کارگاه تیرچه بلوک سازی – تولید تیرچه و بلوک ، کرومیت ، پلاستوفوم و ینولیت در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی کارگاه تیرچه بلوک سازی – تولید تیرچه و بلوک ، کرومیت ، پلاستوفوم و ینولیت در اهواز

🔴 کارگاه تیرچه بلوک سازی

🔹 کارگاه تیرچه بلوک سازی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید تیرچه و بلوک ، کرومیت ، پلاستوفوم و ینولیت در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارگاه تیرچه بلوک سازی :

✅ تولید تیرچه و بلوک

✅ کرمیت ، پلاستوفوم و یونولیت

✅ با نصب کامل و با نازلترین قیمت

✅ در کوتاه ترین زمان ممکن

و…

 

🔸 با مدیریت فیض الله مرتضوی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اهواز

 

پلاستوفوم چیست؟

پلاستوفوم که بسیاری از افراد آن را با نام یونولیت می شناسند، نوعی ماده سبک می باشد که در طی فرآیندهای شیمیایی تولید می شود. این ماده از ریختن مواد پلی استایرن در داخل قالب و در طی فرآیند انبساط به دست می آید.

پلی استایرن از چگالی پایینی برخوردار می باشد اما با این وجود در مقابل حرارت، صدا و رطوبت به عنوان یک عایق بسیار مناسب عمل می کند. بد نیست بدانید ساختار پلاستوفوم های ساختمانی با نمونه های معمولی که اغلب با آن ها سر و کار داریم، متفاوت می باشد.

پلاستوفوم های ساختمانی در برابر آتش مقاوم بوده و به اصطلاح کند سوز می باشند این نوع پلاستوفوم ها عاری از هرگونه مواد سمی و خطرناک می باشند.

در ساختار بلوک های پلاستوفوم که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند، نوعی پوشش نسوز بر روی بلوک به کار می رود که در صورت وقوع آتش سوزی می تواند تا 20 دقیقه در برابر آتش از خود مقاومت نشان دهد.

در صورتی که این محصول نمونه ای مرغوب باشد و در برابر آتش به خوبی از خود مقاومت نشان دهد، در صورت قرار گرفتن در معرض حرارت همانند پلاستیک مذاب آب شده و پیشروی می کند و خود به خود خاموش می شود.

این در حالی است که نمونه غیر استاندارد آن مانند بنزین عمل کرده و به سرعت مشتعل می شود. از نکات مهمی که در مورد پلاستوفوم ها باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از آن ها 48 ساعت پس از تولید آن ها می باشد. این امر به خاطر وجود گازهای سمی در آن ها می باشد.

کاربرد پلاستوفوم

پلاستوفوم ها به شکل بلوک نیز تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های بلوک های پلاستوفوم می توان به وزن کم و مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره کرد.

از آن جایی که هر یک از بلوک های سیمانی وزنی در حدود 15 کیلوگرم دارند، بلوک های پلاستوفوم وزن بسیار پایینی داشته و استفاده از آن ها می تواند تا اندازه زیادی باعث پایین آوردن وزن ساختمان شود.

از این متریال به عنوان عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی ساختمان نیز استفاده می شود. استفاده از این متریال به عنوان حرارتی، هم می تواند در داخل ساختمان صورت گیرد و هم در بیرون آن.

از جمله کاربردهای عایق پلی استایرن می توان به عایق کاری دیوارهای دو جداره، عایق بندی سقف های شیبدار و مسطح، عایق کاری نمای بیرونی ساختمان، عایق کاری نمای داخلی ساختمان، عایق کاری سقف و کف ساختمان، در سردخانه ها و روف گاردن ها اشاره کرد. از دیگر موارد کاربرد پلاستوفوم می توان به استفاده از آن ها برای ساخت ماکت و تابلوهای تبلیغاتی اشاره کرد.

یکی از کاربردهای جدید پلی استایرن استفاده از آن ها در ساخت ساندویچ پانل می باشد. آن چه که در ساخت ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار می گیرد، پلی یورتان می باشد.

اگرچه خاصیت عایق پلی استایرن به اندازه پلی اورتان نیست، اما زمانی که در بین دو لایه ورق قرار گیرد می تواند از خاصیت عایق خوبی برخوردار شود. استفاده از پلی استایرن به جای پلی اورتان از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران