ماهان دکور – طراحی و ساخت کابینت و کمد دیواری در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی ماهان دکور – طراحی و ساخت کابینت و کمد دیواری در کرمانشاه

🔴 ماهان دکور

🔹 ماهان دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و ساخت کابینت و کمد دیواری در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ماهان دکور :

✅ ساخت واجرای انواع کابینت انزو، نئوکلاسیک، کلاسیک ومدرن با متریال ممبران، هایگلاس و ام دی اف

✅ اجرای انواع کمد دیواری باکسی وچهارچوبی با درب ریلی وکتابی

✅ کیفت اتفاقی نیست حاصل سالها تجربه ست

✅ با بیش از ۱۵سال سابقه کار در زمینه دکوراسیون داخلی

و…

 

🔸 با مدیریت  مهدی محمدی زحمانی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۵۴۴۵۶۱

🔸 آدرس  کرمانشاه شهرک شهرداری بین کوچه های ۲۳۰ و۲۳۲ ماهان دکور

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

کابینت نئوکلاسیک نسل بروز‌ تری از کابینت آشپزخانه کلاسیک با طراحی ساده‌ تر است. ایده‌ی طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک زمانی به فکر طراحان رسید که سبک‌های کلاسیک و مدرن دچار یکنواختی و رکود زیادی شده بود و نیاز به ارائه سبکی جدید در طراحی دکوراسیون کاملاً حس می‌شد. سبک نئو کلاسیک محصول تلفیق هنرمندانه‌ی سبک مدرن و کلاسیک بود که اولین بار توسط یک معمار ایتالیایی به نام آندرا پالادیو به جهان معرفی شد.

کابینت نئوکلاسیک از نظر ظاهری مانند کابینت کلاسیک خیلی پرکار و شلوغ نیست. همچنین این مدل کابینت بر خلاف کابینت‌های سبک مدرن خیلی ساده نیست و طراحی شکیل‌تری دارد. همچنین کابینت‌ neoclassic قابلیت سفارشی سازی بیشتری از نظر مدل و رنگ بندی در قیاس با کابینت‌های مدرن دارد.

انواع کابینت نئوکلاسیک

1) کابینت نئوکلاسیک با رنگ پوششی
بدنه این مدل کابینت از ورق MDF ایرانی یا خارجی به ضخامت 16 میل ساخته می‌شود و درب‌ها بطور کامل از MDF خام واناچای با پوششی از رنگ پلی اورتان برند گنج یا کوبیلای ترکیه ساخته می‌شود.

2) کابینت نئوکلاسیک چوبی
بدنه این مدل کابینت از ورق MDF ایرانی یا خارجی به ضخامت 16 میل ساخته می‌شود و درب‌ها به صورت ترکیبی از چوب طبیعی و MDF خام واناچای با پوششی از رنگ پلی اورتان برند والرسا اسپانیا و یا ایکا ایتالیا ساخته می‌شود.

3) کابینت نئوکلاسیک با روکش طبیعی
بدنه این مدل کابینت از ورق MDF ایرانی یا خارجی به ضخامت 16 میل ساخته می‌شود و درب‌ها از MDF خام واناچای با روکش یا لایی چوب طبیعی و پوششی از رنگ پلی اورتان برند والرسا اسپانیا و یا ایکا ایتالیا ساخته می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت کابینت نئوکلاسیک
در بیشتر موارد قیمت کابینت نئوکلاسیک بالاتر از کابینت سبک مدرن است چون در ساخت کابینت مدرن از ورق‌های ام‌دی‌اف روکشی آماده مانند هایگلاس استفاده می‌شود، در صورتیکه در طراحی کابینت نئوکلاسیک از ام دی اف خام با پوششی از رنگ پلی اورتان استفاده می‌شود. و همین موضوع باعث شده قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک بالاتر از کابینت‌های ام دی اف و هایگلاس باشد. البته موارد دیگری هم در قیمت کابینت تاثیر گذار هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

نوع و کیفیت رنگ و یراق مصرفی و همچنین ام دی اف مصرفی در ساخت بدنه‌ کابینت
انتخاب ارتفاع 80 یا 90 بجای ارتفاع 70 در کابینت‌های دیواری
استفاده از کابینت‌های قدی و کمدی بجای کابینت زمینی و دیواری ساده
استفاده از کابینت جزیره نسبت به حالت بدون جزیره در افزایش قیمت تاثیر گذار است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران