فروش پلی استیشن و ایکس باکس و نینتندو در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی فروش پلی استیشن و ایکس باکس و نینتندو در رشت

🔴 فروشگاه کنسول بازی آلفا کلاب

🔹 فروشگاه کنسول بازی آلفا کلاب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش پلی استیشن و ایکس باکس و نینتندو در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه کنسول بازی آلفا کلاب :

✅ فروش پلی استیشن و ایکس باکس و نینتندو

✅ فروش بازی ، لوازم جانبی، گیفت کارت

✅ انتقال دیتا و آپدیت . تعمیرات کامپیوتر و لب تاپ و…

✅ تنظیم انواع سرور و سیستم عامل و شبکه و رفع مشکل

و….

 

🔸 شماره تماس 01332119230

🔸 شماره تماس 09114701031

🔸 شماره تماس 09114701035

🔸آدرس رشت – گلسار، میدان صابرین، جنب خیابان ۹۳، مجتمع تجاری گلسار، طبقه اول

معرفی 5 ویژگی تایید شده پلی استیشن 5

موتور لرزشی هوشمند

در ابتدا باید گفت که کنترلر پلی‌استیشن 5 از پورت USB-C برای شارژ باطری‌های کنترلر استفاده خواهد کرد و این پورت قرار است تا جایگزین پورت Micro USB شود که سالیان سال است در کنترلرهای سونی به‌چشم می‌خورد. استفاده از این پورت به این معنا است که باطری‌ها با سرعت به مراتب بیشتری شارژ خواهند شد و دیگر، بازیکنان در حین انجام بازی‌های مختلف مجبور نیستند سیمی را به مدت طولانی به کنترلرهای خود متصل کنند که این یک پیشرفت محسوس محسوب می‌شود.

باید گفت که تا به امروز اطلاعات گسترده‌ای درمورد کنترلر پلی‌استیشن 5 منتشر نشده است، اما ما می‌دانیم که این کنترلر جدید از قابلیت موتورهای لرزاننده هوشمند استفاده خواهد کرد، و قرار است که این موتورها جایگزین موتورهای ویبره قدیمی که به‌اصطلاح به آن‌ها رامبل نیز گفته می‌شود بشوند. این قابلیت باعث می‌شود که بازیکنان در حین انجام عناوین مختلف و برخورد با سطوح و سلاح‌های متفاوت احساسی منحصر به‌فرد و نزدیک به حس واقعی آن سطوح و اجسام را در دستان خود احساس کنند. تنها می‌توانید تصور کنید که عناوین رانندگی و تیراندازی با استفاده از این تکنولوژی چه احساس بهتر و نزدیک به واقعیتی خواهند داشت.

پشتیبانی از وضوح تصویر 8K

وضوح تصویر 8K یک پیشرفت قابل توجه در زمینه کیفیت تصاویر نسبت به وضوح تصویر 4K به حساب می‌آید. به‌صورتی که میزان تراکم پیکسل‌ها در قیاس با وضوح تصویر 4K چهار برابر بیشتر است. و این موضوع به این معناست که تصاویر چهار برابر شفاف‌تر خواهند بود، البته این موضوع مشخص نیست که آیا بازی‌ها در پلی‌استیشن 5 در وضوح تصویر 8K به‌صورت حقیقی اجرا خواهند شد و یا تنها تصاویر با این وضوح استریم می‌شوند. اما در هر صورت وجود قابلیت وضوح تصویر 8K در این کنسول یک شاخصه مهم به‌شمار می‌آید.

استفاده از حافظه SSD برای بهبود زمان بارگذاری

یک حافظه SSD نوعی از ابزار ذخیره سازی است که دارای موتور فیزیکی و قطعات قابل حرکت نیست. بر همین اساس این حافظه می‌تواند تا مدت زمان بسیار کمی فایل‌های موردنظر را بخواند و یا ویرایش کند، که به این معنا است که زمان نصب و آماده سازی بازی‌ها با استفاده از این حافظه بسیار کوتاه خواهند بود. می‌توانید تصور کنید که درحال تجربه یک بازی عظیم و گسترده هستید اما زمان بارگذاری مراحل این بازی تا مقدار زیادی کم خواهد بود یا حتی احساس نشود. این ایده به زودی و با ورود کنسول‌های نسل نهمی به اجرا گذاشته خواهد شد، اگرچه که این ویژگی سال‌هاست که در پلتفرم رایانه‌های شخصی وجود دارد اما تا به حال در عرصه کنسول‌های بازی شاهد ورود این تکنولوژی نبوده‌ایم.

قابلیت Backward Compatibility

براساس سایت wired به‌خاطر مشترک بودن معماری سیستم عامل کنسول پلی‌استیشن 5 با پلی‌استیشن 4، این کنسول قادر خواهد بود تا عناوین نسل گذشته را نیز به‌راحتی اجرا کند. این خبر می‌تواند یک ویژگی بسیار خوب برای کنسول سونی محسوب شود زیرا در نسل گذشته هیچ‌کدام از عناوین پلی‌استیشن 3 روی کنسول پلی‌استیشن 4 قابل اجرا نبودند.

قابلیت رهگیری پرتو

تکنولوژی رهگیری پرتو به‌نوعی آینده صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. معمولا در مقایسه‌ها این قابلیت را با ویژگی HDR مقایسه می‌کنند و بیان می‌شود که سیستم سخت‌افزاری مورد نیاز برای انجام هردو عمل یکی است که به‌هیج وجه این‌گونه نیست. در واقع رهگیری پرتو تکنولوژی است که از تصاویر به‌عمل آمده در HDR برای تعیین موقعیت حقیقی نورپردازی استفاده می‌کند و موقعیت حقیقی نور را در فضا مشخص می‌سازد. همین موضوع باعث می‌شود تا تصاویری که بوسیله این تکنولوژی تولید می‌شوند شباهت‌های زیادی به واقعیت داشته باشند. این تکنولوژی باعث می‌شود تا بازتاب‌ها و شکست نور در سطوح مختلف عملکرد حقیقی داشته باشد و همچنین عملکرد سایه‌ها نیز با بهبود قابل توجهی همراه می‌شود. کنسول PS5 قرار است این تکنولوژی را به‌صورت تمام و کمال در نسل نهم به نمایش بگذارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران