نقاشی ساختمان یاس در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی نقاشی ساختمان یاس در اصفهان

🔴 نقاشی ساختمان یاس

🔹 نقاشی ساختمان یاس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی ساختمان یاس در اصفهان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نقاشی ساختمان یاس :

✅ اجرای انواع کارهای مدرن نقاشی.کاعذ.پتینه.کناف.وهرانچه شمابخواهید

✅ با۳۰سال تجربه

✅ زیرنظر استاد معنوی و استادشیروانی

و….

 

🔸 شماره تماس 09133373008معنوی

🔸 شماره تماس 09103230029شیروانی

🔸آدرس اصفهان

مزیت پتینه نسبت به رنگ و کاغذ دیواری

پتینه نسبت به رنگ‌های روغن و کچی ماندگاری و دوام بیشتر بیشتری دارد. حتی تنوع مدل قابل توجهی را نیز برای فضا به همراه دارد. این یعنی هزینه‌ای مقرون به صرفه برای زیبایی محیطی که قرار است آنرا مرمت کنیم. علاوه بر ماندگاری، طرح‌های مختلف و زیبایی را که افزون بر رنگ‌های کاغذ دیواری است، به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این موارد، آن را بر روی تمام سطوح می‌توان اعمال کرد. گاهی ممکن است نتوان از رنگ و کاغذ دیواری بر برخی از سطوح استفاده کرد، اما پتینه این قابلیت را دارد که بر تمام سطوح اجرا شود و زیبایی چشمگیری را برای فضا ایجاد کند. حتی سطوح منحنی را با استفاده از پتینه می‌توان پوشش داد.

کاربرد پتینه

پتینه به عنوان یک هنر بصری، الگوی خاصی ندارد اما بسیار زیبا و هنرمندانه توسط متخصصین در این زمینه خلق می‌شود. علاوه بر این موضوع کثیفی را به خود جذب نمی‌کند. به همین منظور می‌توان پتینه را قابل شست و شو در نظر گرفت اما بهتر است شست و شوی آن با احتیاط بیشتری انجام شود زیرا حلال آن آب است.

در کوتاهترین زمان می‌توان پتینه را بر دیوارها و حتی سقف اعمال کرد بدون اینکه بوی بدی در مدت طولانی برای ساختمان به همراه داشته باشد. سریع خشک می‌شود و می‌توان به کمک آن سطوح مختلف با ایرادات مختلفی مانند ترک دار بودن، پوسته شدن رنگ و گچ را پوشاند.
انواع پتینه

پتینه انواع مختلفی دارد. البته نوعی که همه آنرا شنیده‌اند و در اکثر محیط‌ها به عنوان دیوارپوش به کار برده می‌شود، نوعی است که با کاردک مخصوص روی دیوار اعمال می‌شود. پودر آن تهیه می‌شود تا با ترکیب با آب به شکل خمیر در آمده و روی سطح مورد نظر کشیده می‌شود. اما باید به سایر انواع دیگری که از آن وجود دارد نیز توجه کرد. موارد دیگر اکثر اوقات جنبه هنری بالاتری دارند.

پتینه به دو صورت اصلی در نظر گرفته می‌شود. اولی نوعی که بافت دار است و دومی نوعی است که تقریبا مسطح است و معمولا با رنگ اعمال می‌شود. معمولا برای نوعی که با رنگ اعمال می‌شود تکنیک‌های زیر وجود دارد:

کلاسیک
مدرن
کهنه کاری
ترک دار، چروک یا چرمی
طرح با ورق‌های مخصوص مانند ورق مس، طلا و نقره
آنتیک کاری
طرح‌های موتیف
پلاستر و یا نوع برجسته

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران