فوم بتن اهورا البرز – اجرای کفسازی با فوم بتن در کرج

در البرز ، کرج

معرفی فوم بتن اهورا البرز – اجرای کفسازی با فوم بتن در کرج

🔴 فوم بتن اهورا البرز

🔹 فوم بتن اهورا البرز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای کفسازی با فوم بتن در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فوم بتن اهورا البرز :

اجرای کفسازی نوین با فوم بتن بجای پوکه
با مزایای بسیار بیشتر
از جمله قیمت بصرفه ( در کارهای بالای هزارمتر حتی ارزانتر از پوکه)

وزن بسیار سبک ( یک سوم پوکه)

استحکام بالا و تراز بودنش که هم مقاومتر میکنه سازه رو هم در ملات بعدی ( سرامیک) صرفه جویی میشه

سرعت اجرای بالا ( روزی500متر)

عدم نشست در سالهای بعد و لق نشدن سرامیک.
همچنین عایق سرما گرما صدا نم حشره و حریق هم هست
پس واحدهای بالای پارکینگ گرمایش خوب و زیر بام سرمایش خوب خواهند داشت
ضمنا صدای پای طبقه بالایی حل شده و در مقابل زلزله مقاومتر میشه سازه چون محکمه و وزن پرتی نداره.
گروه ما با دارا بودن کادر مجرب و رزومه کافی در خدمت شماست

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۲۶۱۷۶۱۹

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۲۶۱۷۶۱۹

 

مزایای استفاده از فوم بتن چیست؟

فوم بتن به عنوان یکی از جدیدترین مصالح قابل استفاده در صنعت ساخت وساز کشور، از محبوبیت مناسبی نیز برخوردار است که علت این محبوبیت را می توان در ویژگی های زیر جست وجو کرد.

۱. عایق مناسب صوتی و حرارتی
فوم بتن به علت متخلخل بودن و داشتن بافت یکپارچه یک عایق حرارتی عالی است که با کاهش چگالی بتن افزایش چشمگیری خواهد داشت. فوم بتن قابلیت عایقی در برابر سرما و گرما داشته و علاوه بر این مسئله ازجمله عایق های صوتی مناسب به خصوص در ساختمان های چندطبقه به شمار می رود.

۲. یک عایق رطوبت کارا
ازآنجایی که فوم بتن دارای قشرهایی با سطوح متخلخل فراوان است، طبیعتاً دارای شکاف های مویین و درزهای کمتری نیز در سطح بوده و اگر پوشش فوم بتن باضخامت کافی استفاده شود، در مقابل نفوذ باران و رطوبت مقاومت مطلوبی نشان خواهد داد.

۳. سرعت بالا در اجرا
با بهره گرفتن از بتن سبک در اجرای پروژه ها می توان از هدر دادن وقت در اجرای کف سازی جلوگیری کرد و در کمترین زمان به بهترین نتیجه دست یافت. دستگاه های فوم بتن روزانه می توانند ۶۰ تا ۹۰ متر مکعب بتن تولید کنند که این مسئله بدین معنی است که سرعت اجرای فوم بتن حدود ۷ برابر بیشتر از روش سنتی می باشد درواقع اگر با روش سنتی ۸۰ مترمربع، کف سازی را اجرا کنیم با فوم بتن می توانیم حدود ۵۶۰ مترمربع در همان زمان اجرا کنیم.

۴. ارزان تر بتن سنتی
ازجمله مهم ترین دلایل انتخاب فوم بتن توسط کارفرمایان، قیمت کم آن در مقایسه با بتن سنتی است چراکه فوم بتن ارزان تر می باشد.

۵. مقاومت فشاری بالا
مقاومت فشاری پارامتر مهمی در صنعت ساخت وساز می باشد چراکه قابلیت تحمل فشار و بار را بر روی سطح نشان می دهد؛ بنابراین در حال حاضر مقاومت فشاری و کششی مطلوب فوم بتن سبب شده است در بسیاری از کشورهای پیشرفته علاوه بر ساختمان سازی از بعضی انواع فوم بتن حتی در کف سازی معابر و زیرسازی راه ها نیز استفاده شود. درواقع وجود مقاومت فشاری بالا در این نوع بتن با افزایش مقاومت تقریباً نامحدود همراه است.

۶. مقاومت در برابر حریق
فوم بتن آتش نمی گیرد و با افزودن ضخامت و یا کاهش چگالی آن می توان تا حد زیادی مقاومت ایجاد کرد. به طور مثال، قطعه ای از فوم بتن با وزن مخصوص ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم در متر مکعب که حداقل ۸ سانتی متر ضخامت داشته باشد، می تواند تا دمای ۱۲۷۰ درجۀ سانتی گراد گرما را تحمل کند که نسبت به بتن معمولی یا سنتی بسیار کاراتر است.

۷. وزن کم
فوم بتن وزن سبکی در حدود ۴۰۰ تا ۱۷۰۰ کیلوگرم در مترمکعب دارد و همین مسئله می تواند عاملی برای کاهش وزن کل سازه ساخته شده باشد.

۸. حذف ماهیچه کشی محیط
به طورکلی در عملیات ساختمان سازی حمل مصالح، پوکه و رفت وآمد کارگران و استفاده از ابزارهای مختلف، احتمال خسارت زدن به تأسیسات کف ساختمان را به شدت افزایش می دهد. این در حالی است که باید مطرح کنیم اجرای فوم بتن، از طریق پمپ به طبقات منتقل می شود و نیازی به هیچ گونه رفت وآمد و طبیعتاً خسارتی نیست. همچنین فوم بتن به علت روان بودن و داشتن حباب های ریز، می تواند عایق تأسیسات کف ساختمان باشد و نیازی به ماهیچه کشی ساختمان وجود ندارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران