ارزان است و هم بخش‌هایی از گذشته و خاطرات خوبش را برای همیشه در ذهن شما زنده نگه می‌دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران