ارائه خدمات لوله کشی آب و گاز و لوله بازکنی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی ارائه خدمات لوله کشی آب و گاز و لوله بازکنی در سراسر تهران

🔴 تاسیسات حامد

🔹 تاسیسات حامد  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات لوله کشی آب و گاز و لوله بازکنی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تاسیسات حامد  :

✅ لوله کشی آب

✅ لوله کشی گاز

✅ بازسازی کف حمام و دستشویی

✅ لوله باز کنی

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران – پیروزی میدان بروجردی خیابان پورعبدی تاسیسات حامد

علائم خرابی لوله کشی آب ساختمان چیست؟

تغییر رنگ آب:

هر زمان که متوجه شدید آب خروجی از لوله های شیر آب دستشویی یا حمام تغییر کرده است یعنی یک مشکل جدی است و خرابی لوله آب صورت گرفته و لوله ها دچار خرابی شده اند و باید خیلی سریع این لوله ها را تعویض کرد.

یکی دیگر از دلایل تغییر رنگ آب های آشامیدنی می تواند نشانه ی خوردگی لوله باشد. لوله در طی مسیر آب زنگ زده را با خود به می آورد. اگر این مشکل حل نشود باعث می شود که لوله با رسوباتی که حمل می کند باعث انسداد راه لوله شود.

فشار هایی که از انسداد لوله به وجود می آید در آخر باعث ترکیدگی لوله نیز می شود. باعث وقت و هزینه بسیار و خسارت های زیادی می شود و بهتر است برای جلوگیری از این نوع خسارت ها همان اول اگر مشکلی را مشاهده کردید خیلی سریع به آن رسیدگی کنید.

 

فشار کم آب:

در حال شستشو ظرف های خانه هستید و متوجه می شود که فشار آب کم شده است و این مشکل را جدی بگیرید و شاید باید لوله های لوله کشی شده را تعویض کنید.

شاید این فشار کم نشانه ی انسداد یا بستن جریان لوله باشد. یا ممکن است لوله دچار نشتی آب باشد. یا ترکیده باشد که آب کافی به لوله ها نمی رسد و باعث کم فشاری آب شده است. که خیلی سریع باید از افراد متخصص به این کار را خبر کنید و از آنها کمک بگیرید و این مشکل را رفع کنید.

 

آب بد بو:

اگر در هنگام آشامیدن آب متوجه یک بوی بد یا زننده شدید باید لوله های آب باید تعویض شود. این مشکل از خرابی لوله آب است به مرور زمان باکتری ها ممکن است وارد لوله ها شده باشند و باعث عوض شدن بوی بد آب شوند. با تعویض کردن لوله های خراب می توان این مشکل را حل کرد.

نشتی لوله های آب:

نشتی لوله های آب و خرابی لوله های آب مشکل ساز است. اگر متوجه نشتی مداوم لوله ها شدید باید سیستم لوله کشی منزل خود را عوض کنید. اگر با هر بار نشتی با لوله کشی تماس می گیرید و مشکل را تا زمان کوتاهی حل می شود و دوباره همین مشکل به وجود می آید. و هزینه تعویض این لوله ها را ندارید. به جای این که هر بار پول اندکی به لوله کش بدهید و دوباره این مشکل به وجود بیاید. این هزینه ها را جمع کنید و یک باره تمام لوله ها را عوض کنید و یک نفس راحت بکشید و به زندگی خود ادامه دهید.

پیدا شدن قارچ ها و خرابی لوله آب:

اگر در اطراف سیستم لوله کشی خود قارچ هایی را مشاهده کرید نشانه ی آن این است که باید لوله آب را تغییر دهید و عوض کنید. قارچ ها برای رشد و تولید مثل از آب و رطوبت تغذیه می کنند. متوجه این قارچ ها در کناره های لوله ها شدید باید بدانید که لوله های شما دچار نشتی و ترکیدگی شده. این مشکل بیشتر در دیوار ها و کف اتفاق میافتد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران