نصب انواع درب و شیشه سکوریت در نیشابور

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی نصب انواع درب و شیشه سکوریت در نیشابور

🔴 شیشه سکوریت خضری

🔹 شیشه سکوریت خضری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب انواع درب و شیشه سکوریت در نیشابور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شیشه سکوریت خضری :

✅ نصب انواع درب های سکوریتی اوتومات

✅ نصب انواع شیشه های ساختمانی نصب انواع آینه های پازلی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس خراسان رضوی شهرستان نیشابور خیابان ۲۲ بهمن شرقی بین شرقی ۱۳ و ۱۵ نبش کوچه نیلوفر

 

شیشه سکوریت چیست و برای ساخت چه محصولاتی از آن استفاده می شود؟

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های نشکن است که از روی هم قرار گرفتن چند لایه شیشه معمولی ساخته می‌شود. شیشه ‌سکوریتی بسیار پر کاربرد است و در ساخت انواع محصولات شیشه ای مانند کابین دوش شیشه‌ ای، حمام شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، درب شیشه اتوماتیک و… از ان استفاده می شود. شیشه های سکوریت در ضخامت های بین 8 تا 20 میلی تولید می شوند و به دلیل استفاده از چند لایه شیشه از استحکام بالایی برخوردار هستند. از شیشه های سکوریتی به نام شیشه های نشکن یاد می‌کنند زیرا این شیشه های احتمال شکست پایینی دارند و در صورت شکست باعث آسیب کسی نمی شوند. شیشه سکوریتی در صورت شکستن به صورت ذرات صیغ داده شده فرو می ریزند. از شیشه های سکوریتی برای ساخت انواع شیشه های رنگی و مات استفاده می کنند.

تراس شیشه چیست و چگونه ساخته می شود؟

تراس ها فضایی در ساختمان هستند که باعث ورود هوای آزاد و نور خورشید به داخل ساختمان می شوند. در آپارتمان ها به دلیل نداشتن حیاط و فضای ازاد، از تراس ها برای نگهداری گیاهان، استفاده از هوای ازاد، استراحت، خشک کردن لباس و پخت غذا استفاده می کنند. تراس ها اگرچه بسیار پر کاربرد هستند اما امکان استفاده از آن ها در فصل زمستان وجود ندارد. بر همین اساس طراحان و معماران ساختمان برای استفاده از تراس ها در همه فصل ها از شیشه برای پوشش اطراف آن استفاده می کنند که علاوه بر ورود نور از خیس شدن تراس و ورود هوای سرد به داخل بالکن جلوگیری می کند. برای ساخت تراس شیشه ای از شیشه هایی با ضخامت بالا استفاده می کنند که در برابر طوفان، ضربه و بارش برف و باران مقاوم باشد. شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه سندبلاست از بهترین نوع شیشه هایی هستند در ساخت بالکن شیشه ای استفاده می شوند. تراس های شیشه ای در دو نوع ثابت و متحرک ساخته می شکند که مدل متحرک بالکن شیشه ای امکان برداشتن آن در فصل های گرم و روزهایی با هوای ملایم وجود دارد. معمولا برای ساخت بالکن شیشه ای از فریم هایی برای درز ها و اطراف بالکن استفاده می کنند که باعث مقاوم تر شدن آن می شود. فریم هایی که در ساخت بالکن استفاده می کنند باید از جنس آلومینیوم یا استیل باشد تا در برابر رطوبت دچار تغییر رنگ نشوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران