تجارت برتر 1 – فروش دستگاه عابر بانک و مبل و وسایل منزل و ارایشی در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی تجارت برتر 1 – فروش دستگاه عابر بانک و مبل و وسایل منزل و ارایشی در کرمان

🔴 تجارت برتر 1

🔹 تجارت برتر 1 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دستگاه عابر بانک و مبل و وسایل منزل و ارایشی در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 قراره یک گروه بهترین و ارزونترین محصولات و نیاز مندی های شما رو داشته باشیم
ویک گروه تبلیغاتی عالی برای پیشرفت کسایی که میخوان پرفروشترین ها باشند

🔹 میخواهیم با همه شما بهترینها باشیم هم برای کسانی که خرید دارن و هم برای کسانی که فروش دارن

🔹 یک سوپرایز هم برای دوستانی که درخواست تبلیغ اس مسی انبوه دارن پی وی ویا با شماره درج شده ارتباط برقرار کنند

🔹 به صورت منطقه ای شماره موبایل و از روی نقشه از هزار تا بیست هزار تا ارسال میکنیم

 

🔸 با مدیریت تجارت برتر 1

🔸 شماره تماس 09137351608

🔸 آدرس کرمان

 

مزیت خرید خودپرداز ( عابر بانک ) شخصی چیست؟

1- سرمایه گزاری مطمئن و کسب درآمد 5 الی 15 میلیون تومانی

حدود قیمت تمام شده دستگاه های خودپرداز موجود 50 میلیون تومان است. با توجه به این موضوع اگر سرمایه گزاری انجام شده را 50 میلیون تومان در نظر بگیریم، و آنرا با سپرده گزاری در بانکها بخواهیم مقایسه کنیم، خواهیم دید که در حداقل شرایط 3تا4 برابر بانکها سودهی خواهد داشت.
با سرمایه گزاری بر روی دستگاه خودپرداز در حداقل شرایط 2 میلیون تومان در ماه درآمد ایجاد خواهد شد و این در حالیست که اگر همین مبلغ را به صورت بلند مدت در بانک سپرده کنیم حدود 600 هزار تومان سود ماهیانه دریافت خواهیم کرد.
اینجا بد نیست که به این نکته هم اشاره کنیم که دستگاه خریداری شده توسط شما در هر لحظه قابل فروش و انتقال به افراد دیگر و نقد کردن سرمایه بدون افت قیمت است، درحالی که زمان حداقل سپرده گزاری بلند مدت در بانک 1 سال است و در این مدت به اصل پول دسترسی نخواهید داشت

2- ایجاد گردش نقدینگی واحد صنفی

برای واحد های صنفی، اللخصوص مشاغلی که با پول نقد و دریافت اسکناس سروکار دارند، دستگاه خودپرداز میتواند در مرحله اول به عنوان یک گاوصندوق بسیار ایمن و قدرتمند عمل کند و در مرحله بعد این پول بجای مراجعه حضوری به بانک و صرف زمان زیاد برای واریز آن، میتواند داخل خودپرداز قرار گیرد و وارد سیستم بانکی شود و با انجام تراکنش برداشت وجه توسط کاربران دستگاه کارمزد ایجاد کند و همینطور درآمد مضاعف برای مالک خودپرداز دارد

3- معافیت مالیاتی

هرگونه تراکنش از طریق دستگاه ATM معاف از مالیات میباشد و این دستگاه دارای کد مالیاتی و متصل به اداره مالیات نیست.
بنابراین دارندگان دستگاه خودپرداز میتوانند تراکنشهای مالی خود و مشتریانشان را بجای استفاده از دستگاه کارتخوان (pos) از طرق دستگاه خودپرداز انجام دهند. شایان ذکر است که درآمدهای حاصل از تراکنشهای خود دستگاه نیز به دلیل طبقه بندی شدن در بخش خدمات، معاف از مالیات است.

4- افزایش چشمگیر دیده شدن واحد دارنده دستگاه

به دلیل نیاز مبرم و دائمی هر فردی در جامعه در هر سن و گروهی به دستگاه ATM، واحدهای دارنده خودپرداز به نحوی مورد توجه افراد قرار می گیرند و وجود دستگاه باعث افزایش دیده شدن در بین واحدهای صنفی دیگر میگردد. که این موضوع نقش بسیار مهمی در تبلیغات و جذب مشتری دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران