تاسیسات نوین پارسا – نصب و تعمیرات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تاسیسات نوین پارسا – نصب و تعمیرات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان در تهران

🔴 تاسیسات نوین پارسا

🔹 تاسیسات نوین پارسا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و تعمیرات تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تاسیسات نوین پارسا :

✅ بازسازی کامل ساختمان

✅ تعمیرات وبازسازی موتورخانه،دیگ و مشعل و لوله کشی

✅ نصب سرویس های بهداشتی

✅ پکیج و آبگرمکن

✅ انجام پروژه های بزرگ درتهران

و…

 

🔸 با مدیریت محمد فرهوشی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۰۸۹۹۱۸۶

🔸 آدرس تهران

 

مزایای موتورخانه مرکزی چیست؟

اولین مزیتی که برای موتورخانه مرکزی در نظر گرفته می شود، طول عمر بیشتر آنها است یعنی استفاده درست و تعمیرات و نگهداری به موقع از آنها می تواند شما را تا سال ها از هزینه های زیاد و مجدد محفوظ داشته در عین اینکه همیشه آب گرم و سیستم گرمایش مطبوعی در ساختمان مورد استفاده خواهید داشت.
اگر موتورخانه مرکزی را برای سه واحد یا بیشتر مورد استفاده قرار دهند به لحاظ انرژی مقرون به صرفه تر بوده و هزینه های کمتری را برای ساکنین ساختمان به همراه خواهد داشت. علت اینکه گفته می شود تعداد واحد ها سه یا بیشتر باشد به لحاظ تراکم بیشتر است و همان تقسیم میزان مصرف انرژی که در تعداد واحد های بیشتر این میزان مصرف انرژی هم کمتر خواهد شد.

هزینه های کمتر برای راه اندازی موتورخانه مرکزی

برای نصب و راه اندازی موتورخانه مرکزی هزینه های اولیه کمتری نسبت به دستگاهها با کاربرد مشابه لازم است البته همانطور که گفته شد این موضوع برای واحد ها سه تا و بیشتر صدق می کند.
مزیت دیگر موتورخانه مرکزی ایمن تر بودن آن است. موتورخانه مرکزی به دلیل اینکه در فضایی خارج از محل مسکونی یا ساختمان تعبیه می شود به لحاظ ایمنی بهتر بوده و خطرات کمتری را برای ساکنین به همراه خواهد داشت البته همانطور که اشاره شد اگر تعمیرات و نگهداری مناسب و به موقعی داشته باشد.
مزیت و نکته حائز اهمیت برای موتورخانه مرکزی این است که برای تعبیه و نصب دستگاههای مربوط به آن نیاز نیست از فضاهای مفید ساختمان ها استفاده شود و استفاده از فضاهای بدون استفاده مانند زیرزمین و پارکینگ هم امکان پذیر خواهد بود. بنابراین در ساختمان های امروزی که متراژ پایینی دارند به راحتی قابل استفاده است.

تجمع همه تجهیزات لازم در موتورخانه مرکزی

همه دستگاههای مورد نیاز برای این سیستم مانند تجهیزات برودتی و حرارتی و تاسیسات بهداشتی و آتش نشانی و برق اضطراری و تابلو برق ها و هر چیز دیگری که در این خصوص لازم است در یک مکان جمع شده و علاوه بر اینکه فضای کمتری خرج می شود، نگهداری از آنها را ساده تر و مقرون به صرفه تر است.
اجرای سیستم دودکش متمرکز برای این سیستم مرکزی یکی از مزیت های دیگر آن محسوب می شود.
به علت اینکه هوای لازم برای سوخت و احتراق از هوای آزاد بیرون تامین می شود، کیفیت هوای داخل ساختمان ها هم بهتر شده و دچار کمبود اکسیژن نخواهند شد.
مزیت دیگری که برای موتورخانه مرکزی در نظر گرفته می شود، این است که چون این سیستم به صورت مترکز بوده و همه تجهیزات الکتریکی و مکانیکی مورد نیاز آن در یک محل تجمع کرده اند، ضریب همزمانی میزان ظرفیت کلی دستگاههای حرارتی هفتاد درصد از سیستم هایی که به صورت غیر متمرکز استفاده می شوند، کمتر است. در سیستم های غیر متمرکز دستگاه بر اساس پیک بار هر واحد انتخاب می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران