بهترین مرکز فروش عمده برنج عنبربو مستقیم از کارخانه در شوشتر

در خوزستان ، شوشتر

معرفی بهترین مرکز فروش عمده برنج عنبربو مستقیم از کارخانه در شوشتر

🔴 کارخانه برنج وحدت

🔹 کارخانه برنج وحدت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش عمده برنج عنبربو مستقیم از کارخانه در شوشتر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارخانه برنج وحدت :

✅ عرضه کننده مستقیم برنج از کارخانه بدون واسطه

✅ فروش عمده برنج عنبربو با کیفیت و معطر شوشتر

✅ مستقیم از مزرعه تا سفره

✅ انواع برنج و نیم دانه لیزری

✅ برنج عنبربو وحدت به لحاظ کیفیت و مرغوبیت ، نسبت به برنج های محلی عالی و بی نظیر است

✅ فروش فقط به صورت عمده

✅ تحویل درب کارخانه

✅ برنج معطر امسال موجود است

و…

 

🔸 با مدیریت  علی رجب زاده

🔸 شماره تماس  09163048234

🔸 آدرس  خوزستان .کیلومتر ۱۰اتوبان شوشتر به اهواز

 

برنج عنبربو چیست؟

قدمت کشت برنج عنبربو در خوزستان به ده سال پیش برمی‌گردد. این برنج همان‌طور که از اسمش پیداست عطر و بوی خوبی دارد، اما برنج دانه‌بلندی نیست و هنگام پخت هم زیاد قد نمی‌کشد. این برنج یکی از برنج‌های خوش‌پخت است و مطمئن باشید یک بار امتحان کردنش، شما را مشتری دائمی می‌کند. این برنج بی‌نهایت خوش‌طعم است و تفاوت طعم آن با برنج‌های دیگر کاملا محسوس است. یکی از خواص برنج عنبربو این است که بسیار سبک است و معده را سنگین نمی‌کند. مثل تمام برنج‌های دیگر، می‌توانید این برنج را به صورت کته و یا آبکشی بپزید و مصرف کنید.

برنج عنبربو یک برنج قد کوتاه و چاق است، اما عطر و بوی آن تمام خانه را پر می‌کند. قیمت برنج عنبربو در مقایسه با اکثر برنج‌های ایرانی و خارجی مناسب‌تر است و اقشار کم‌درآمد هم می‌توانند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از خواص برنج عنبربو که آن را به یک محصول با ارزش تبدیل می‌کند، ارگانیک و طبیعی بودن آن است. این برنج در شالیزارهایی کشت می‌شود که هیچ سم یا ماده شیمیایی به خاک آن اضافه نمی‌شود و به همین دلیل کاملا سالم است و مصرف آن هیچ ضرری ندارد.

خواص برنج عنبربو و برتری آن در مقایسه با برنج‌های دیگر
برنج عنبربو برنجی با طبع گرم است و مثل برنج‌های شمال طبع سرد ندارد و برای کسانی که طبعشان سرد است مشکلی ایجاد نمی‌کند. تمام مراحل شالیکوبی و سورتینگ این برنج با دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک انجام می‌شود و به همین دلیل در مقایسه با دیگر برنج‌های ایرانی کمترین میزان دانه شکسته را دارد. دانه‌های ضعیف و ناقص که ممکن است در فرآیند پخت له شوند، در فرآیند سورتینگ و با دستگاه‌های لیزری شناسایی و جدا می‌شوند و به همین دلیل تمام دانه‌های سالم و خوش‌پخت باقی می‌مانند و به دست مشتری می‌رسند.

چرا نام این برنج عنبربو است
کشت عمده برنج عنبربو در زمین‌های خشک و سخت خوزستان با آب شوری که دارد در سال ۱۳۹۸ آغاز شد. در ابتدا کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این برنج روزی به یک برنج پرطرفدار و پرفروش تبدیل شود. البته از آنجایی که این برنج دست‌رنج تلاش کشاورزان خون‌گرم و زحمت‌کش جنوبی است، تأثیر زیادی در محبوبیتش داشته است.

در لغت‌نامه دهخدا واژه عنبر به معنی ماده‌ای خوش‌بو است. هم‌چنین در جنوب یک نوع ماهی وجود دارد که داخل شکمش ماده‌ای خاکستری و خوش‌بو قرار دارد و مردم محلی جنوب به همین دلیل به این برنج و به خاطر بوی خوبی که دارد، عنبربو می‌گویند.

علاوه بر خوزستان و شهرهایی مثل شوشتر، اهواز، شادگان و دزفول، برنج عنبربو در استان ایلام، اصفهان، فارس و خراسان رضوی هم کشت می‌شود. این برنج هم قیمت مناسب و هم آنقدر طعم و مزه دارد که به راحتی با برنج‌های شمالی رقابت می‌کند و در رقابتی سالم در کنار برنج‌هایی مثل طارم، هاشمی و صدری قرار می‌گیرد.

طی چند سال اخیر این برنج در تهران و شهرهای ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و خرید و فروش برنج عنبربو به صورت عمده و جزئی رونق زیادی پیدا کرده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران