فروشگاه دخانیات سپهرگرد – فروش سیگار ، تنباکو ، قلیان ، ویپ و پیپ در آستارا

در گیلان ، آستارا

معرفی فروشگاه دخانیات سپهرگرد – فروش سیگار ، تنباکو ، قلیان ، ویپ و پیپ در آستارا

🔴 فروشگاه دخانیات سپهرگرد

🔹 فروشگاه دخانیات سپهرگرد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش سیگار ، تنباکو ، قلیان ، ویپ و پیپ در آستارا می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی محصولات فروشگاه دخانیات سپهرگرد :

✅ سیگار

✅ تنباکو

✅ قلیان

✅ ذغال

✅ فندک

✅ ویپ

✅ پیپ

و …

✅ به صورت عمده و خرده

 

🔸 شماره تماس  01344821114

🔸 شماره تماس  09199370313

🔸 آدرس  آستارا ، خیابان امام ، ابتدای راسته شکوری

 

دستگاه ویپ چیست؟

ویپ دستگاهی است که برای بخار کردن مایع مخصوص دستگاه ویپ یا جویس به کار می‌رود، و حس سیگار یا قلیان کشیدن را در افراد القاء می‌کند. دستگاه ویپ از سال ۲۰۰۴ به صورت تجاری تولید شد و هدف از ساخت ویپ، ایجاد دستگاهی بود که نیکوتین مورد نیاز افراد سیگاری را بدون وارد کردن دود و خاکستر به ریه آن‌ها، فراهم کند.

امروزه ویپ بیشتر جنبه سرگرمی و فان دارد و اغلب ویپرها برای ویپینگ و لذت بردن از ویپ، این دستگاه را خریداری می‌کنند.

 

آیا ویپ به ترک سیگار کمک می‌کند؟
اطلاعات ضد و نقیضی در مورد تاثیر ویپنگ بر ترک سیگار وجود دارد. شاید ویپینگ راه حل قطعی ترک سیگار نباشد، اما می‌تواند به افراد سیگاری کمک کند تا کم کم سیگار را کنار بگذارند. علاوه بر این ویپینگ در مقایسه با سیگارهای تنباکویی بسیار کم خطر می‌باشد.

سیگار یا ویپ، کدام بهتر است؟
هنوز تحقیقات کاملی در مورد ضررهای ویپینگ و تاثیراتی که بر روی بدن می‌گذارد انجام نشده است. طبق گفته روزنامه گاردین ویپ و سیگارهای الکترونیکی تا ۹۵ درصد از خطرات ناشی از سیگار کشیدن را کاهش می‌دهند، از همین‌رو نسبت به سیگارهای تنباکویی بسیار کم خطرتر می‌باشند. با این وجود به دلیل داشتن مقداری نیکوتین در ایجویس‌ها، زیاده‌روی در مصرف آن‌ها می‌تواند خطرآفرین باشد.

مایع مصرفی ویپ‌ها یا همان جویس از دو ماده اصلی گلیسرین گیاهی و پروپیلن گلیکول تشکیل شده است که هر کدام از این مواد به صورت جداگانه مجوزهای سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) را دارا می‌باشند. در ضمن PG در سایر مواد خوراکی و بهداشتی به کار گرفته می‌شود.

از لحاظ هزینه، دستگاه‌های ویپ بسیار مقرون به صرفه‌تر از سیگارها می‌باشند. با یک بار خرید ویپ کافیست که هر چند وقت یک بار یک ایجویس برای آن خریداری نمایید. با ویپینگ می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید و پول خود را پس‌انداز کنید.

آیا ویپینگ اعتیاد آور است؟
ما در فروشگاه دخانیات سپهرگرد همیشه با مشتریان‌مان روراست بوده‌ایم. از همین رو به این سوال بسیار صادقانه پاسخ می‌دهیم. عامل اصلی اعتیاد به سیگار و قلیان، نیکوتین موجود در آن‌ها می‌باشد. از طرفی نیکوتین یکی از مواد تشکیل دهنده ای‌جویس‌ها است. در صورتی که از جویس‌های دارای نیکوتین بالا و به صورت مستمر استفاده کنید، می‌تواند شما را به ویپینگ معتاد کند. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم که در ویپینگ افراط نکنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران